روش های فرم دهی صورت

مدل سازی و روش های فرم دهی صورت یا اصلاح صورت را می توان بخشی از فرآیند مدرن سازی دانست، زیرا با توسعه سریع فضای مجازی و پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، همه می خواهند بهترین ظاهر خود را داشته باشند که می تواند راه موفقیت را هموار کند. جالب است بدانید که فرم دهی صورت را می توان با آرایش انجام داد اما این کار فقط برای یک شب امکان پذیر است و بعد از آن اگر شسته شوند از بین می روند. طبیعتا همه به دنبال تغییر دائمی هستند.بسیاری از افراد دارای پوست شل و آویزان در ناحیه بین گردن و چانه هستند.

علاوه بر این، چربی اضافی در این ناحیه انباشته می شود و باعث می شود که عوامل مختلفی با هم کار کنند تا فرد احساس نفخ کند. با افزایش سن، پوست صورت و گردن دیگر مانند دوران جوانی صاف و یکدست نیست و پوست صورت پیر می شود و دیگر فرصت کشسانی قبلی را ندارد. کم کاری تیروئید باعث ایجاد گواتر در بیمار می شود.

برخی از افراد دارای اضافه وزن و چاق بیشتر از افراد لاغر دچار غبغب می شوند. تشکیل بیش از حد چربی در ناحیه بین گردن و چانه ارثی یا ژنتیکی است. بنابراین برای درمان این مشکل باید از روش های لیفت غبغب یا تخلیه غبغب استفاده کرد.

کاندیدای مناسب برای فرم دهی صورت

هر فردی در هر سنی که می خواهد فرم صورت خود را بهبود بخشد و از سلامت خوبی برخوردار است، ممکن است گزینه مناسبی برای روش های تغییر شکل صورت، از جمله جراحی فک در نظر گرفته شود.

فرم دهی صورت

اصلاح صورت و مدل سازی صورت با تزریق بوتاکس

در هر طرف زاویه فک شما یک عضله بزرگ به نام ماستر وجود دارد که به عنوان ماهیچه جونده عمل می کند. دو گروه عضلانی دیگر به نام های تمپورالیس (گیجگاهی) و ناخنک (پتریگوید) وجود دارند که عملکرد مشابهی را انجام می دهند. ماهیچه های جویدن ممکن است در اثر جویدن زیاد یا دندان قروچه در شب رشد کنند و باعث شود که فک مربعی شکل به نظر برسد. درست مانند بدنسازانی که روی قسمت خاصی از بدن خود کار می کنند تا آن را بزرگتر کنند.

شکل دادن به صورت و دادن حالت قلبی به آن از دیرباز مورد توجه افراد از نظر زیبایی و ظرافت بوده است. صورت زاویه دار، صورت قلبی یا بیضی شکل است که نشانه زیبایی زنانه است. ظاهری جوان، شاداب و ظریف به فرد می بخشد که بسیار مطلوب است. فاصله گذاری و شکل دادن تکنیکی است که به افراد حالتی صورتی، زاویه دار و بیضی می دهد که زیباتر، باریک تر و جذاب تر می شود.

کاهش وزن علاوه بر جوان‌تر کردن چهره، پوست را شاداب‌تر و سالم‌تر می‌کند. علاوه بر این، پس از عمل، پوست شما انعطاف پذیرتر و نرم تر می شود. بوتاکس می تواند عضله ضخیم فک (ماستریوم) را کوچک کند و در نتیجه عرض فک را نازک تر کند. همچنین با گذشت زمان تغییری در وضعیت استخوان فک ایجاد می شود که اثر کاهش وزن فک را افزایش می دهد. با کمک بوتاکس می توانیم با عمل بر روی عضلات خاصی از فک صورت را زاویه دار کنیم.

عمل اصلی بوتاکس شل شدن و انقباض عضله تزریق شده است. این روی خط فک تاثیر می گذارد و گام مهمی به سمت صورت زاویه دار است. چانه پهن یا مربعی با این روش باریک می شود و در نتیجه یک خط فک زیبا با شکاف بلند و باریک ایجاد می شود. بوتاکس با یک سوزن بسیار باریک (ناحیه خاصی از عضلات فک) در ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

روش های مختلف فرم دهی صورت

بوکال فت  یک توده چربی است که بین عضله باکال و سایر عضلات سطحی صورت قرار دارد. به عبارت ساده، چربی دهان، چربی بوکال نامیده می شود که نوعی چربی عمیق است و باعث ایجاد چربی در کناره های لب ها و گونه ها می شود. رفع چربی گونه روشی جدید برای خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته صورت است که در آن گونه ها برآمده و فک ها منحنی می شوند.

این روش که می تواند با بی حسی موضعی انجام شود، شامل ایجاد یک برش کوچک در دهان در قسمت داخلی گونه ها و برداشتن چربی های دهانی زیر استخوان گونه از طریق دهان است. با این روش هیچ جای زخمی روی صورت و دهان باقی نمی ماند. بعد از عمل، یک روز ورم صورت خواهید داشت و ممکن است حدود سه ماه طول بکشد تا نتیجه نهایی را ببینید.

روش دیگر فرم دهی به صورت لیفت ابرو و لیفت پلک است که  یکی از جراحی های زیبایی است که برای اصلاح خطوط افتادگی ابرو یا چین و چروک های عمیق پیشانی انجام می شود. معمولا هدف از این جراحی کاهش چین و چروک روی پیشانی است.

چین و چروک در سراسر پیشانی و به خصوص در قسمت بالایی پل بینی ایجاد می شود. در واقع این عمل باعث می شود چهره فرد جوانتر به نظر برسد. لیفت ابرو یکی از چشم نوازترین ترفندهای زیبایی در سال های اخیر است که با استقبال ویژه سلبریتی ها و مردم مواجه شده است. این روند خارق العاده به صورت شما ابروهایی پهن، مرتب و کشیده می دهد به علاوه، به چهره شما کمک می کند جوان تر و شاداب تر از همیشه به نظر برسد.

لیفت با نخ روشی است که در آن از بخیه های موقتی برای ایجاد لیفت پوستی ظریف اما قابل مشاهده استفاده می شود. در این روش، جراح زیبایی به جای برداشتن پوست شل شده صورت با جراحی، تنها با دوختن قسمت هایی از آن، پوست صورت را لیفت و سفت می کند.