لیفت ابرو با استفاده از لیزر

لیفت پیشانی روشی محبوب برای جوانسازی کسانی است که می خواهند علائم پیری را برطرف کنند. برای داشتن صورتی زیبا و متناسب، در لیفت صورت علاوه بر لیفت ابرو، لیفت غبغب را نیز انجام می دهند که در این روش با تخلیه غبغب تناسب لازم را ایجاد می کنند. روش های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که از آن جمله می توان به لیفت ابرو با استفاده از لیزر و لیفت با نخ اشاره کرد. هرچند در این کار لیفت پلک و بلفاروپلاستی یا جراحی پلک نیز می تواند انجام گیرد، اما در این مقاله صرفا به لیفت ابرو با لیزر خواهیم پرداخت.

افتادگی ابرو ممکن است در افراد جوان ‌تر نیز رخ دهد، که ظاهری خسته و نگران ایجاد می ‌کند. لیفت ابرو فقط به دلایل زیبایی انجام نمی شود. در بسیاری از موارد، افتادگی ابرو می‌تواند بینایی را تحت تأثیر قرار دهد و بنابراین، عمل لیفت ابرو می ‌تواند به طور قابل توجهی میدان دید جانبی را بهبود بخشد. در این مقاله می خواهیم در مورد چگونگی انجام آن و خطرات احتمالی آن مطالبی را عنوان کنیم.

طریقه انجام لیفت ابرو با استفاده از لیزر

همانطور که می دانید بوکال فت چربی بین استخوان گونه و استخوان فک در صورت شما است. این چربی ها به شکل گیری فرم صورت شما کمک می کند.  بوکال فت یک عمل جراحی برای برداشتن چربی در این ناحیه از صورت شما است. این کار می تواند ساختار استخوانی صورت شما، به خصوص استخوان گونه و نواحی توخالی بین گونه ها و خط فک را برجسته کند. گاهی اوقات به این روش کوچک کردن گونه نیز می گویند.

اگر بخواهیم طریقه لیفت ابرو با استفاده از لیزر را ببینیم، ابتدا باید ببینیم لیزر چگونه در پوست نفوذ می کند. هنگامی که لیزر بر روی پوست استفاده می شود، می تواند جذب، بازتاب، انتقال یا پراکنده شود. اثرات احتمالی مانند فتوترمال و فتوشیمیایی زمانی رخ می دهند که انرژی لیزر جذب شود. لایه برداری مجدد از گذشته با استفاده از لیزر CO2  انجام می شده است. این لیزر برای اسکار آکنه و سایر علائم پیری استفاده می شود.  

لیفت ابرو با بی‌ حسی موضعی انجام می ‌شود. و ممکن است یک تا دو ساعت طول بکشد. تورم و کبودی ممکن است از هفت تا 10 روز طول بکشد. همانطور که جای زخم شما بهبود می یابد، ممکن است مقداری خارش و احتمالاً بی حسی را  تجربه کنید که این علائم به مرور زمان کاهش می یابند. خطرات لیفت ابرو با استفاده از لیزر

مطمئناً هر عمل جراحی با خطراتی همراه هستند. حال بگذارید به برخی از این خطرات اشاره کنیم. خطرات لیفت ابرو با استفاده از لیزر عبارتند از:

  • خون ریزی
  • سوزش یا خشکی
  • عفونت
  • بی حسی یا سایر تغییرات در احساس پوست یا خارش شدید
  • درد، که ممکن است ادامه یابد
  • جای زخم نامطلوب

در این مقاله به بررسی لیفت ابرو با استفاده از لیزر پرداختیم و اشاره کردیم که امروزه برای جوانسازی از روش های گوناگونی استفاده می کنند که یکی از این روش ها، لیفت ابرو است. اما شیوه های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که لیفت ابرو با لیزر یکی از این روش ها است. در مورد روش انجام آن و خطراتی که ممکن است در انجام آن وجود داشته باشد مطالبی را عنوان کردیم. همچنین بیان کردیم که علاوه بر لیفت ابرو از لیفت صورت، لیفت پلک و تخلیه غبغب نیز برای جوانسازی صورت استفاده می کنند و همه این کارها برای ایجاد تناسب بین اجزای مختلف صورت است.