لیفت صورت با تزریق ژل

آیا احساس می‌کنید خطوط و چین و چروک‌های صورتتان بیشتر از اینکه به سن شما خیانت کند، انجام می‌دهند؟ آیا احساس می کنید پیرتر از آنچه هستید به نظر می رسید؟ آیا فکر می کنید بالاخره زمان آن رسیده است که برای مبارزه با علائم پیری کاری موثر انجام دهید، بنابراین می توانید زمان کمتری را صرف فکر کردن به ظاهر خود کنید و زمان بیشتری را صرف فکر کردن در مورد اینکه چگونه از روز خود لذت خواهید برد؟ لیفت با نخ یا لیفت صورت با ژل می تواند روش خوبی باشد.

لیفت صورت با ژل چیست؟

لیفت صورت با ژل یک درمان ترمیمی است که از پرکننده‌های پوستی برای تولید کلاژن اضافی استفاده می‌کند و در نتیجه پوستی سفت‌تر، صاف‌تر و خطوطی جوان‌تر ایجاد می‌کند. اغلب به عنوان جایگزینی برای لیفت با نخ صورت استفاده می شود، زیرا افراد نگران ظاهر خود هستند اما هنوز آماده نیستند تا زمان لازم برای بهبودی جراحی را اختصاص دهند. با این حال، می توان از آن برای گسترش نتایج یک لیفت صورت سنتی یا مینی لیفت نیز استفاده کرد.

لیفت صورت با ژل چیست؟

این درمان چه مشکلاتی را می تواند اصلاح کند؟

لیفت صورت با ژل، که اغلب فقط لیفت مایع نامیده می شود، می تواند برای اصلاح نگرانی های زیبایی که به دلیل کاهش حجم ظاهر می شوند، استفاده شود. معمولاً برای اصلاح مشکلات ناشی از از دست دادن کلاژن و الاستین، مانند افتادگی استخوان‌های پا، کیسه‌های زیر چشم و چین‌های بینی استفاده می‌شود. با این حال، می‌توان از آن برای اصلاح مشکلات ناشی از کاهش متوسط یا شدید چربی نیز استفاده کرد. اگر اخیراً وزن زیادی از دست داده اید و اکنون گونه های توخالی دارید، لیفت مایع نیز می تواند در این مورد به شما کمک کند.

 

این درمان به دلیل تعداد پرکننده های پوستی که می توان استفاده کرد، فوق العاده همه کاره است. لیفت صورت سنتی می تواند گردن شما را سفت کند، خط فک شما را مجدداً تغییر دهد و افتادگی ران را از بین ببرد. همچنین می تواند خطوط افراد سیگاری را پاک کند. با این حال، بسیاری از افراد به دلیل راحتی و راحتی انجام چند تزریق، لیفت صورت غیرجراحی را ترجیح می دهند تا از مزایای بسیار متنوعی برخوردار شوند. کاربردهای انی روش تا حدودی مانند روش لیفت ابرو می باشد.

اگر نگرانی هایی داشته باشم که ناشی از کاهش حجم نباشد، چه؟

اگر نگرانی هایی دارید که ناشی از ماهیچه های بیش از حد پویا است، می توانید بدون جراحی نیز کمک بگیرید. یکی از قانع‌کننده‌ترین فواید پرکننده‌های پوستی این است که به اندازه کافی بی‌خطر هستند تا در کنار شل‌کننده‌های عضلانی تزریقی مورد استفاده قرار گیرند. در حالی که شما معمولاً برای رفع نگرانی‌ها در نواحی مختلف صورت به یک پرکننده پوستی متفاوت نیاز دارید، یک شل‌کننده عضلانی تزریقی می‌تواند در هر ناحیه‌ای که چین و چروک‌های پویا را تجربه می‌کند استفاده شود.

