بهترین جراح پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک عمل جراحی برای بهبود ظاهر پلک ها است و در عمل لیفت صورت یا لیفت پلک انجام می گیرد. جراحی را می توان بر روی پلک های بالایی، پلک های تحتانی یا هر دو انجام داد. چه بخواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و چه با مشکلات عملکردی پلک های خود مواجه هستید، جراحی پلک می تواند ناحیه اطراف چشم شما را جوان کند. هدف این است که پلک های سرپوش دار یا افتاده یا کیسه های چشم را بهبود بخشد. قبل از شروع، از دلایل خود برای تمایل به جراحی پلک مطمئن شوید. ممکن است یک وضعیت پزشکی بر پلک های شما تاثیر بگذارد یا دلیلی وجود داشته باشد که این عمل برای شما مناسب نیست. اما در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین جراح پلک صحبت کنیم.

بهترین جراح پلک در تهران

می دانیم لیفت صورت و لیفت پلک یک عمل زیبایی برای کسانی است که دچار افتادگی پلک شده اند. از اصلی ترین و مهمترین اقداماتی که افراد در راستای انجام جراحی پلک، باید مورد توجه داشته باشند انتخاب یک جراح پلک خوب و با تجربه می باشد؛ زیرا طبیعتا انتخاب جراح، تاثیر مستقیم بر نتیجه جراحی گذاشته و بالطبع انتخاب بهترین جراح پلک در تهران، به میزان قابل توجهی، تضمین کننده نتیجه این عمل جراحی خواهد بود. از مهم ترین ویژگی های یک جراح پلک خوب می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • یک جراح پلک خوب با آناتومی و ساختار چشم آشنایی کامل داشته و از این رو با اتکا بر این مسئله و همچنین در نظر گرفتن شرایط متقاضی جراحی و خواسته های وی، می تواند هرگونه ایراد ظاهری و اختلال عملکردی موجود در پلک ها را مرتفع نماید.
  • بهره مندی از مهارت و تجربه بالا از دیگر ویژگی های مهم بهترین جراح پلک در تهران می باشد که اکیدا در راستای انتخاب جراح باید بدان توجه شود.
  • از دیگر ویژگی های مهم یک دکتر عمل بلفاروپلاستی خوب، توجه اکید به سلامت بیمار می باشد. به طور کلی یک جراح پلک خوب همواره سلامت بیمار را در اولویت کار خود قرار داده و منافع مالی برای وی در درجه آخر اهمیت قرار دارد.

بهترین دکتر عمل بلفاروپلاستی در تهران

بهتر است، برای انجام جراحی ‌های مختلف، خصوصاً زیبایی (لیفت صورت یا لیفت پلک) پزشک مطمئن و قابل اعتمادی را انتخاب کنید. اگر بهترین دکتر عمل بلفاروپلاستی در تهران را پیدا کنید، می‌ توانید با خیالی آسوده عمل افتادگی پلک را انجام دهید. بهترین جراح پلک، ضمن در نظر گرفتن استانداردهای جراحی زیبایی، سلامتی و بینایی چشم شما را در اولویت قرار می‌ دهد. بدین ترتیب، چین و چروک پلک بالا یا پایین، برداشته‌ می ‌شود و در عین‌ حال، هیچ آسیبی از نظر بینایی به چشم شما وارد نخواهد شد.

دکتر خوب برای افتادگی پلک

یکی از مهم ترین فاکتورها که تاثیر مستقیمی بر روی نتیجه جراحی می گذارد تجربه و تبحر جراح در این زمینه است. هرچه سابقه و مهارت یک پزشک در این زمینه بیشتر باشد قطعا به نتیجه بهتر و رضایت بیشتر بیماران دست می یابد. اگر شما نیز مثل بسیاری بیماران دیگر، مایلید علائم پیری را در نواحی مختلف صورت خود درمان کنید، دکتر خوب برای افتادگی پلک و لیفت پلک، علاوه بر جراحی پلک، که تاثیر قابل ملاحظه ای در جوانسازی صورت شما دارد، در صورت نیاز گزینه های درمان دیگر، از قبیل لیفت صورت، لیفت ابرو یا لیفت پلک را برای دستیابی به یک نتیجه جوانسازی صورت جامع تر، توصیه می نماید.

بهترین جراح پلک

بهترین دکتر برای عمل پشت پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی و لیفت پلک در کنار لیفت صورت به منظور زیبایی و درمانی انجام می شود. گاهی افتادگی پلک باعث کمی دید و اختلال در آن می شود. این جراحی ممکن است برای پلک های بالا و پایین و یا هر دو انجام گردد. این جراحی بصورت بی حسی موضعی و یا در مواردی با بیهوشی عمومی انجام می شود. در پلک بالا، بهترین جراح پلک، بخیه را بین چین های طبیعی پلک قرار می دهد و در پلک پایین در نزدیکی رویش مژه های پایین چشم تا جای بخیه دیده نشود. برای انجام این نوع جراحی ها باید بهترین دکتر برای عمل پشت پلک را یافته و نسبت به عمل جراحی اقدام کنید تا به مشکل بعد از عمل برنخورید.

فوق تخصص پلک

بهترین جراحان فوق تخصص پلک شرایط مناسبی برای بیمار فراهم می کنند تا جراحی پلک و لیفت پلک به بهترین نحو انجام شود. فواید انتخاب بهترین فوق تخصص جراح پلک عبارت است از:

  • کاهش بروز عوارض شدید بعد از عمل
  • دریافت بهترین نتیجه از جراحی پلک چشم
  • کاهش میزان اضطراب در فرد بیمار
  • کاهش احتمال بروز خطر در حین عمل

بهترین دکتر بلفاروپلاستی

یکی از ملاک ‌های انتخاب بهترین دکتر بلفاروپلاستی، مدرک تحصیلی او است. معمولاً، پزشکان فوق تخصص زیبایی و جراحی پلاستیک، از صلاحیت بالاتری برای انجام جراحی برخوردارند. پزشکان، برای طی نمودن دوره تخصص، سالیان زیادی را به علم آموزی گذرانده ‌اند و ضمن کسب تجربه، توسط پزشکان و اساتید بسیار بزرگی آموزش دیده ‌اند. پس بهتر است، برای انتخاب بهترین جراح پلک، مقوله مدرک تحصیلی و محل تحصیل را درنظر بگیرید.

خدمات گونه کلینیک : لیفت غبغب

عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی به معنای برداشتن پوست و چربی ‌های مازاد پلک بالا یا پایین که به دلیل افزایش یافتن سن ایجاد شده ‌اند، است و در نهایت، موجب از بین رفتن چین و چروک‌ها و جلوگیری از افتادگی پلک می‌ شود. جراحی بلفاروپلاستی و لیفت پلک در کنار لیفت صورت به بستری شدن اصلا نیاز ندارد و در ضمن در صورتی که جراح نیاز بداند، می‌ تواند با استفاده از بی ‌حسی موضعی این کار را انجام دهد.

در این مقاله در مورد بهترین جراح پلک به بیان مطالبی پرداختیم. اشاره کردیم که بهترین جراح پلک در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد. در مورد اینکه جراحی پلک بسیار حساس است و انتخاب یک جراح پلک خوب بسیار حائز اهمیت است صحبت کردیم و اشاره کردیم که یک فوق تخصص پلک چگونه می تواند به ما در انجام یک عمل مطمئن کمک کند.