داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت

شاید افراد زیادی را دیده باشید که علاوه بر وزن ایده آل و اندام مناسب می خواهند لاغر و کم حجم باشند. بنابراین مدام ورزش می کنند و به رژیم غذایی خود توجه می کنند. اما با توجه به تمام اقداماتی که انجام می‌دهند، از بین بردن چربی از قسمت‌های مختلف صورت برایشان بسیار دشوار است و این امر بر اعتماد به نفس و زیبایی آن‌ها تأثیر ناخوشایندی می‌گذارد. یکی از دلال چاقی صورت چربی دهان (بوکال فت) است و از راه هایی مانند عمل برداشتن جراحی چربی دهان می‌توان برای برداشتن این چربی استفاده کرد.

امروزه تبلیغات زیادی در مورد داروهای گیاهی برای لاغر شدن صورت دیده می شود. این داروها اغلب ادعا می کنند که می توانند بدون رژیم غذایی یا ورزش، چربی های صورت را کاهش دهند. با این حال، تحقیقات علمی نشان داده است که این داروها معمولاً موثر نیستند. در واقع، برخی از این داروها ممکن است عوارض جانبی جدی داشته باشند. اگر به دنبال لاغر شدن صورت هستید، بهترین راهکار، رژیم غذایی سالم و ورزش منظم است. این روش ها نه تنها موثر هستند، بلکه خطر عوارض جانبی را نیز کاهش می دهند.

جراحی بوکال فت و ساکشن غبغب برای لاغر شدن صورت دائمی هستند

جراحی بوکال فت و ساکشن غبغب دو روش جراحی هستند که می توانند برای لاغر شدن صورت استفاده شوند.

جراحی بوکال فت شامل برداشتن چربی های اضافی از داخل گونه ها است. این روش می تواند باعث باریک شدن گونه ها و ایجاد خط گونه شود.

ساکشن غبغب شامل برداشتن چربی های اضافی از زیر چانه است. این روش می تواند باعث از بین رفتن غبغب و ایجاد خط فک شود.

هر دو روش جراحی بوکال فت و تخلیه غبغب دائمی هستند. نتایج این روش ها معمولاً بلافاصله پس از جراحی قابل مشاهده هستند.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که جراحی همیشه با خطراتی همراه است. قبل از تصمیم گیری برای جراحی، باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

البته لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا می توانید از روش های مختلفی برای به دست آوردن فرم مناسب صورت استفاده کنید. در حال حاضر علم و فناوری در این زمینه به این افراد کمک زیادی کرده است. در این مطلب  شما را با تاثیرات برخی از درمان های خانگی  و داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت آشنا می کنیم. زیرا صورت چاق و چربی های انباشته در این قسمت بیشتر خود را نشان می دهد و بر روحیه افراد اثر معکوس خواهد داشت.

قبل از اینکه بخواهید راهی برای کاهش وزن پیدا کنید، ابتدا باید علت آن را پیدا کنید و گاهی برخی بیماری ها یا داروهایی که برای رفع آن استفاده می کنیم باعث چاق شدن صورت می شود. در این شرایط باید با پزشک خود صحبت کنید یا سبک زندگی یا داروهای مصرفی خود را تغییر دهید.با توجه به سابقه پزشکی شما و بررسی علت چاقی، متخصصان راه حل های مناسبی را به شما پیشنهاد می کنند.

داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت

انجام ورزش برای لاغری

کاهش وزن یک راه مناسب برای همه افراد است. معمولاً برخی افراد پس از کاهش وزن متوجه تغییرات خاصی در صورت خود می شوند، اما با ورزش نمی توان چربی های قسمت های مختلف صورت را به طور مطلوب کاهش داد و به ندرت منجر به کاهش چربی صورت می شود.

مصرف شکر و نمک را کاهش دهید

مصرف زیاد نمک و شکر باعث احتباس مایعات در بدن می شود و باعث تورم و تجمع مایعات می شود. برای جلوگیری از این مشکلات باید میزان نمک مصرفی روزانه خود را به حدود 1500 میلی لیتر و گلوکز مصرفی خود را به 200 گرم کاهش دهید. با کاهش مصرف این مواد می توانید کم کم لاغری صورت خود را احساس کنید.

