لیفت غبغب با لیزر

لیزر لیپولیز روشی بسیار موثر برای از بین بردن چربی زیر چانه و سفت کردن پوست است. این روش ممکن است در مطب و تحت آرامبخشی موضعی انجام شود. ابتدا ساب منتوم و غبغب با بی حسی موضعی بی حس می شوند. سپس فیبر لیزر از طریق یک برش کوچک به زیر پوست وارد می شود که به راحتی پنهان می شود. سپس چربی توسط انرژی لیزر ذوب شده و با مکش کم با دقت از بین می رود. گرمای لیزر تولید کلاژن را تحریک می کند و باعث سفت شدن و ضخیم شدن پوست در طول زمان می شود. نتایج حاصل از این درمان طی 3 تا 6 ماه بهبود می یابد تا نمایه بهتری به شما بدهد! این روش همانند تخلیه غبغب ممکن است عمل کند.

لیفت غبغب با لیزر یک روش درمانی کم تهاجمی، غیر جراحی و بدون وقفه برای کاهش چربی غبغب و سفت کردن پوست اطراف غبغب و خط فک با میزان رضایت بیمار بسیار بالا است. لیفت غبغب با لیزر در از بین بردن چانه های ناخوشایند یا چانه های مضاعف بدون ضربه و زمان نقاهت طولانی لیفت غبغب با جراحی سنتی بسیار موثر است. 

هزینه لیفت غبغب با لیزر چقدر است؟

هزینه متوسط لیفت غبغب لیزری در کلینیک های جراحی مختلف، متفاوت است. قیمت ها همیشه بسته به سلامت، سابقه پزشکی و نوع بدن بیمار متفاوت خواهد بود. برای ارائه دقیق قیمت نهایی جراحی لیفت غبغب با لیزر به بیمار نیاز به مشاوره است.

هزینه لیفت غبغب با لیزر چقدر است؟

در طول لیفت غبغب با لیزر چه اتفاقی می افتد؟

کل جراحی در کمتر از یک ساعت کامل می شود که شباهت زیادی به لیفت صورت دارد. بیمار بیدار است اما در تمام طول عمل بدون درد احساس راحتی می کند. بیهوشی عمومی برای جراحی لیفت غبغب با لیزر ضروری نیست. ابتدا به بیمار بی حسی موضعی تزریق می شود تا ناحیه غبغب، خط فک و محل برش بی حس شود. برای لیفت غبغب با لیزر باید 3 برش بسیار کوچک ایجاد شود – یکی پشت هر گوش و دیگری زیر چانه. این برش ها پس از بهبودی کامل عملا نامرئی خواهند بود. یک سیم فیبر نوری کوچک به سوراخ های کوچک درست زیر پوست می لغزد. این کاتتر کوچک انرژی لیزر را برای مایع کردن چربی منتشر می کند که از طریق یک دستگاه ساکشن کوچک خارج می شود. 

لیزر همچنین رشد کلاژن را از داخل و سپس به سمت خارج به نواحی سطحی پوست تحریک می کند. این رشد کلاژن است که باعث سفت شدن و کشیده شدن پوست می شود و به طور قابل توجهی ظاهر دو چانه یا غبغب بوقلمون را کاهش می دهد. بافت و سفت شدن پوست به طور مداوم در طی چند ماه آینده بهبود می یابد و پوست و خط فک جوان تر و صاف تر نشان می دهد.

خدمات کلینیک گونه : لیفت غبغب

چگونه کار می کند؟

به عنوان جایگزینی برای تکنیک‌های جراحی سنتی، می‌توانیم با استفاده از لیزر و زیبایی‌شناسی غیرتهاجمی مدرن، برداشتن غبغب را انجام دهیم. از آنجا که این شامل برش نیست، خونریزی، تورم و کبودی کاهش می یابد. در مقایسه با روش‌های سنتی، این تکنیک عملاً شامل هیچ زمان استراحتی نمی‌شود و بیماران می‌توانند بلافاصله پس از عمل به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهند.

غبغب اغلب یکی از اولین جاهایی است که گذشت سالها را تکذیب می کند، با پوست شلی که احساس شل بدون را می دهد. با ذوب کردن قسمت های کوچک چربی و سفت کردن پوست در ناحیه غبغب، می‌تواند ظاهر شما را به طور موثری به عقب برگرداند و نمای ظریف‌تری از چانه تا شانه‌ها به شما بدهد. دلایل خوبی برای در نظر گرفتن لیفت غبغب برای جراحی پلاستیک وجود دارد.

روش غیر جراحی

بر خلاف روش‌های لیفت سنتی، لیفت غبغب با لیزر جراحی نیست. این به معنای عدم وجود برش برجسته (و جای زخم بعد از عمل)، عدم بیهوشی عمومی و حداقل ناراحتی پس از درمان است. این روش می‌تواند یک انتخاب عالی برای مردان و زنانی باشد که هنوز برای جراحی آماده نیستند، اما می‌خواهند ظاهری جوان‌تر داشته باشند که نیاز به روش‌های تهاجمی‌تر را تا مدت‌ها بعد برطرف کند.

روش غیر جراحی

کمتر از یک ساعت طول می کشد!

لیفت غبغب با لیزر معمولاً کمتر از یک ساعت طول می کشد. اکثر روش‌ها با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شوند که به زمان درمان و دوره بهبودی کوتاه‌تر کمک می‌کند. این روش به صورت سرپایی انجام می شود، به این معنی که شما می توانید در همان روز ملاقات خود به خانه بازگردید.

حداقل زمان خاموشی

از آنجایی که لیفت غبغب با لیزر هیچ برش بزرگی را شامل نمی شود، ناراحتی پس از عمل نسبتاً کم است. بهبودی پس از درمان کوتاه است و بسیاری از بیماران ظرف چند روز به فعالیت‌های عادی خود باز می گردد. کبودی و تورم ممکن است 3 تا 5 روز بعد از عمل باقی بماند و به راحتی با داروهای بدون نسخه و کمپرس یخ قابل کنترل است.

خدمات گونه کلینیک : تخلیه غبغب

نتایج سریع

نتایج حاصل از لیفت غبغب با لیزر را می توان بلافاصله مشاهده کرد و با گذشت زمان بهبود می یابد. از آنجایی که این روش تولید کلاژن را تحریک می‌کند، پوست به تدریج در ناحیه درمان صاف‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد، در حالی که پوست شل خطوط و چین‌های مشخص را سفت و صاف می‌کند.

تکنیک لیفت با نخ نیز همین گونه است و به راحیت انجام می شود. هرچند، روش های دیگری مانند تخلیه غبغب ممکن است دوران نقاهت طولانی تری داشته باشند، اما این روش ها و لیفت صورت، خیلی راحت تر هستند.