مراقبت‌ های قبل از لیفت صورت

تصمیم گیری برای انجام جراحی لیفت صورت یک تصمیم بزرگ است، تصمیمی که پس از مشاوره با جراح پلاستیک متخصص نیاز به بررسی دقیق دارد که ایا این روش از طریق لیفت با نخ انجام شود یا روش های دیگر. لیفت صورت که به آن “ریتیدکتومی” گفته می شود برای صاف کردن پوست شل و چین و چروک های صورت و گردن، سفت کردن بافت های زیرین که با افزایش سن سست شده اند، و خلاص شدن از شر چربی های صورت طراحی شده است. در نتیجه بیمار تحت عمل جراحی لیفت صورت می تواند انتظار داشته باشد که صورت سفت تر و جوان تر به نظر برسد.

انتخاب جراح پلاستیک متخصص مناسب برای لیفت با نخ صورت مهم است و باید اطمینان حاصل کنید که با متخصص انتخاب شده راحت هستید، اعتبار آنها را بررسی کرده است، از سطح تخصص او در انجام جراحی صورت راضی هستید و پس از مشاوره، هر دوی شما واقع بین هستید. انتظارات در مورد آنچه می توان به دست آورد.

در کنار انتخاب جراح مناسب، آماده‌سازی برای جراحی و مراقبت‌های پس از جراحی، هر دو فاکتورهای مهمی هستند تا اطمینان حاصل شود که شما تمام تلاش خود را برای رسیدن به بهترین نتیجه انجام می‌دهید. به بیمارانی که تصمیم به انجام جراحی لیفت صورت در جراحی پلاستیک برایتون می‌کنند، فهرست جامعی از دستورالعمل‌های قبل و بعد از جراحی ارائه می‌شود. این پست قصد دارد برخی از این اطلاعات را خلاصه کند و یک نمای کلی از آنچه باید هنگام انجام این نوع جراحی پلاستیک انتظار داشته باشید ارائه می دهد. بهضی از این روش های را می توان در لیفت ابرو نیز استفاده کرد.

مراقبت‌ های قبل از لیفت صورت

دو هفته قبل از جراحی لیفت صورت

دو هفته قبل از جراحی برنامه ریزی شده خود باید انتظار داشته باشید که با جراح پلاستیک متخصص خود برای مشاوره نهایی ملاقات کنید. به طور کلی در این مرحله به هر موضوع اداری رسیدگی می شود و دستورالعمل های دقیقی در مورد مراقبت های قبل و بعد از عمل به شما داده می شود.

حداقل 2 هفته قبل از جراحی لیفت صورت باید سیگار را ترک کنید. شناخته شده است که سیگار کشیدن روند بهبودی را مختل می کند. در صورت ادامه، جریان خون که تمام خواص درمانی را به زخم های شما منتقل می کند به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و باعث تاخیر در بهبودی شما می شود یا می تواند باعث شکستگی زخم شود. هنوز بهتر است چرا از جراحی آینده خود به عنوان کاتالیزوری برای ترک سیگار استفاده نکنید!؟

آسپرین و سایر داروهایی که به دلیل خاصیت رقیق کنندگی خون شناخته می شوند باید در این مرحله اجتناب شود. سایر داروهایی که 2 هفته قبل از جراحی قطع می شوند عبارتند از داروهای ضد التهابی، ویتامین ها یا داروهای گیاهی یا مکمل.

مهم است که در مورد داروهایی که مصرف می کنید با جراح خود در جلسه مشاوره اولیه و زمانی که با آنها 2 هفته قبل از عمل ملاقات می کنید صحبت کنید. آنها به شما توصیه می کنند که چه چیزی را باید قطع کنید و چه چیزی ممکن است برای شروع مصرف لازم باشد. برای اطمینان از نتیجه موفقیت آمیز جراحی، مهم است که دستورالعمل های جراح خود را بدون انحراف دنبال کنید. برای عمل بوکال فت نیز رعایت این موارد الزامی است.

48 ساعت قبل از جراحی لیفت صورت

48 ساعت قبل از عمل لیفت صورت باید از نوشیدن الکل خودداری کنید. الکل شما را کم آب می کند و دوره نقاهت را طولانی می کند. شما باید هر دستورالعمل اضافی که توسط جراح به شما ارائه شده است را دنبال کنید، از جمله مصرف داروهای اضافی مورد نیاز.

