لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی

بسیاری از افراد به دلیل افزایش سن، کاهش کلاژن پوست یا چین و چروک از افتادگی ابروها رنج می برند. در چنین مواقعی با لیفت به عنوان یک روش درمانی به این افراد کمک می شود. البته داشتن ابروهای پرپشت، کمانی و زیبا، چهره را جوان‌تر نشان می‌دهد و این به نفع اجتماعی این روند آراستگی و زیبایی است. جالب است بدانید اگر نمی خواهید پول زیادی خرج کنید و ترجیح می دهید این کار را با روش های غیر تهاجمی در منزل انجام دهید. می توانید از روش های لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی استفاده کنید. این روش ها نسبت به روش های تهاجمی مزیت های زیادی دارند و در کمترین زمان بهترین نتیجه را می دهند.

لیفت ابرو چیست؟

واژه لیفت از واژه انگلیسی به معنای بالا بردن آمده است و امروزه بر این باورند که «لیفت ابرو» به معنای هر عملی است که هدف آن بالا بردن ابرو باشد. در واقع فرآیند لیفتینگ روشی برای فرم دادن به ابروها است و تاثیر بسیار محسوسی در زیبایی چهره خانم ها دارد. جالب است بدانید اگر نمی خواهید پول زیادی خرج کنید و ترجیح می دهید این کار را با روش های غیر تهاجمی در منزل انجام دهید، می توانید از روش های لیفت ابرو خانگی استفاده کنید.

لازم است بدانید که لیفتینگ تنها برای ابروها کاربرد ندارد، از این فرآیند برای لیفت کردن پوست قسمت های مختلف صورت مانند پوست پیشانی، گونه ها و اطراف چشم نیز استفاده می شود. در حال حاضر مراکز مختلف زیبایی خدمات مختلفی را در رابطه با لیفت ابرو ارائه می دهند. زیرا همانطور که قبلاً گفتیم این عمل علاوه بر زیبایی یک فرآیند درمانی نیز محسوب می شود.

لیفت ابرو در منزل با وازلین

به ندرت خانه ای را پیدا می کنید که وازلین نداشته باشد، زیرا این ماده برای پوست، مو، مژه و ابرو کاربرد زیادی دارد و در موارد مختلف به شما کمک می کند. استفاده از آن بر روی ابروها، موهای نرم و ظریف ابرو را ضخیم تر، منظم تر و کاملاً در جای خود ثابت می کند. علاوه بر این وازلین با ترکیبات فوق العاده خود رطوبت ابرو را حفظ کرده و از ریزش آنها جلوگیری می کند.

لیفت ابرو در خانه با استفاده از وازلین بسیار ساده است و می توانید با کمی زمان به بهترین نتیجه برسید. برای بلند کردن ابروهای خود در خانه با مواد طبیعی ژله وازلین کافی است ابتدا یک قاشق چایخوری ژله وازلین را با چند قطره روغن کرچک و در صورت امکان پودر رنگ ابرو را در ظرفی کوچک و مناسب مخلوط کنید. این مخلوط را هم بزنید تا خمیری به دست آید. حالا می توانید خمیر آماده شده را با یک برس ابروی تمیز و نرم روی ابرو هایتان بمالید و به هر شکلی به آن حالت دهید.

برای بهترین نتیجه، توصیه می کنیم هر شب آن را روی ابروهای خود بمالید و تا صبح بگذارید. پس از مدتی نتایج لیفت ابرو را خواهید دید. باید توجه داشته باشید که افزودن برخی روغن های طبیعی مانند روغن کرچک به این مخلوط باعث افزایش رشد و ضخیم شدن ابروهای شما می شود. علاوه بر این وازلین با ترکیبات فوق العاده خود رطوبت ابرو را حفظ کرده و از ریزش آنها جلوگیری می کند.

 لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی

لیفت ابرو در خانه با عسل

یکی دیگر از موادی که می توانید برای بالا بردن ابروهای خود در خانه استفاده کنید عسل است. البته باید بدانید که عسل به خودی خود برای لیفت ابرو استفاده نمی شود زیرا می تواند باعث ایجاد حساسیت شود. برای این کار باید فرمولاسیون هایی حاوی این ماده طبیعی و معجزه آسا تهیه کنید و از آن برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید.

قبل از استفاده از این مواد مطمئن شوید که پوست شما به عسل حساسیت ندارد زیرا این ماده طبیعی بسیار قوی است و می تواند باعث قرمزی یا خارش در پوست های حساس شود. پس از اطمینان از حساس نبودن پوست خود می توانید یکی از دو روش زیر را انتخاب کرده و فرآیند لیفت ابرو را شروع کنید. برای لیفت ابرو در منزل با مواد طبیعی عسل، حدود نصف قاشق چایخوری عسل را به همراه 1 قاشق چایخوری پودر کاکائو و 2 قاشق چایخوری قهوه خیس خورده در ظرف مناسبی بریزید و کاملا مخلوط کنید.

پس از مخلوط شدن کامل مخلوط، 4 تا 6 قطره روغن نارگیل و کمی ژل آلوئه ورا به آن اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید تا خمیر نرم و یکدستی به دست آید. خمیر به دست آمده را به مدت 3 تا 5 دقیقه با برس یا گوش پاک کن روی ابروها بمالید و آنها را به دلخواه فرم دهید. پس از مدت زمان مشخص شده، ابروهای خود را با آب گرم بشویید و با یک حوله نرم خشک کنید. موم زنبور عسل را در ظرفی با چند قطره روغن نارگیل یا کرچک بریزید و سپس آنها را در موم دانه ای ذوب شده مخلوط کنید.

حتما به دنبال عسل طبیعی و باکیفیت باشید که حاوی موم باشد. موم زنبور عسل را در ظرفی با چند قطره روغن نارگیل یا کرچک بریزید و سپس آنها را در موم دانه ای ذوب شده مخلوط کنید. همچنین می توانید از چند قطره ویتامین E برای تقویت این ترکیب استفاده کنید.

تمام مواد بالا را با هم مخلوط کرده و در فریزر یا یخچال با دمای بالا قرار دهید تا خنک شود و خودش را بگیرد. پس از سفت شدن مواد، می تواند جایگزین خوبی برای صابون لیفت ابرو باشد. به ابروها صابون بزنید و هر شکلی به آنها بدهید.

خدمات کلینیک گونه  : کاشت ابرو طبیعی (دائمی)

لیفت ابرو در خانه با آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی از معروف ترین محصولات طبیعی است که برای مراقبت از پوست استفاده می شود. این ماده با ترکیبات فوق العاده ای که دارد می تواند کار یک بالابرنده طبیعی ابرو را برای شما انجام دهد. برای استفاده از این ماده می توانید مقدار کمی آلوئه ورا را خرد کرده و ژل آن را بردارید.

یک قاشق چای خوری از این ژل را با سه قطره رزماری، اسطوخودوس، نارگیل یا هر روغن دیگری مخلوط کنید و هم بزنید تا خمیر چسبناکی به دست آید. هنگامی که ژل یکدست شد، به آرامی آن را با یک برس ابروی تمیز روی ابروهای خود بمالید و به سمت بالا شانه کنید تا فرم کامل به دست آورید.

این ترفند یک راه موقت برای فرم دادن به ابروهای شما است و تا ساعت ها ماندگار خواهد بود. این ژل را می توانید تا یک ماه در جای خشک و خنک نگهداری کنید. آلوئه ورا یکی از مفیدترین و شناخته شده ترین گیاهان برای تقویت رشد مو، مژه ها، ابروها و حفظ سلامت پوست است.

این ژل گیاهی معجزه آسا با مواد بسیار مغذی و قدرتمند مانند انواع ویتامین ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی ابروهای شما را تقویت می کند.