عوارض و هزینه رفع غبغب

“غبغب” یک لایه اضافی از چربی زیر ذهنی در زیر پوست است. غبغب به این دلیل تشکیل می شود که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. این ممکن است به دلیل سن یا ژنتیک ایجاد شود. پس از آن افتادگی باعث ایجاد چین و چروک می شود که باعث ایجاد توهم غبغب می شود. هنگامی که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، نمی تواند چربی را نزدیک گردن و چانه نگه دارد.

همچنین با افزایش سن، خاصیت عضلانی این ناحیه را از دست می دهیم. ترکیب ژنتیکی شما ممکن است به شانس شما برای داشتن غبغب کمک کند. مردم این تصور غلط را دارند که فقط کسانی که اضافه وزن دارند غبغب دارند، اما این درست نیست.

افراد لاغر نیز می توانند غبغب داشته باشند. غبغب فقط چربی گردن نیست. سن بیشترین نقش را در از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست و افتادگی پوست در ناحیه گردن دارد. اگر در خانواده شما غبغب وجود دارد، احتمالاً این مشکل را تجربه خواهید کرد. به خواندن ادامه دهید تا در مورد چگونگی خلاص شدن از شر غبغب با لیفت غبغب بیشتر بدانید. وقتی «چگونه از غبغب خلاص شویم» در گوگل سرچ می‌کنید، بسیاری از گزینه‌های درمانی ظاهر می‌شوند. در اینجا ما همه گزینه های شما را مورد بحث قرار می دهیم، بنابراین می توانید آنها را با پزشک خود در میان بگذارید.

چه چیزی باعث غبغب می شود؟

عواملی که ممکن است باعث افتادگی چربی در زیر غبغب شوند ممکن است شامل افزایش وزن، ژنتیک و آناتومی باشد. در زیر ما در مورد هر یک از عوامل موثر که ممکن است باعث ظاهر غبغب شوند بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لیفت غبغب

سن

سن یکی از دلایل اصلی تشکیل غبغب است. عمدتاً به این دلیل که با افزایش سن پوست ما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. این کار باعث افتادگی و چروک شدن پوست می شود. با این کار ظاهر یک غبغب وجود خواهد داشت.

خدمات گونه کلینیک : بلفاروپلاستی

رژیم غذایی و وزن

افزایش وزن می تواند باعث تجمع چربی در این ناحیه و افتادگی شود. توصیه می شود برای کمک به کاهش ظاهر غبغب، کالری دریافتی خود را کاهش دهید. یا به تخلیه غبغب خود فکر کنید.

ژنتیک

اگر اعضای خانواده دارید که غبغب دارند، شانس شما برای داشتن یک غبغب بیشتر است. مسائل کشسانی پوست ارثی است و در شکل گیری غبغب نقش دارد.

وضعیت بدن

باور کنید یا نه، وضعیت شما می تواند عضلات گردن و چانه شما را ضعیف کند. این یکی دیگر از عوامل کمک کننده است که می تواند باعث شود پوست در ناحیه گردن خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. زمانی که از ماهیچه ها به درستی استفاده نمی شود، می تواند باعث از دست دادن تن و شکل آنها شود.

چگونه از شر غبغب خلاص شویم: گزینه های درمانی شما

اگر رژیم غذایی و ورزش را بدون هیچ نتیجه ای امتحان کرده اید، ممکن است برای کمک به کاهش ظاهر غبغب خود، جراحی انجام دهید. ممکن است نیاز به لیفت با نخ داشته باشید.

تخلیه غبغب

کایبلا

این درمان برای استفاده بر روی چربی زیر مغزی زیر چانه تایید شده است. حداکثر 50 تزریق در یک درمان انجام می شود تا به تخریب سلول های چربی و بهبود ظاهر پروفایل شما کمک کند. افراد ممکن است تا 6 درمان داشته باشند و هر درمان باید حداقل یک ماه فاصله داشته باشد.

لیفت صورت

این روش به درمان پوست شل در ناحیه صورت کمک می کند. انرژی فرکانس رادیویی برای سفت شدن بافت، سفت کردن پوست و کمک به تحریک تولید کلاژن استفاده می شود. لیپوساکشن ممکن است همراه با لیفت صورت انجام شود. 

لیفت غبغب

لیفت غبغب به بی حسی موضعی و همچنین برش های کوچک نیاز دارد. کانولا برای از بین بردن چربی اضافی در ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد.

کول اسکالپتینگ

این تکنیک لایه‌های چربی را از طریق برش‌ها یا با لیزر حذف می‌کند. این درمان با نام لیپولیز نیز شناخته می شود. این درمان چربی را از بین می برد و پوست را کانتور می کند.

رژیم غذایی و ورزش 

 اگر غبغب شما ناشی از افزایش وزن است، ممکن است رژیم غذایی خود را تغییر دهید. کاهش وزن به کاهش ظاهر غبغب شما کمک می کند و در برخی موارد ممکن است به ناپدید شدن کامل آن کمک کند.

خدمات گونه کلینیک : بوکال فت

تمرینات چانه 

 تمرینات غبغب هیچ مدرک علمی دال بر کارایی ندارند. اگر به دنبال نتایج سریعی هستید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از روش‌هایی را که لیست کردیم دنبال کنید. تمرینات برای غبغب شما به اندازه کافی عمیق در عضلات کار نمی کند تا به از بین بردن چربی کمک کند، اما شما را تا حد زیادی از تخلیه غبغب بی نیاز می کند.

اطلاعات بیشتر درباره لیفت صورت

لیفت صورت یک روش غیر جراحی است که بر روی سفت کردن پوست تمرکز دارد. به طور خاص نواحی شلی پوست در ناحیه صورت و گردن را درمان می کند. در طول این روش، دستگاه لیفت صورت از انرژی فرکانس رادیویی برای کمک به سفت شدن بافت، سفت شدن پوست و افزایش تولید کلاژن استفاده می کند. اغلب، فیس‌تیت با لیپوساکشن ترکیب می‌شود تا به سفت شدن پوست کمک کند. روش لیفت صورت کم تهاجمی است و نیازی به بخیه ندارد.

فواید لیفت صورت

  • کم تهاجمی
  • بدون برش، فقط نوک زدن
  • قابل تنظیم
  • نیازی به آرام بخش نیست
  • بازیابی سریع

هزینه لیفت صورت

هزینه لیفت صورت بسیار به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله منطقه درمان، هزینه پزشک، هزینه های تسهیلات و موقعیت جغرافیایی.