آیا بوکال فت باعث افتادگی پوست می شود؟

چربی گونه یک توده چربی در وسط گونه است که بین ماهیچه های فک و در گودی زیر استخوان گونه قرار دارد. اندازه چربی بوکال بر ظاهر صورت شما تاثیر می گذارد و با گذشت زمان، گونه های شما به دلیل جابجایی و افتادن، شل و شل به نظر می رسند. جراحی چربی بوکال فت صورت برای همه مناسب نیست و جراح در کلینیک زیبایی گونه ممکن است حذف چربی دهان را برای افراد زیر توصیه نکند :

افرادی با چهره های باریک

در افرادی که به طور طبیعی صورت لاغر و جراحی دارند، گونه ها بیشتر فرورفته می شوند.

آماده سازی قبل از لیپوساکشن

قبل از عمل، شما با جراح پلاستیک خود در مورد انتظارات و اهداف خود برای حذف چربی دهان صحبت میکنید و عوارض جانبی چربی بوکال را بررسی می کنید. همچنین باید جراح کلینیک زیبایی را در مورد وضعیت پزشکی خود، داروهایی که مصرف می کنید مانند ویتامین ها و مکمل ها، مصرف الکل، تنباکو و سیگار و احتمال حساسیت به برخی داروها را مطلع کنید. این اطلاعات به جراح پلاستیک اجازه می دهد تا بهترین روش جراحی و همچنین عوارض چربی باکال و زمان بهبودی را تعیین کند. ممکن است لازم باشد مصرف برخی داروها را قطع کنید یا قبل از لیپوساکشن آزمایش خون انجام دهید. جراح پلاستیک در کلینیک زیبایی همچنین چهره شما را تجزیه و تحلیل می کند و برای برنامه ریزی جراحی شما عکس می گیرد. همچنین اگر قبل بوکال فت جراحی زیبایی دیگری مثل تخلیه غبغب، بلفاروپلاستییا لیفت هایی مثل لیفت ابرو یا لیفت غبغب که ممکن است لیفت با نخ انجام شده باشد، دست نگه دارید.

جراحی حذف چربی بوکال چگونه انجام می شود؟

این روش را می توان در بیمارستان یا کلینیک زیبایی انجام داد و برای تخلیه چربی دهان، جراح ابتدا بی حسی موضعی را به صورت شما تزریق می کند تا دردی احساس نکنید اما همیشه هوشیار باشید. برای برداشتن چربی بوکال، جراح ابتدا برشی را در قسمت داخلی گونه ایجاد می کند و به قسمت خارجی گونه فشار وارد می کند تا چربی کاملا نمایان شود. سپس جراح چربی را برش داده و خارج می کند. در نهایت، ناحیه برش با بخیه های قابل جذب بسته می شود تا عوارض چربی باکال به حداقل برسد.

آیا بوکال فت باعث افتادگی پوست می شود؟

بعد از لیپوساکشن دهان

قبل از خروج از منزل، دهانشویه مخصوصی برای جلوگیری از عفونت به شما داده می شود. جراح در کلینیک زیبایی نحوه مراقبت از جای زخم و بخیه زدن برای به حداقل رساندن عوارض چربی باکال را به شما توضیح می دهد. برای چند روز باید مایعات بنوشید. سپس می توانید به تدریج قبل از بازگشت به رژیم غذایی معمولی، شروع به خوردن غذاهای نرم کنید. پس از جراحی، صورت شما متورم خواهد شد و ممکن است کبودی داشته باشید. این عوارض جانبی چربی باکال به تدریج کاهش می یابد و بهبودی کامل از حذف چربی دهان معمولاً حدود 3 هفته طول می کشد. در طول دوره نقاهت باید دستورات جراح زیبایی در کیتاریا را برای مراقبت از خود و نحوه تغذیه برای بهبود سریعتر و کاهش عوارض چربی باکال رعایت کنید. می توانید انتظار داشته باشید که در عرض چند ماه نتایج حاصل از لیپوساکشن را مشاهده کنید، اما هنوز مدتی طول می کشد تا گونه های شما شکل جدیدی به خود بگیرد. از آن جایی که بعد از لاغر شدن صورت ممکن است دچار افتادگی پلک شوید میتواندی از بلفاروپلاستی یا لیفت پلک استفاده کنید. یا در کل از روش های غیر تهاجمی مثل لیف صورت یا لیفت با نخ بهره مند شوید.

