لیفت غبغب با نخ

اگر چانه‌ای شل دارید، باعث می‌شود ویژگی‌های کلی صورت هماهنگ‌تر به نظر برسد و ظاهری برجسته‌تر و جوان‌تر به چهره می‌دهد. این کار اغلب با لیفت با نخ انجام می شود که می تواند جذب یا دائمی باشد و اثر تقویتی داشته باشد. آنها به زیر پوست تزریق می شوند و یک اثر لیفتینگ قوی ایجاد می کنند و تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند. فرآیندهای جوانسازی طبیعی، خاصیت ارتجاعی پوست را باز می گرداند. این روش ها همانند لیفت صورت عمل می کنند.

لیفت با نخ چیست؟

زمانی جراحی تنها گزینه درمانی بود که نتایج خوبی داشت اما امروزه درمان های غیرتهاجمی تقریباً می توانند نتایج مشابهی داشته باشند. لیفت با نخ به دسته روش های کم تهاجمی تعلق دارد. به دلیل تعداد کمی سوراخ‌ها، اثری بر روی پوست باقی نمی‌گذارد که برای صورت اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌توان آن را به طور مکرر انجام داد و با موفقیت با سایر روش‌های جوان‌سازی ترکیب شد. دیگر گزینه نیز تخلیه غبغب است.

نتایج

خاصیت ارتجاعی را به بافت ها و خاصیت ارتجاعی را به پوست باز می گرداند. چین و چروک ها صاف می شوند، تولید الاستین و کلاژن تحریک می شود. خطوط طبیعی بیضی صورت ترمیم می شود. لیفتینگ همچنین به از بین بردن رسوبات چربی موضعی، بازگرداندن جوانی و درخشندگی به پوست کمک می کند.

خدمات گونه کلینیک : بوکال فت

فواید

درمان دارای مزایای زیر است:

  • درمان بی خطر است و جذب نخ ها فرآیندی آهسته و پیوسته است
  • این یک درمان غیر تهاجمی و غیر جراحی است
  • برنامه درمانی را می توان با توجه به نیاز بیمار سفارشی کرد
  • بهبود قابل توجهی به پوست می دهد و نواحی مورد نظر برای ایجاد ظاهری جوان تر لیفت می شوند
  • این یک درمان مقرون به صرفه است و تقریباً نتایجی مشابه با درمان جراحی دارد

تخلیه غبغب

روش

لیفت با نخ مراحل زیر را دنبال می کند:

  • به عنوان اولین مرحله درمان، علامت گذاری اولیه منطقه مداخله. نقطه ورود برای هر دو سوزن و مسیر عبور بعدی آنها مشخص شده است. خروج یک سوزن در نقطه ای واقع در یک خط منطبق با لبه پایینی فک پایین، در سطح 2 بخش تحتانی برنامه ریزی شده است. نقطه خروج سوزن دوم در پایین تر، حدود 1.5-2 سانتی متر قرار دارد
  • بی حسی انفیلتراسیون در نقاط ورودی و خروجی سوزن راهنما انجام می شود
  • درمان ضد عفونی کننده ناحیه مداخله با دستمال مرطوب حاوی الکل انجام می شود
  • مرحله بعدی کاشت نخ ها مطابق با علامت گذاری در هر دو طرف به صورت متقارن، تعداد نخ ها مطابق با نشانه ها است
  • یک تکنیک ویژه برای معرفی نخ با استفاده از یک سوزن راهنما در جهت از محیط به مرکز، با بردار کشش بافت نرم مایل چرخشی استفاده می شود
  • تکرار درمان ضد عفونی کننده ناحیه مداخله
  • نتیجه بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است

توانبخشی

  • پس از انجام درمان، نباید صورت را با دستان خود لمس کنید
  • توصیه می شود هیچ گونه ماساژی انجام ندهید و روی شکم نخوابید
  • لیفت با نخ مستلزم خودداری از مراجعه به حمام، سولاریوم و سالن های ورزشی برای حداقل 2 تا 3 هفته است
  • توصیه های اضافی توسط پزشک ارائه می شود
  • نخ ها برای 2 تا 3 سال یا 3-4 اثر می دهند. نتیجه به دست آمده برای 2-3 سال حفظ می شود 
  • معرفی مجدد نخ ها به توصیه یک متخصص زیبایی انجام می شود

هزینه

هزینه لیفت با نخ متغیر می باشد. هزینه بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد و پس از مشاوره اولیه توسط پزشک تعیین می شود. در کلینیک های متفاوت پوست، ترمیم حرفه ای با کیفیت بالا پوست جوان ارائه می شود. کارشناس کلینیک، سالانه سلامت پوست و جوانی را به ده ها بیمار باز می گرداند. کلینیک های معتبر با روش های اثبات شده کار می کنند و به طور مداوم کارایی روش های خود را بهبود می بخشند. یکی از مزایای اصلی کلینیک های پبیشرفته، وجود فناوری های جوان سازی توسعه یافته است. پزشکان، مربیان معتبر بین المللی در زمینه داروهای ضد پیری هستند، بنابراین پس از درمان، بیماران نتیجه مضاعف، بهبودی و بازیابی جوانی را دریافت می کنند. این نتایج در لیفت صورت نیز نمایان است.

آیا لیفت با نخ قابل بازگرداندن است؟

بله، لیفت با نخ قابل برگشت است. این روش شامل قرار دادن نخ های ویژه در زیر پوست برای بلند کردن و تغییر موقعیت بافت های افتاده صورت است. این نخ ها به مرور زمان جذب بدن می شوند، بنابراین برای همیشه در جای خود باقی نمی مانند. بسته به فرد، نتایج لیفت با نخ می تواند بین 6 ماه تا 2 سال باقی بماند و پس از آن ناحیه ممکن است به درمان های اضافی نیاز داشته باشد.

خدمات گونه کلینیک : بلفاروپلاستی

اگر بیمار از نتایج لیفت با نخ ناراضی است، بهترین گزینه این است که وضعیت را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در میان بگذارد. نخ هایی که در زیر پوست قرار داده شده اند را می توان در صورت نیاز جدا کرد. با این حال، این کار اثرات لیفتینگ عمل را معکوس نمی‌کند و ممکن است این ناحیه به درمان‌های اضافی برای بازگرداندن آن به حالت قبل از لیفت نیاز داشته باشد. درمان های دیگری مانند پرکننده های پوستی یا لیفت صورت سنتی نیز ممکن است بسته به فرد توصیه شود.

برای قسمت پایین صورت به چند نخ نیاز دارید؟

تعداد نخ های مورد نیاز برای قسمت تحتانی صورت به فرد و اهداف او برای این عمل بستگی دارد. به طور کلی، نخ‌های نازک‌تر و سبک‌تر را می‌توان برای قسمت‌های پایین‌تر صورت مانند گردن‌ها استفاده کرد، در حالی که از نخ‌های ضخیم‌تر و سنگین‌تر برای قسمت‌هایی مانند پایین گونه‌ها و وسط صورت استفاده می‌شود. اهداف زیبایی شناختی و نامزدی در نوع نخ استفاده شده و همچنین تعداد نخ های مورد نیاز نقش دارند. یک پزشک یا متخصص زیبایی می‌تواند نوع و تعداد نخ‌های مناسب را برای اهداف درمانی فردی توصیه کند.