لیفت ابرو به روش اولتراپی

همانطور که می دانید بوکال فت چربی بین استخوان گونه و استخوان فک در صورت شما است. این پدهای چربی به شکل گیری فرم صورت شما کمک می کند. برداشتن بوکال فت یک عمل جراحی برای برداشتن چربی در این ناحیه از صورت شما است. این کار می تواند ساختار استخوانی صورت شما، به خصوص استخوان گونه و نواحی توخالی بین گونه ها و خط فک را برجسته کند. گاهی اوقات به این روش کوچک کردن گونه نیز می گویند. لیفت ابرو که به عنوان لیفت پیشانی نیز شناخته می شود، روشی محبوب برای جوانسازی پیشانی و ابرو در بیمارانی است که می خواهند علائم پیری را اصلاح کنند. روش های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که از آنجمله می توان به لیفت ابرو با استفاده از لیزر، لیفت با استفاده از بوتاکس، لیفت با نخ، لیفت به روش هایفوتراپی و لیفت به روش اولتراپی اشاره کرد. هرچند در این کار لیفت پلک و بلفاروپلاستی یا جراحی پلک نیز می تواند انجام گیرد، اما در این مقاله صرفا به لیفت ابرو به روش اولتراپی خواهیم پرداخت.

تغییر موقعیت ابرو و پیشانی نه تنها ابرو را بلند می کند و ناحیه چشم را افزایش می دهد، بلکه شکل جوانی را به خط ابرو باز می گرداند. جراحی لیفت ابرو با هدف بازگرداندن ظاهر طبیعی ناحیه فوقانی صورت که مطابق با بقیه قسمت های صورت است، انجام می شود. برای داشتن صورتی زیبا و متناسب، در لیفت صورت علاوه بر لیفت ابرو، لیفت غبغب را نیز انجام می دهند که در این روش با تخلیه غبغب تناسب لازم را ایجاد می کنند. عمل لیفت ابرو معمولاً برای اصلاح علائم پیری انجام می شود که در آن چین های پیشانی و پایین آمدن ابرو باعث فرسودگی یا پیری ظاهری شده است. لیفت ابرو فقط به دلایل زیبایی انجام نمی شود. در بسیاری از موارد، افتادگی ابرو می‌تواند بینایی را تحت تأثیر قرار دهد و بنابراین، عمل لیفت ابرو می ‌تواند به طور قابل توجهی میدان بینایی جانبی را بهبود بخشد. در این مقاله می خواهیم در مورد چگونگی انجام لیفت ابرو به روش اولتراپی، خطرات احتمالی و مزایای آن مطالبی را عنوان کنیم.

چگونگی لیفت ابرو به روش اولتراپی

برای بسیاری از زنان، ابروهای آویزان و افتاده یکی از دلایل اصلی ناامیدی است. به همین دلیل است که درمان اولتراپی بسیار مهم است. اگر به دنبال یک گزینه درمانی غیر جراحی برای ابروهای افتاده هستید، اولتراپی می تواند برای شما مناسب باشد. این فرآیند شامل استفاده از دستگاهی است که انرژی اولتراسوند را به پوست می رساند. این گرما و انرژی به طور ایمن ناحیه تحت درمان را برای تولید کلاژن جدید تحریک می کند. از آنجایی که کلاژن وظیفه سفت کردن پوست را بر عهده دارد، ظاهر برجسته تری را در نواحی تحت درمان مشاهده خواهید کرد. این روش به اندازه ای ملایم است که حتی می توان از آن در اطراف چشم نیز استفاده کرد، به همین دلیل ما این درمان را برای لیفت چشم و ابرو توصیه می کنیم. این روش می ‌تواند ابروی پایین ‌آمده را بلند کرده، خط ناهموار ابرو را صاف و پوست اضافی پلک ‌های بالایی را بلند کند.

در مجموع، این فرآیند می تواند بین 30 تا 60 دقیقه طول بکشد. این زمان شامل آماده شدن برای درمان با علامت گذاری نواحی تحت درمان و همچنین استفاده از بی حس کننده موضعی و عملیات حرارتی است. به طور معمول، تنها یک جلسه برای رسیدن به نتایج مطلوب لازم است. با این حال، بهترین نتایج پس از شش ماه قابل مشاهده خواهد بود. نتایج آنی نخواهد بود و بهترین نتایج نیز معمولاً در بیمارانی در اواخر 30 تا 50 سالگی رخ می دهد.

لیفت ابرو به روش اولتراپی

خطرات لیفت ابرو به روش اولتراپی

در حالی که این روش بسیار ایمن است، ممکن است باعث ایجاد تورم گردد. سایر عوارض جانبی شامل ناراحتی یا قرمزی خفیف تا متوسط ممکن است رخ دهد. همچنین دیگر خطرات لیفت ابرو به روش اولتراپی عبارتند از:

  • بی حسی
  • کبودی
  • راش پوستی
  • سوزش یا خشکی
  • آسیب عصب صورت همراه با ضعف یا فلج
  • عفونت
  • ریزش مو
  • درد، که ممکن است ادامه یابد
  • از دست دادن پوست

در مطالعه دیگری، محققان دریافتند که برخی از افرادی که اولتراپی را بر روی صورت یا بدن خود دریافت می‌ کنند،‌ بلافاصله پس از درمان احساس درد داشته ‌اند که با گذشت ۴ هفته از درمان بطور کامل برطرف شده است. این خطرات و سایر خطرات قبل از رضایت شما به طور کامل مورد بحث قرار خواهند گرفت. مهم است که تمام سوالات خود را مستقیماً با جراح پلاستیک خود مطرح کنید.

مزایای لیفت ابرو به روش اولتراپی

اگر بخواهیم مزایای لیفت ابرو به روش اولتراپی را بیان کنیم می توان گفت لیفت ابرو به روش اولتراپی با ریسک کمی همراه است. به عبارت دیگر، هیچگونه جای زخم، کبودی و خونریزی در این نوع لیفت باقی نمی ماند. در این روش بهبودی جای بخیه نسبت به دیگر روش ها بسیار ساده تر است. همچنین با تحریک سلول های پوستی، باعث افزایش تولید کلاژن می شوند. کوتاه بودن دوره ریکاوری نیز از دیگر مزایای آن است. تعداد جلسات درمانی برای رسیدن به نتایج دلخواه بسیار کم است و روشی غیرتهاجمی و کاملا ایمن است. این روش نیازی به برش و جراحی ندارد و بنابراین بعد از انجام این عمل، علامتی از برش و یا بخیه روی پوست باقی نمی ‌ماند.

در این مقاله به بررسی لیفت ابرو به روش اولتراپی پرداختیم و اشاره کردیم که امروزه برای جوانسازی از روش های گوناگونی استفاده می کنند که یکی از این روش ها، لیفت ابرو است. اما شیوه های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که لیفت ابرو به روش اولتراپی بسیار معمول شده است. همچنین بیان کردیم که علاوه بر لیفت ابرو از لیفت صورت، لیفت پلک و تخلیه غبغب نیز برای جوانسازی صورت استفاده می کنند و همه این کارها برای ایجاد تناسب بین اجزای مختلف صورت است. همچنین در مورد مزایای این روش لیفت ابرو مطالبی را نیز عنوان نمودیم.