لیفت صورت با تزریق بوتاکس

لیفت صورت سنتی بیش از صد سال است که برای مقابله با علائم پیری انجام می شود. پیشرفت‌های جراحی زیبایی صورت اکنون به مردم آتلانتا جایگزین‌های کم تهاجمی برای روش‌های سنتی ارائه می‌کند. یک روش، لیفت صورت مایع، می تواند بدون جراحی پیشرفت های قابل توجهی را ارائه دهد.

با این حال، ممکن است بپرسید لیفت صورت بوتاکس چیست؟

لیفت صورت بوتاکس از ترکیبی از پرکننده های تزریقی برای درمان چین و چروک، افتادگی و خطوط ظریفی که روی صورت شما ظاهر می شود استفاده می کند. به جای پوشاندن مجدد و برداشتن پوست اضافی از طریق برش با لیفت با نخ، یک محلول پرکننده با استفاده از یک سوزن ظریف به لایه‌های پوست شما تزریق می‌شود. انواع فیلرهای تزریقی را می توان در ترکیب با یکدیگر برای بهبود نواحی مختلف صورت استفاده کرد. فیلرهای تزریقی حجم و ساختار را به منظور لیفت کردن صورت پر می کنند.

هیچ دوری از علائم پیری وجود ندارد، و همانطور که آنها در صورت و گردن ظاهر می شوند، می تواند دلسرد کننده باشد. هنگامی که سرم ها، کرم ها و لوسیون های بدون نسخه را تمام کردید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به درمان هایی روی بیاورید که نتایج چشمگیرتری ارائه می دهند. بوتاکس می تواند ظاهر شما را جوان کرده و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. در زیر تفاوت‌های بین این دو گزینه را بررسی می‌کنیم و بررسی می‌کنیم که بسته به اهدافتان کدام راه‌حل ممکن است برای شما بهترین باشد.

با این حال، ممکن است بپرسید لیفت صورت بوتاکس چیست؟

لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ می تواند بسیاری از اهداف زیبایی شناختی مشابه لیفت صورت را انجام دهد، اما کمتر تهاجمی است. به جای استفاده از ابزار جراحی، لیفت با نخ با نخ‌های بسیار نازک انجام می‌شود که خطوط افتادگی را بلند و بالا می‌برد همانند عمل لیفت ابرو. این روش می‌تواند به زیبایی وضوح را در قسمت پایین صورت بازیابی کند، ران‌ها، چین و چروک‌ها و افتادگی پوست را اصلاح کند. 

برخی از مزایای لیفت با نخ شامل موارد زیر است:

  • خروجی آن، نتایجی ظریف و زیباست
  • ظاهر چین و چروک، خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد
  • پتوز پوست را بهبود می بخشد
  • زمان عمل سریع 30-60 دقیقه
  • نتایج طولانی مدت تا 2 سال

لیفت با نخ چیست؟

بوتاکس

بوتاکس یک تعدیل کننده عصبی است که با مسدود کردن موقت سیگنال های شیمیایی به اعصابی که به ماهیچه های صورت دستور انقباض می دهند، عمل می کند. هنگامی که بوتاکس تزریق می شود، می تواند به طور چشمگیری چین و چروک های پویا را کاهش دهد، پوست را صاف کرده و حالت چهره را جوان می کند. بیماران پس از بوتاکس استراحت، جوانی و آرامش بیشتری دارند. برای برخی از بیماران، بوتاکس حتی می تواند از ایجاد چین و چروک های جدید در وهله اول جلوگیری کند. مزایای تزریق بوتاکس عبارتند از:

  • بدون ناراحتی یا خرابی
  • زمان درمان سریع کمتر از 30 دقیقه
  • به کاهش خطوط و چین های پویا کمک می کند
  • قابل ترکیب با پرکننده های پوستی
  • ماندگاری نتایج 3-4 ماه

کدام یک برای من مناسب است؟

بوتاکس گزینه خوبی برای بیمارانی است که به تازگی علائم پیری را مشاهده می کنند، مانند چین و چروک و خطوطی که هنگام خندیدن، اخم کردن، اخم کردن یا لبخند زدن ایجاد می شود. بدون توقف، بیماران می توانند به سرعت به برنامه های عادی خود بازگردند.

لیفت با نخ برای کسانی که علائم پیری پیشرفته‌تری دارند اما کاملاً آماده لیفت صورت نیستند، مناسب است. می تواند خطوط و چین و چروک ها را برطرف کند، اما همچنین می تواند کاهش حجم را از طریق بازسازی ذخایر کلاژن معکوس کند و می تواند خطوط میانی صورت فرورفته را افزایش دهد. البته معاوضه با لیفت با نخ، زمان توقف طولانی تر است که 2-4 هفته طول می کشد.

نتیجه نهایی چیست؟

هنگام پرسیدن این سوال که «کدام بهتر است؟ بوتاکس یا لیفت با نخ؟ مهم است که به اهداف بیمار، وضعیت فعلی پوست و تمایل به صرف زمان برای بهبودی بپردازید. برای کسانی که می خواهند بلافاصله به سبک زندگی پرمشغله و فعال خود بازگردند، تزریق بوتاکس ممکن است بهترین گزینه باشد. در هر صورت، به زودی از ظاهری جوان تر، جذاب تر و افزایش اعتماد به نفس خود لذت خواهید برد. 

چرا مردم لیفت صورت با بوتاکس را انتخاب می کنند؟

مردم اغلب لیفت صورت با بوتاکس را ترجیح می دهند زیرا این عمل تقریباً بدون درد است که کمتر از یک ساعت طول می کشد. از بی حسی موضعی برای کاهش ناراحتی در طول عمل استفاده می شود. همچنین در خود پرکننده ها داروی بی حس کننده وجود دارد که به کاهش ناراحتی نیز کمک می کند.

عوارض جانبی با لیفت صورت با بوتاکس نیز نادر است. در حالی که ممکن است مقداری تورم و کبودی در محل تزریق وجود داشته باشد، جای زخم وجود ندارد. معمولاً زمان قطعی وجود ندارد و مردم نتایج فوری را مشاهده می کنند. یکی دیگر از مزایای لیفت صورت مایع این است که برای اکثر بیماران از بهبودها برای 1-2 سال لذت می برند. آنها برای مدت طولانی دوام خواهند داشت اما اگر نظر خود را در مورد ظاهر خود تغییر دهید قابل برگشت هستند.

برای لیفت صورت بوتاکس کجا بروم؟

می توانید به مرکز جراحی پلاستیک صورت بای لیفت صورت با بوتاکس بروید. مرکز جراحی پلاستیک صورت هر بیمار را بر اساس اهداف زیبایی منحصر به فرد آنها درمان می کند. مشاوره با دکتر می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید آیا لیفت صورت مایع بهترین درمان برای شما است یا خیر.