تغییر در فعالیت هوازی

سعی کنید برای کاهش وزن و لاغرتر کردن صورت خود ورزش های هوازی انجام دهید. این ورزش ها باید 5 روز در هفته به مدت 60 دقیقه انجام شود.

تغییر عادات غذایی

حتی اگر ورزش کنید، اما رژیم غذایی مناسب را رعایت نکنید، نمی توانید تغییرات زیادی در چهره خود ایجاد کنید. بنابراین، اگر غذاهایی مصرف می کنید که از تورم و آکنه جلوگیری می کنند، بهتر است غذاهای فرآوری شده را از رژیم غذایی خود حذف کنید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید. برای جلوگیری از التهاب و تورم صورت مصرف مواد غذایی مانند زنجبیل، زردچوبه، کدو تنبل، نارگیل، لیمو و چغندر توصیه می شود. همچنین قبل از اینکه احساس سیری کنید از خوردن دست بکشید.

به مقدار زیاد مایعات بنوشید

نوشیدن مایعات سالم به ویژه آب در حفظ رطوبت پوست و بدن بسیار موثر خواهد بود. همچنین در کنترل اشتها و جلوگیری از نفخ و یبوست موثر خواهد بود. با نوشیدن مایعات کافی پوستی شاداب و شاداب خواهید داشت.

به اندازه کافی خوابیدن

اگر به اندازه کافی نخوابید، دائماً چشم‌هایتان پف کرده و گونه‌هایتان پف کرده و حتی هورمون‌های بدن نیز متضرر خواهند شد. کم خوابی باعث اختلال در تمام قسمت های بدن می شود. بنابراین توصیه می شود در طول شب 7 ساعت خواب کافی داشته باشید.

ماساژ صورت

در زیر پوست مانند سایر قسمت های بدن مایع لنفاوی وجود دارد اما باعث پف و تورم صورت می شود. البته این تورم موقتی است که با ماساژ صورت از بین می رود. علاوه بر این با ماساژ صورت چربی ها به مرور زمان تحت تاثیر قرار می گیرند که باعث افزایش اکسیژن و خونرسانی، سفت و کشسانی بافت ها می شود و اثرات آن به مرور زمان نمایان می شود.

از الکل اجتناب کنید

نوشیدن الکل شما را پف کرده و پف کرده می کند. بنابراین، برای کاهش وزن و کاهش تورم، نوشیدن این نوشیدنی ها را برای همیشه متوقف کنید.

راه های مختلفی برای لاغری صورت وجود دارد، البته با رعایت نکاتی که در قسمت قبل ارائه کردیم، می توانید از تورم و پف صورت جلوگیری کنید. برخی از تکنیک ها را می توان در خانه انجام داد و شما نیازی به انجام آن ندارید. استفاده از برخی ماسک ها صورت را شاداب و لاغر نشان می دهد.

مخلوط های گیاهی موثر در لاغری صورت

تغذیه مناسب مهمترین کاری است که می توانید برای کاهش وزن انجام دهید. در کنار این تکنیک ها استفاده از ماسک های خانگی موثر است که در ادامه شما را با آنها آشنا می کنیم.

مخلوط خیار و گلاب

با توجه به اینکه خیار می تواند پوست را مرطوب کند، برای تهیه این ماسک خیار را رنده کرده و با کمی گلاب مخلوط کرده و به مدت 20 دقیقه روی پوست قرار دهید. استفاده از این ماسک به مدت دو هفته روی پوست شما اثر می گذارد.

خوردن کاهو و جوانه گندم

تهیه یک سالاد لاغری خوب مانند سالاد جوانه گندم و جو نیز به طور موثر پوست را شاداب می کند. استفاده از این سالاد بعد از شام نتایج خوبی خواهد داشت.

کاهش وزن یک راه مناسب برای همه افراد است. معمولاً برخی افراد پس از کاهش وزن متوجه تغییرات خاصی در صورت خود می شوند، اما با ورزش نمی توان چربی های قسمت های مختلف صورت را به طور مطلوب کاهش داد و به ندرت منجر به کاهش چربی صورت می شود. گاهی با مصرف داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت میتوانیم نتایج بهتری بگیریم.