هزینه جراحی غبغب

لیپوساکشن گردن و غبغب یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چربی این ناحیه و فرم دادن به آن است. عوامل مختلفی می توانند باعث ایجاد غبغب شوند. در بیشتر موارد، غبغب به دلیل افتادگی عضلات گردن و صورت یا تجمع چربی در زیر چانه ایجاد می شود. چربی جمع شده در گردن و زیر چانه نسبت به سایر نواحی بدن حجم کمتری دارد و به همین دلیل هزینه لیپوساکشن در این ناحیه کمی کمتر است.

لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟

در فرآیند لیپوساکشن که میکروساکشن نیز نامیده می شود، ابتدا با استفاده از بی حسی موضعی، بیماری که برای عمل جراحی مراجعه کرده است کاملاً بیهوش می شود. سپس یک برش کوچک و نامحسوس در این ناحیه ایجاد می شود و سپس سلول های چربی جدا شده با استفاده از لوله های کانال از این ناحیه خارج می شوند. به طور معمول، 10 تا 20 میلی لیتر چربی از این ناحیه در طی یک جلسه لیپوساکشن برداشته می شود. نتیجه جراحی لیپوساکشن بلافاصله بعد از عمل و نتیجه نهایی 3-4 هفته بعد از عمل قابل مشاهده است. نتیجه این جراحی معمولاً به دلیل برداشتن چربی ها دائمی است و در صورتی که بیمار رژیم غذایی داشته باشد و اضافه وزن نداشته باشد، نتیجه این عمل دائمی خواهد بود.

دوره نقاهت پس از این عمل بسیار کوتاه است و فرد می تواند پس از 48 ساعت به فعالیت های روزانه خود بپردازد. البته بهتر است یک هفته از ورزش های طولانی و سخت خودداری کنید.

عوامل موثر در تعیین قیمت لیپوساکشن غبغب

هزینه مورد نیاز لیپوساکشن غبغب بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود. با در نظر گرفتن این پارامترها و معاینه تمام وقت، جراح هزینه را به مراجعین اعلام می کند. در ادامه به تشریح این عوامل تعیین کننده می پردازیم.

مهارت و تجربه جراح عامل اصلی در این زمینه است. میزان چربی و بافت اضافی در ناحیه غبغب و گردن نیز در نظر گرفته می شود. حجم غبغب از عوامل اصلی تعیین کننده این هزینه هستند.یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت عمل غبغب شهری است که در آن عمل انجام می شود. میزان حقوق دریافتی دستیاران پزشک نیز عاملی تعیین کننده میباشد.هزینه پرداختی به مرکز جراحی برای هر عمل نیز در نظر گرفته می شود.

لیپوساکشن یکی از راه های خلاص شدن از شر غبغب می باشد که هزینه آن را بررسی میکنیم:

لیپوساکشن با روش های مختلفی انجام می شود که بر قیمت عمل تاثیر می گذارد. هر یک از روش ها به تجهیزات خاص و همچنین زمان و انرژی مورد نیاز برای آن روش را نیاز دارند. معمولا جراحان از روش هایی استفاده می کنند که در آن تجربه بیشتری دارند. هزینه هر عمل قبل از عمل به بیمار اعلام می شود. بهترین پزشکان معمولاً در تمام مراحل لیپوساکشن به خوبی بر عملی که انجام میدهند تسلط و نظارت دارند.

.هزینه لیپوماتیک غبغب:

می توان گفت که روش  لیپوماتیک به روز و بهبود یافته است. این روش برای بیمار خطر کمتری دارد و با دقت بیشتری انجام می شود. هزینه لیپوساکشن غبغب و گردن تفاوت چندانی با لیپوساکشن ندارد اما تقریبا ده درصد بیشتر است.

هزینه لیپوساکشن پال:

لیپوساکشن پال یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن چربی از قسمت های مختلف بدن است. این دستگاه ارتعاش ایجاد می کند و در نتیجه چربی ها را شل و تجزیه می کند. جراح دیگر نیازی به اعمال فشار برای برداشتن چربی ندارد و عمل را با انرژی بیشتری انجام می دهد. این موارد نتیجه بهتر و دقیق تری می دهد و در نهایت قیمت لیپوساکشن با دستگاه پال کمی بالاتر از روش های سنتی است.

هزینه لیپوساکشن با سونوگرافی:

امواج اولتراسونیک در لیپوساکشن غبغب برای شل شدن بافت چربی استفاده می شود. این امواج قدرت بالایی دارند و به راحتی چربی ها را تجزیه می کنند. هزینه این روش فقط با معاینه بیمار قابل تعیین است. این روش کمتر از روش های دیگر استفاده می شود.

چه پارامترهایی بر هزینه نهایی لیپوساکشن تاثیر می گذارد؟

به طور کلی، عوامل زیر در هزینه لیپوساکشن موثر هستند:

مهارت و تجربه جراح که مهمترین عامل تعیین کننده هزینه عمل است.چربی و بافت اضافی در ناحیه گردن و غبغب.

شهری که عمل در آن اتفاق می افتد.هزینه های مربوط به دستیاران جراحی و تجهیزات کلینیک و هزینه مرکز جراحی

هزینه هایفوتراپی غبغب در شهرهای مختلف ایران و کلینیک های مختلف آن متفاوت است. معمولا هزینه هایفو غبغب در شهرهای بزرگ و کلینیک های معروف بیشتر است. اما به طور کلی هزینه هایفوتراپی نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست مانند جراحی یا سفت کردن پوست با لیزر بسیار کمتر و مقرون به صرفه است. برآورد دقیق هزینه هایفو غبغب به شدت شلی، ضخامت چربی، تعداد جلسات مورد نیاز برای معاینه و درمان و همچنین دستمزد پزشک متخصص در این کلینیک بستگی دارد.

چه کسانی برای از بین بردن غبغب نباید از هایفو استفاده کنند؟

استفاده از هایفو برای افراد زیر 30 سال و بالای 75 سال توصیه نمی شود. افرادی در این محدوده سنی که قصد استفاده از هایفوتراپی برای از بین بردن غبغب را دارند باید در این مورد با پزشک متخصص مشورت کنند. پزشکان اغلب هایفو را برای مادران باردار و شیرده توصیه نمی کنند. افراد مبتلا به دیابت، بیماری های قلبی عروقی، بیماری های کبدی، بیماری های غدد و سیستم لنفاوی نیز از عمل هایفو غبغب خودداری کنند. همچنین پیشنهاد می شود اگر قبلا تزریق بوتاکس، تزریق چربی یا ژل داشته اید، حدود 2 هفته صبر کنید و سپس اقدام به حذف درمان غبغب کنید. اگر حساسیت های پوستی فعال، زگیل یا تبخال در گردن یا غبغب خود دارید، قبل از انجام هایفو باید صبر کنید تا کاملاً بهبود یابید.