لیفت صورت با ژل چقدر طول می کشد؟

لیفت صورت با ژل اغلب تنها در 30 دقیقه انجام می شود. با این حال، تعداد نگرانی های شما و شدت آن نگرانی ها می تواند به شدت بر مدت زمان جلسه درمان شما تأثیر بگذارد. طول جلسه درمان شما نیز تحت تأثیر انواع نگرانی های شما قرار می گیرد. اگر نگرانی‌های زیبایی ناشی از فعالیت بیش از حد عضلات و کاهش حجم دارید، می‌توانید انتظار داشته باشید که جلسه درمانی شما بیشتر طول بکشد.

لیفت صورت با ژل چقدر طول می کشد؟

در طول جلسه درمان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

قبل از تزریق، بررسی می شود که هیچ گونه منع مصرفی وجود ندارد. اگر وجود نداشته باشد، مناطق مورد نظر پاکسازی می شود و از یک بی حس کننده موضعی استفاده می شود. این دارو تضمین می کند که در هنگام تزریق هیچ درد یا ناراحتی احساس نخواهید کرد. سپس استراتژی‌ترین نقاط تزریق مشخص می شود تا خطوطی زیبا و چاق و پوستی صاف و صاف بدون ایجاد ظاهری غیرطبیعی به شما تحویل داده شود. پس از آن، دوزهای ایده آل تزریقی در سه تا پنج نقطه در هر ناحیه مورد نظر تجویز می شود. برخی از پرکننده‌ها می‌توانند برای رفع نگرانی‌های زیبایی در مناطق مختلف مانند زیر چشم، شقیقه‌ها و گونه‌ها استفاده شوند. سایر فیلرها برای نواحی خاص تری مانند فقط دهان و لب ها طراحی شده اند.

چقدر زود می توانم انتظار داشته باشم که نتایج خود را ببینم؟

می‌توانید انتظار داشته باشید که در مناطقی که نگرانی‌های مربوط به کاهش حجم دارند، شاهد بهبود اولیه باشید. ژل تزریق شده به پوست باعث افزایش حجم فوری می شود و همچنین حجم آن را افزایش می دهید زیرا پلی ساکاریدهای موجود در ژل به دلیل ماهیت آبدوست خود مقدار زیادی آب را جذب می کنند. حتی بهتر از آن، این پلی ساکاریدها به آب اضافی کشیده شده به ناحیه متصل می شوند و آن را در آنجا نگه می دارند تا بتوان از آن برای تولید کلاژن اضافی استفاده کرد.

با همه این‌ها که گفته شد، نباید انتظار داشته باشید که حداقل 10 روز پس از درمان نتایج نهایی خود را ببینید. در برخی موارد، ممکن است تا 14 روز طول بکشد تا نتایج نهایی تزریق فیلر پوستی آشکار شود. نباید انتظار داشته باشید که فوراً نتایج اولیه شل کننده های عضلانی تزریقی را ببینید. ممکن است یک یا دو روز طول بکشد. در برخی موارد، ممکن است تا پنج روز طول بکشد. چیزی که باید انتظار داشته باشید این است که تنها در دو هفته از نتایج شل کننده عضلانی تزریقی خود لذت ببرید.

چه مدت می توانم انتظار داشته باشم که نتایج ایده آل من دوام داشته باشد؟

نتایج شل‌کننده‌های عضلانی تزریقی ممکن است تنها دو تا چهار ماه باقی بماند، اگر قبلاً چنین تزریق‌هایی را دریافت نکرده‌اید. با درمان های مکرر، ممکن است چهار تا شش ماه طول بکشد تا نتایج محو شوند. اگر یک فیلر تزریقی برای لب های خود دریافت کنید، نتایج شما ممکن است بین 6 تا 18 ماه باقی بماند که در عمل بوکال فت بیشتر است. اگر گونه ها و مچ دست های خود را درمان کنید، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج ایده آل شما تقریباً دو سال قبل از شروع محو شدن باقی بماند.