روز جراحی لیفت صورت شما

صبح روز جراحی دوش خوبی داشته باشید و موهای خود را کاملا بشویید. هیچ محصول مو از جمله اسپری مو را در موهای خود قرار ندهید. در روز جراحی لباس گشاد راحت همراه خود داشته باشید. رویه‌ها باید دکمه‌ها یا زیپ‌های جلویی داشته باشند، بنابراین هیچ چیز زخم‌های شما را نمی‌کشد. در مورد لباس خواب نیز باید چنین باشد. لغزش آسان روی کفش برای جلوگیری از خم شدن بعد از جراحی ضروری است.

جراحی لیفت صورت معمولاً بین 3 تا 6 ساعت بسته به نیازهای خاص هر بیمار طول می کشد. جراحی لیفت صورت به صورت بستری و با بیهوشی عمومی انجام می شود. شما می توانید انتظار داشته باشید که 1 تا 2 شب پس از جراحی خود در بیمارستان باشید. باید اطمینان حاصل کنید که یک بزرگسال مسئول از قبل سازماندهی کرده اید تا شما را از بیمارستان ببرند و از آنها بخواهید که در 48 ساعت اول پس از ترخیص شبانه روز در کنار شما بمانند.

مراقبت های قبل از لیفت صورت

اگر دستورالعمل های ارائه شده توسط متخصص را به شدت دنبال کنید، مطمئناً نتیجه خوبی از جراحی پلاستیک خود خواهید داشت. اما تعدادی از افراد هستند که ممکن است این اقدامات احتیاطی را جدی نگیرند و در جراحی خود دچار مشکل شوند. در اینجا 3 احتیاط مهم وجود دارد که اگر می خواهید نتیجه مناسبی از عمل جراحی خود داشته باشید، باید حتما رعایت کنید:

مراقبت‌ های قبل از جراحی لیفت صورت مهم‌اند تا بیمار در حالت بهتری برای عمل آماده شود و ریسک‌های مرتبط با جراحی کاهش یابد. در اینجا مراقبت‌هایی که معمولاً پیش از لیفت صورت توصیه می‌شوند آمده است:

1.مشاوره با پزشک: قبل از هرگونه جراحی، مهم است که با پزشک خود در مورد اهداف، انتظارات و هرگونه سوالی که دارید، مشاوره کنید. پزشک شما بهترین راهنمایی‌ها را برای شما ارائه خواهد داد.

2.تاریخ عمل: تاریخ دقیق عمل توسط پزشک مشخص می‌شود. از طریق مشاوره با پزشک، می‌توانید تاریخ مناسب را برگزینید.

3.تست‌های پزشکی: پزشک ممکن است تست‌های پیش‌عملیاتی مانند آزمایش خون و ایجاد نمونه‌ای از ساختمان استخوان صورت برای اطمینان از سلامت شما دریافت کند.

4.داروها و مکمل‌ها: اگر شما داروهای خاصی مصرف می‌کنید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. او ممکن است توصیه کند که برخی از داروها را قبل از عمل موقتاً متوقف کنید.

5.ممنوعیت از مصرف مواد مخدر و سیگار: قبل از جراحی، مصرف مواد مخدر و سیگار باید متوقف شود. این مواد می‌توانند تأثیرات منفی بر روی فرآیند بهبودی و بهبود نتایج داشته باشند.

6.پرهیز از خوردن و آشامیدن: در بعضی موارد، پزشک ممکن است شما را درخصوص ترک مصرف غذا و نوشیدنی‌ها در مدتی قبل از عمل مورد هشدار قرار دهد.

7.حدف آرایش: در روز عمل، اغلب پزشکان توصیه می‌کنند که بدون آرایش به مرکز جراحی بیایید تا بتوانند بهترین مراقبت را ارائه دهند.

8.آماده‌سازی روحی و روانی: از آنجایی که جراحی ممکن است برخی از افراد را تحت فشار قرار دهد، مطمئن شوید که ذهن و روحیه‌تان برای این فرآیند آماده و مطمئن هستند.

حتماً قبل از هرگونه عمل جراحی، نکات خاص مراقبتی پزشک خود را مطالعه کرده و دنبال کنید. اطمینان از اجرای درست این مراقبت‌ها می‌تواند به موفقیت و بهبودی سریع‌تر شما کمک کند.