لیفت لب با نخ

فیلرهای لب چند سالی است که از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار بوده‌اند، اما لیفت با نخ لب یک گزینه جایگزین یا مکمل هستند که اخیراً در آمریکای شمالی مورد توجه قرار گرفته است (اگرچه این درمان در اروپا مورد توجه زیادی قرار گرفته است). در حالی که بزرگ کردن لب را می توان به عنوان یک رژ لب با ماندگاری خاص در نظر گرفت، لیفتینگ با نخ لب بیشتر با خط لب قابل مقایسه است. هدف نه تنها افزایش حجم، بلکه افزودن یا افزایش وضوح لب ها است.

ویژگی های لیفت با نخ لب

لیفت با نخ لب یک درمان غیر جراحی است که از بخیه های کوچک قابل حل برای تقویت کلاژن در لب ها و اطراف دهان استفاده می کند. این رشته ها عمدتاً از پلیمرهای مشتق از قند تشکیل شده اند که در یک دوره 6-8 ماهه حل می شوند. آنها سال ها از زمان اختراع اولیه خود در جراحی ها، چه زیبایی و چه غیرزیبایی مورد استفاده قرار گرفته اند.

توجه به این نکته ضروری است که اثرات جوان کننده و لیفت کننده این نخ ها در نتیجه تحریک کلاژن در داخل و اطراف لب ها می باشد. این تحریک حتی پس از حل شدن نخ ها نیز نتایج ماندگاری به جا می گذارد.

خدمات گونه کلینیک : بلفاروپلاستی

نحوه ایجاد لیفتینگ لب

در طول درمان، پس از استفاده از هر گونه مواد بی حس کننده برای جلوگیری از ناراحتی، این نخ ها به زیر پوست اطراف لب تزریق می شود. نحوه قرارگیری، نوع و طراحی دقیق نخ های مورد استفاده در لیفت نخ لب بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد. خود نخ توسط معماری موجود لب های شما هدایت می شود و جلوه ای تقویت کننده ایجاد می کند که کاملا طبیعی به نظر می رسد و احساس می شود.

پس از اینکه نخ ها زیر پوست قرار گرفتند و درمان اساساً کامل شد، بدن با تولید کلاژن در اطراف نواحی آسیب دیده پاسخ می دهد. این همان چیزی است که لیفت نخ لب را در درازمدت بسیار مفید می‌کند: حتی زمانی که آن نخ‌ها حل شوند، بخشی از تعریفی که ایجاد کرده‌اند به شکل تحریک کلاژن باقی می‌ماند. در روزهای پس از درمان، برخی از بیماران ممکن است تورم خفیف یا، کمتر معمول، کبودی را تجربه کنند. این عوارض جانبی احتمالاً با گذشت زمان از بین می روند. توصیه می شود قبل از قضاوت در مورد ظاهر جدید خود تا دو هفته زمان بگذارید تا تمام عدم تقارن یا تورم اولیه از بین برود.

لیفت لب با نخ

 

با پزشک خود مشورت کنید.

درست مانند بزرگ کردن لب، مهم است که در مشاوره اولیه با پزشک خود در مورد آنچه دقیقاً از این درمان می خواهید صحبت کنید. ممکن است نقاط مورد علاقه خاصی روی یا اطراف ناحیه لب شما وجود داشته باشد که بخواهید تعریف شده باشد و تنوع نخ های لب امکان سفارشی سازی تقریباً کامل را در این زمینه فراهم می کند.

لیفت با نخ لب می تواند برای ایجاد وضوح در شکل لب، صاف کردن خطوط و چین و چروک های اطراف دهان و حتی برای بلند کردن گوشه های رو به پایین دهان استفاده شود. روشی که نخ های لب به عنوان نوعی داربست برای پوست شل و افتاده عمل می کنند، می تواند سال ها از چهره و لب های شما دور کند. حال بیایید به برخی از سوالات رایج که توسطی پزشکی معروف در آمریکا جواب داده شده بپردازیم:

آیا نخ لب ایمن تر از پرکننده لب است؟

قطعا خیر. تزریق لب با استفاده از پرکننده های هیالورونیک را می توان معکوس کرد یا در صورت بروز مشکل برطرف کرد. اگر نخ ها باعث ایجاد اسکار داخلی و تغییر کیفیت پوست شوند، کار زیادی نمی توان انجام داد.

خدمات گونه کلینیک : تخلیه غبغب

آیا لیفت با نخ لب دردناک تر از پرکننده لب است؟

میزان درد برای هر دو روش تقریباً یکسان است.

آیا لیفت با نخ لب نتایج دائمی ایجاد می کند؟

فقط نتایج منفی دائمی است. در حالی که من هرگز هیچ اثر مثبت نخ لب را نشنیده ام یا ندیده ام، نتایجی مانند کوتاه شدن لب فقط موقتی است.

آیا هرگز لیفت با نخ لب را به عنوان جایگزینی برای سایر روش های لیفت لب توصیه می کنید؟

من فقط به جای فواید در انتخاب نخ لب مشکل می بینم. برای بیمارانی که نتایج دائمی بیشتری نسبت به پرکننده های لب می خواهند، لیفت اصلاح شده لب فوقانی یک انتخاب عالی است. لیفت لب بالایی اصلاح شده یک روش ایمن و بسیار چشمگیر است که ارتفاع لب بالایی را کوتاه می کند، لهجه و حجم لب را افزایش می دهد و نمای دندان را بهبود می بخشد.

همه این موارد را در هنگام دریافت خدمات لیفت با نخ لب در نظر بگیرید. یادتان نرود با پزشک خود حتما مشورت کنید و نیازها و درخواست های خود را با او به اشتراک بگذارید. سپس ببینید آیا آمادگی های لازم برای این عمل را دارید یا خیر. در نهایت هم کارهایی که باید بعد از عمل انجام دهید را جدی بگیرید و از آنها تخطی نکنید.