عمل لیپوماتیک صورت

حذف چربی لیپوماتیک یک عمل بدون درد تأیید شده و قابل اعتماد است. عمل لیپوماتیک یکی از مطمئن ترین راه هایی است که باعث می شود چربی دقیق و با حجم زیاد در همه مناطق بدن حذف شود. لیپوماتیک با برداشتن حجم زیاد چربی و شکل دادن به بدن، به عنوان بهترین روش در جهان نشان داده شده است. این فرآیند با ترمیم پوست بعد از مصرف، سفت شدن بسیار خوبی را منجر می گردد. چند ساعت پس از عمل، می توان به راحتی به خانه رفت و در همان روز به کار خود برگشت.

عمل لیپوماتیک صورت

در کاربردهای مختلف در قسمت های مختلف بدن، بیمار ممکن است برای مدت زمان کوتاهی به درمان بستری نیاز داشته باشد. بعد از 2 روز، می توان به راحتی حمام رفت. کبودی موقت، نفخ، درد، سوزش و بی حسی در مناطقی که در این فرآیند اعمال شده است ممکن است کمترین روش حذف چربی باشد. لازم به ذکر است که کبودی ها و تورم طی چند روز از بین می روند. البته باید توجه داشت که لیفت صورت و لیفت غبغب از جمله کارهایی است که برای جوانسازی پوست صورت انجام می دهند و بنابراین در این مقاله می خواهیم در مورد عمل لیپوماتیک صورت به بیان مطالبی بپردازیم.

روش لیپوماتیک چیست؟

قبل از اینکه در مورد عمل لیپوماتیک صورت بپردازیم اجازه دهید ببینیم روش لیپوماتیک چیست؟ این روش، که به آن نیز لیپوساکشن لیپومیک یا لیپوساکشن های فوقانی گفته می شود، فرایند خلاء چربی اضافی در بدن با کانول های لیپوساکشن لرزان است. هدف از بین بردن چربی با لیپوماتیک، کاهش وزن و لاغری نیست بلکه برای فرم گرفتن بدن است. این مراحل با دستگاه لیپوماتیک تأیید شده توسط FDA انجام می شود. اگرچه نتیجه به وضوح پس از دستیابی به بهبودی پس از عمل مشاهده می شود، اما واضح ترین نازک شدن 2-3 ماه طول می کشد. این یک روش بسیار مؤثرتر با مزایای بالا در مقایسه با روش های اعمال شده بر روی پوست و سایر روش های لیپوساکشن است.

عمل لیپوماتیک صورت یکی از عمل های لیپوماتیک است که برای زیبایی و جوانسازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. عمل لیپوماتیک برای افراد مسن یا کودکان مناسب نیست. اگر جوان هستید برای کاهش وزن رژیم و ورزش کنید، بهترین سن برای لیپوماتیک 30 تا 50 سال است. این عمل جراحی در دوران بلوغ توصیه نمی شود زیرا بدن در یک دوره در حال رشد است، حتی در پیری، زیرا کشش پوست بعد از عمل کاهش می یابد. اگر قبلاً سیگار می کشیدید یا به طور مرتب سیگار می کشید که عمل جراحی لیپوماتیک برای شما بسیار خطرناک است، بنابراین حداقل 1 ماه قبل و بعد از کانتورینگ بدن باید سیگار بکشید.

خدمات کلینیک گونه : بلفاروپلاستی

شما باید انتظارات منطقی نسبت به لیپوماتیک داشته باشید زیرا بعد از لیپوماتیک باید عادت به خوردن خود را تغییر دهید در غیر این صورت وزن بیشتری کسب خواهید کرد. یکی از مهمترین شرایط برای لیپوماتیک استفاده از داروهای خاص نیست. جراحی هرگز در دوره شیردهی مادر انجام نمی شود. اگر از روش هایی مانند رژیم و تمرینات، برای از دست دادن وزن یا خلاص شدن از چربی استفاده کرده اید، اما به چیزی که می خواهید نرسیدید، استفاده از عمل لیپوماتیک صورت می تواند انتخاب خوبی برای از بین بردن چربی های محلی در صورت باشد. همچنین لیفت صورت و لیفت غبغب نیز در این میان می تواند تاثیرگذار باشد.

مزایای استفاده از عمل لیپوماتیک صورت چیست؟

حال سوال اینجا است که مزایای استفاده از عمل لیپوماتیک صورت چیست؟ برخی از مزایای آن عبارتند از:

  • از آنجا که این امر نه تنها باعث از بین رفتن چربی می شود، بلکه افزایش میزان کلاژن را نیز افزایش می دهد، باعث سفت شدن بدن می گردد.
  • از آنجا که فرآیند حذف چربی لیپوماتیک با یک کانول انجام می شود، زخم برش کوچکی باقی می ماند.
  • احتمال ورم و کبودی بسیار کم است.
  • عمل، زمان کمتری نسبت به سایر روش ها می گیرد.
  • پس از عمل می توان از چربی جمع آوری شده برای تزریق چربی استفاده مجدد کرد.
  • حذف چربی لیپوماتیک بدون دردسر انجام می شود زیرا روشی است که بدون آسیب رساندن به بافت ها و اعصاب، انجام می شود.
  • این یک برنامه لیپوساکشن همگن ارائه می دهد. بنابراین هیچ سایه ای یا ظاهر دندان وجود ندارد. با کاربردهای لیپوماتیک، کاهش ظاهر سلولیت کاهش می یابد. در سایر برنامه های لیپوساکشن، هیچ کاهش در ظاهر سلولیت وجود ندارد.
  • لیپوماتیک کاربرد راحتی برای بیمار و حتی پزشک دارد و بازیابی به سرعت انجام می شود. همچنین احتمال عوارض و عوارض جانبی بسیار کم است.

خدمات کلینیک گونه : بوکال فت

آیا عمل لیپوماتیک صورت خطرناک است؟

بیایید ببینیم آیا عمل لیپوماتیک صورت خطرناک است؟ یا خیر؟ می دانیم لیپوماتیک یکی از روش های کانتورینگ بدن است و خطرناک نیست بلکه به شما در سالم تر شدن کمک می کند. تجمع گسترده چربی در بدن ممکن است شما را به بیماری هایی مانند کلسترول و کبد چرب تبدیل کند ، با استخراج این چربی در معرض خطر این بیماری ها قرار خواهید گرفت. با این حال، زیبایی باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود که به هیچ وجه احساس درد نخواهید کرد. همچنین پس از انجام این عمل جراحی، شیوه زندگی بهتر و سالم تر و تمرین را هدایت می شوند، بنابراین شما همیشه زیبا و سالم خواهید بود.

در این مقاله در مورد عمل لیپوماتیک صورت مطالبی را عنوان نمودیم. بیان کردیم که روش انجام آن به چه صورت است و چه فوایدی دارد. در مورد مزایای این عمل بیشتر صحبت کرده و توضیح دادیم که در واقع خطر زیادی ندارد و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می گردد.