لیفت فلورا چیست؟

از گذشته تا به امروز داشتن پوستی زیبا و جوان یکی از بزرگترین خواسته ها و اهدافی بوده که زنان و مردان برای رسیدن به آن تلاش کرده اند. خوشبختانه در دنیای پیشرفته امروزی روش های زیادی در این راستا پیش روی مردم وجود دارد.

تکنیک هایی مانند لیفت صورت، بوتاکس، لیزر درمانی، تزریق چربی، هایفوتراپی و … که همگی از روشی مدرن و تازه استفاده می کنند تا پوستی شاداب و شاداب را به شما برگردانند. “لیفت فلورا” توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین مخاطبان به خود اختصاص دهد.وقتی صحبت از جوانسازی می شود، معمولاً افرادی که به میانسالی رسیده اند، اولین کسانی هستند که به این روش ها متوسل می شوند.

اما مشکل اینجاست که از 20 سالگی پوست شروع به پیر شدن می کند. پس نه دور از ذهن و نه دور از انتظار است، اگر بگوییم لیفت فلور برای همه افراد بالای 20 سال مناسب است. لیفت فلورا به افراد کمک می کند تا روند پیری پوست را حداقل 15الی10 سال به تاخیر بیندازند.

Lift Flora برای چه قطعاتی استفاده می شود؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که مردم همیشه در مورد لیفت می پرسند این است: آیا لیفت صورت فقط برای صورت است؟ در واقع خیر.

لیفت می تواند نه تنها برای صورت، بلکه برای سایر قسمت های شل و ول بدن نیز نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. اما آیا همین امر در مورد Lift Flora نیز صدق می کند؟ صد در صد بله شما می توانید از هر گونه آسیب و عوارض جانبی ناشی از لیفت فلورا در مناطقی مانند خط فک، خط خنده، وسط صورت، لیفت و لیفت گونه، شقیقه ها، ابروها، استخوان گونه، گردن و همچنین پوست بازوها و پوست بازوها احساس راحتی کنید. شکم . . و همچنین از ران استفاده کنید.

لیفت فلورا چیست؟

مزیت لیفت فلورا نسبت به سایر لیفت ها

همانطور که میدانید هر یک از بالابرهای پزشکی ارائه شده به دنیا از روش خاصی استفاده می کنند. این مشکل در مورد Lift Flora نیز صدق می کند. روش اجرای آن کاملا منحصر به فرد است و این منحصر به فرد بودن را می توان حتی در متریال آن ردیابی کرد. در واقع متریال به کار رفته در این بالابر در هیچ یک از بالابرهای معرفی شده در گذشته استفاده نشده است. به دلیل این منحصر به فرد بودن، ماندگاری بیشتری داشت و بر روی پوست خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا کرد.

برخی از افراد دارای اضافه وزن و چاق بیشتر از افراد لاغر دچار غبغب می شوند. تشکیل بیش از حد چربی در ناحیه بین گردن و چانه ارثی یا ژنتیکی است. بنابراین برای درمان این مشکل باید از روش های لیفت غبغب یا تخلیه غبغب استفاده کرد. برخی از ویژگی های صورت جذاب تر به نظر می رسند. به عنوان مثال، زنان مردانی با فک های تیز و کشیده را ترجیح می دهند.

به همین ترتیب، مردان زنانی با گردن‌های برازنده، قو مانند و باریک را ترجیح می‌دهند. با این حال، با گذشت زمان، ساختار صورت ما تغییر می کند، پف کردن ظاهر می شود، خط فک به دلیل چربی اضافی کمتر مشخص می شود، عضلات صورت منقبض می شوند و پوست شل می شود. خوشبختانه راه‌هایی برای جلوگیری از این امر وجود دارد و لازم نیست زیر چاقو بروید تا دکله خود را جوان‌تر و جوان‌تر نشان دهید.

بنابراین، حداقل در حال حاضر، می توانید با لیفت صورت خداحافظی کنید. اگر می‌خواهید روش‌های درمانی غیرجراحی را امتحان کنید، به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با این روش‌ها آشنا شوید و با نتایج شگفت‌انگیز روش‌های غیرجراحی آشنا شوید.

باید بدانید که هر زمان که می خواهید از شر غبغب خلاص شوید، باید به یک پزشک مجرب و ماهر مراجعه کنید که در درمان و مدیریت عوارض جانبی کاملاً مسلط بوده و خطرات و عوارض جانبی و همچنین زمان بهبودی را تا حد زیادی کاهش می دهد. در حالی که جراحی استانداردترین روش برای بهبود خط گردن و لیفت غبغب در نظر گرفته می‌شود، گاهی اوقات یک درمان غیر جراحی چانه ممکن است برای شما بهتر باشد، به خصوص اگر در دهه 30 یا 40 زندگی خود هستید و چانه شما فقط به کمی دستکاری نیاز دارد.

لیفت فلورا چیست

علاوه بر این، بسیاری از افراد به دلیل خطرات ناشی از جراحی از جراحی اجتناب می کنند. برای این بیماران، این روش یک گزینه کمتر تهاجمی است زیرا مزایای زیادی دارد، از جمله:

زمان نقاهت کوتاه

روش های غیرجراحی خوب هستند زیرا زمان بهبودی بسیار کوتاه است، از چند ساعت تا چند روز. از سوی دیگر، جراحی های بزرگ اغلب از بازگشت افراد به سر کار جلوگیری می کند و برخی ممکن است نیاز به گذراندن چند روز در بیمارستان داشته باشند.

مقرون به صرفه تر

اگرچه برداشتن غبغب تحت پوشش بیمه نیست، درمان‌های غیر جراحی برای غبغب هزینه کمتری نسبت به جراحی دارند. با این حال، هزینه می تواند از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت باشد و به عوامل زیادی از جمله نوع و مدت درمان مورد نیاز بستگی دارد.

ایمن تر

یکی از دلایل مهمی که افراد از جراحی لیفت گردن و فک اجتناب می کنند، خطرات آن است، از جمله نیاز به بیهوشی عمومی و ماهیت تهاجمی تر آن. همچنین اگر جراح مناسبی را انتخاب نکنید، جراحی زیر چاقو می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد. بنابراین، عملیات را نباید ساده انگاشت. روش‌های غیرجراحی با عوارض جانبی کمتری همراه هستند، اگرچه این روش‌ها می‌توانند با تورم، سوزش و قرمزی نیز همراه باشند.

بدون درد

این روش ها کم تهاجمی و بدون درد هستند. هیچ انقباض بزرگی وجود ندارد که افراد عصبی یا مضطرب را آزار دهد. به علاوه، شما مجبور نخواهید بود با زخم های ناخوشایند مقابله کنید.