لیفت ابرو با اندوتاین

لیفت ابرو که به عنوان لیفت پیشانی نیز شناخته می شود، روشی محبوب برای جوانسازی پیشانی و ابرو در بیمارانی است که می خواهند علائم پیری را اصلاح کنند. تغییر موقعیت ابرو و پیشانی نه تنها ابرو را بلند می کند و ناحیه چشم را افزایش می دهد، بلکه شکل جوانی را به خط ابرو باز می گرداند. جراحی لیفت ابرو با هدف بازگرداندن ظاهر طبیعی ناحیه فوقانی صورت که مطابق با بقیه قسمت های صورت است، انجام می شود. لیفت ابرو با اندوتاین یکی از روش های لیفت ابرو است که در این مقاله قصد داریم در مورد آن بیشتر صحبت کنیم.

عمل لیفت ابرو معمولاً برای اصلاح علائم پیری انجام می شود که در آن چین های پیشانی و پایین آمدن ابرو باعث فرسودگی یا پیری ظاهری شده است. این ممکن است در افراد جوان ‌تر نیز رخ دهد، که منجر به شلوغی کمپلکس ابرو یا پلک می ‌شوند و ظاهری خسته و نگران ایجاد می ‌کند. با شلوغ کردن پلک ها، می تواند پوست پلک بالایی را نیز کلاه دار جلوه دهد و احساس پوست اضافی را ایجاد کند. کانتور ابرو نیز با از دست دادن قوس طبیعی آن تغییر می کند. لیفت ابرو فقط به دلایل زیبایی انجام نمی شود. در بسیاری از موارد، افتادگی ابرو می‌تواند بینایی را تحت تأثیر قرار دهد و بنابراین، عمل لیفت ابرو می ‌تواند به طور قابل توجهی میدان بینایی جانبی را بهبود بخشد.

از طرفی اندوتاین به جراحان این توانایی را می دهد، در حالی که چین های بین ابروها و در امتداد پیشانی شما را نرم می کند، موقعیت پوست پیشانی شما را از طریق برش های بسیار کوچک در پشت خط موی شما تنظیم کنند و ابروهای شما را به حالت طبیعی برسانند. این روش معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می ‌کشد و معمولاً در مطب جراح یا مرکز جراحی سرپایی تحت آرام‌ بخشی داخل وریدی یا بیهوشی عمومی انجام می‌ شود. در این مقاله می خواهیم در مورد چگونگی انجام آن و خطرات احتمالی آن مطالبی را عنوان کنیم.

طریقه لیفت ابرو با اندوتاین

حال بیایید ببینیم طریقه لیفت ابرو با اندوتاین چگونه است. روشی به نام بلفاروپلاستی، پوست اضافی بالای پلک را از بین می برد، در حالی که یک روش جداگانه به نام لیفت ابرو افتادگی ابرو را اصلاح می کند. با بالا رفتن سن، ابروهای شما ممکن است شروع به افتادگی کند. با پایین آمدن ابروها، بافت اضافی پلک به صورت چین ‌هایی در بالای پلک جمع می ‌شود و باعث می ‌شود چشم ‌های شما پف کرده و پیرتر به نظر برسند. این وضعیت به نام پتوز ابرو شناخته می شود. اگر تشخیص داده شد که پتوز ابرو دارید، ممکن است بخواهید روشی را در نظر بگیرید که هم ابرو و هم پوست اضافی پلک را به طور همزمان درمان کند. روش لیفت ابرو با اندوتاین معمولاً تحت بی حسی موضعی با آرامبخشی آگاهانه انجام می شود و می تواند در حدود 30 دقیقه تکمیل شود. در بیشتر موارد، این عمل همراه با جراحی بلفاروپلاستی معمولی انجام می شود.

لیفت ابرو با اندوتاین

به محض اینکه بیهوشی عمومی شروع به کار کرد، جراح برش های کوتاهی در خط مو ایجاد می کند. لازم نیست از داشتن لکه های طاس بترسید. این برش ‌ها به پزشک اجازه می ‌دهد تا دوربین و ابزار جراحی را داخل آن قرار دهد تا از انجام یک عمل ملایم و دقیق مطمئن شود. پوست افتاده به ایمپلنت های اندوتاین زیر جلدی قابل جذب محکم می شود. اینها پوست لیفت شده را دقیقاً همانطور که می خواهید نگه می دارند. وقتی کار آنها تمام شد، پس از 6 تا 12 ماه جذب می شوند. ساختارهای زیر جلدی محکم شده، عضلات اصلاح و کشش پوست پیشانی در حین جراحی انجام می گردد. در پایان، پزشک زخم ها را بخیه می زند و یک باند استریل و یک هدبند الاستیک می گذارد.

خطرات لیفت ابرو با اندوتاین

مطمئناً هر عمل جراحی با خطراتی همراه هستند. در مورد عمل جراحی زیبایی نیز این خطرات به مراتب بیشتر خواهند بود. حال بگذارید به برخی از این خطرات اشاره کنیم. از جمله خطرات لیفت ابرو با اندوتاین این است که ممکن است روی ایمپلنت ناراحتی، عفونت یا مشکلات ترمیم زخم را تجربه کنید. علاوه بر این، ممکن است دستگاه را زیر پوست خود احساس کنید که ممکن است به لمس حساس باشد. با احتمال بسیار کمتر، ممکن است، پوست یا موی شما روی دستگاه نازک ‌تر شود و در صورت وجود عارضه ترمیم زخم در اطراف دستگاه مقداری اسکار را تجربه کنید. اگرچه ایمپلنت ‌های اندوتاین قابل جذب هستند، اما ممکن است زمان جذب طولانی ‌تری را تجربه کنید.

اگر حساسیت شما به دستگاه به اندازه کافی زیاد است که نمی خواهید صبر کنید تا ایمپلنت حل شود، ممکن است شما و جراحتان تصمیم به برداشتن ایمپلنت بگیرید که نیاز به یک روش جزئی دارد. عوارض ممکن است مربوط به برش یا به دلیل وسعت محل تشریح باشد. عوارض بالقوه می تواند شامل جای زخم قابل مشاهده، هیپستزی و هماتوم، تصحیح بیش از حد و تصحیح نادرست، باشد.

در این مقاله به بررسی لیفت ابرو با اندوتاین پرداختیم و اشاره کردیم که امروزه برای جوانسازی از روش های گوناگونی استفاده می کنند که یکی از این روش ها، لیفت ابرو است. اما شیوه های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که لیفت ابرو با اندوتاین یکی از این روش ها است. در مورد روش انجام آن و خطراتی که ممکن است در انجام آن وجود داشته باشد نیز مطالبی را عنوان کردیم.