خدمات کلینیک گونه : تخلیه بوکال فت

عوارض جانبی چربی بوکال چیست؟

لیپوساکشن دهان به طور کلی یک عمل بی خطر در نظر گرفته می شود. با این حال، مانند تمام روش های جراحی، ممکن است برخی از عوارض جانبی چربی باکال مانند کبودی و تورم را تجربه کنید.

سایر عوارض احتمالی عبارتند از:

• خونریزی بیش از حد
  • واکنش نامطلوب به بیهوشی
  • هماتوم
  • قفل فک
  • سروما (تجمع مایعات)
  • آسیب غدد بزاقی
  • آسیب عصب صورت
  • ترومب های وریدی عمقی
  • عوارض قلبی یا ریوی
  • چربی اضافی را از بین ببرید
  • عدم تقارن صورت
  • نتایج غیر منتظره
  • ممکن است برای اصلاح برخی از این مشکلات به عملیات دیگری نیاز داشته باشید.

این عمل یکی از روش های کم خطر و کم عارضه محسوب می شود، اما نمی توان تعدادی از عوارض احتمالی را نادیده گرفت .ایجاد سفتی موقت در استخوان فک یکی از عوارض نادر این روش است. در صورت بروز این حالت، فرد احساس می کند که فک به شدت حرکت می کند و گویی مسدود شده است. همچنین ممکن است استخوان فک بی حس شده باشد.

محدودیت حرکات سر و گردن

تورم: یکی دیگر از عوارض این روش تورم فک و صورت است. پس از جراحی، قطعاً مقداری ورم خواهید داشت و این طبیعی است، اما اگر این تورم بیش از حد بزرگ یا دردناک شد، باید به پزشک خود اطلاع دهید. برای کاهش یا از بین بردن تورم طبیعی صورت پس از جراحی، می توانید از ژل صورت یا داروهای ضد التهاب استفاده کنید. البته بعد از مدتی این تورم از بین می رود و جای نگرانی نیست

عفونت: یکی دیگر از عوارض جانبی احتمالی این روش. اگر مراقبت های بعد از عمل یا دوره نقاهت را به درستی دنبال نکنید، احتمال عفونت زیاد خواهد بود. استفاده منظم از دهانشویه، آنتی بیوتیک ها و بهداشت دهان کمک زیادی به پیشگیری از عفونت می کند.

خونریزی: اگر غذای جامد بخورید یا ورزش های سنگین و شدید انجام دهید باعث آسیب و آسیب به زخم می شود و احتمال خونریزی از زخم وجود دارد.

درد مداوم: اگر مراقبت های قبل و بعد از عمل را به درستی انجام ندهید، درد در ناحیه عمل اجتناب ناپذیر خواهد بود. در صورت احساس درد شدید، باید با پزشک خود تماس بگیرید.

عدم تقارن گونه ها: اگر پزشک به اندازه کافی حرفه ای نباشد یا اینکه فرد محل عمل را دستکاری کرده باشد، احتمال عدم تقارن گونه ها وجود دارد.

افتادگی گونه ها: اگر مراقبت های بعد از عمل به درستی رعایت نشود، احتمال افتادگی و افتادگی گونه ها وجود دارد. علاوه بر این، افزایش سن یکی دیگر از عواملی است که باعث افتادگی گونه ها می شود.

آسیب به ماهیچه های صورت: در صورت عدم مهارت پزشک می تواند به عضلات صورت آسیب برساند و عوارض جبران ناپذیری ایجاد کند. پس در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کنید.

اگر پس از انجام چربی باکال هر یک از این عوارض جانبی غیرعادی را تجربه کردید، با پزشک خود تماس بگیرید:

• نفس نامنظم
  • درد قفسه سینه