لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس نوعی خدمت زیبایی است که خطوط اخم بین ابروها را درمان می کند. همچنین با تزریق بوتاکس ، می توان فاصله ابروها از پلک را افزایش داد. با این روش می توان به صاف کردن چین و چروک های عمیق بدون جراحی همچنین کاهش خطوط اخم بین ابروها،کمک کرد.

بوتاکس یک روش غیر جراحی است و با لیفت ابرو سنتی متفاوت است، که نوعی جراحی زیبایی است که شامل برش و برداشتن پوست می شود. 

در این مقاله می خواهیم در مورد لیفت ابرو با تزریق بوتاکس و طریقه انجام آن و همچنین خطرات این کار مطالب و نکاتی را بیان کنیم. در ادامه به بررسی دقیق تر این عمل، خواهیم پرداخت.

نحوه انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

نحوه انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس چگونه است؟ روش های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که از جمله این روش ها لیفت با نخ است. اما امروزه با تزریق بوتاکس این کار را نیز انجام می دهند. در جراحی زیبایی یکی از کارهایی که انجام می گیرد بوکال فت است که چربی های ناحیه زیرین گونه را بر می دارند تا بتوانند صورت را به راحتی شکل دهند. با عمل بلفاروپلاستی که در آن پوست اضافی پلک ها را از بین می برند، پلک ها حالت جوانی و کشیده تری به خود می گیرند. هر چند برای زیبایی فرم صورت باید قسمت های دیگر صورت نیز مورد توجه قرار گیرد که شامل لیفت غبغب نیز می گردد اما در لیفت صورت یکی از مهم ترین بخش ها، چشم و اطراف آن است.

اما یکی دیگر از کارهایی که انجام می دهند لیفت غبغب است که اهمیت زیادی در شکل دادن به صورت دارد. در این روش با برداشتن چربی های زیر چونه شکل نهایی صورت می تواند شکل مثلثی به خود بگیرد.

لیفت ابرو

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس چقدر طول می کشد؟

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس چقدر طول می کشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت لیفت ابرو با تزریق بوتاکس که یک نوع لیفت ابرو بدون جراحی است، بین افراد متفاوت است. هنگام استفاده از بوتاکس نتایج به طور کلی برای سه تا چهار ماه باقی می ‌مانند. با درمان مداوم و نگهداری منظم، لیفت ابرو با تزریق بوتاکس روند طبیعی پیری را کند می کند و از  پایین آمدن ناحیه پیشانی و ابرو در طول زمان، جلوگیری به عمل می آورد.

مانند بسیاری از روش‌های جراحی، نتایج جراحی لیفت ابرو به مدت طولانی‌ تری باقی می ‌مانند، اما با این حال، دائمی در نظر گرفته نمی ‌شوند، زیرا نمی ‌توانند تغییرات مداوم پیری پوست و ماهیچه ‌ها را متوقف کنند. از آنجایی که پزشکی زیبایی هنوز نسبتاً جدید است، داده های زیادی برای ثبت مدت زمان نتایج جراحی لیفت ابرو وجود ندارد.

خطرات لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

به طور کلی، تزریق بوتاکس برای اکثر افراد بی خطر در نظر گرفته می شود. با این حال، خطر عوارض جانبی نیز وجود دارد. ممکن است کمی قرمزی، تورم و کبودی در محل تزریق مشاهده شود که ممکن است چنین علائمی در عرض یک هفته از بین بروند. به طور خلاصه خطرات لیفت ابرو با تزریق بوتاکس عبارتند از: سردرد، بی حسی، مشکلات تنفسی، افتادگی ابروها یا پلک ها.

در تزریق بوتاکس و انتخاب پزشک بسیار دقت کرده و یا از تزریق در یک مرکز غیرپزشکی پرهیز کنید که می تواند منجر به عوارض جدی مانند فلج شود.

در این مقاله به بررسی لیفت ابرو با تزریق بوتاکس پرداختیم که بیان کردیم در این روش با تزریق ماده سمی به قسمت های مختلف صورت، باعث جوان تر شدن صورت می گردد. همچنین در مورد نحوه انجام این کار به طور دقیق تر مطالبی را بیان کردیم و در ادامه به برخی از خطرات این کار اشاره نمودیم. با توجه به مطالب گفته شده نتیجه می گیریم که مراجعه به متخصص مورد اطمینان و همچنین استفاده از بوتاکس های معتبر، می تواند آسودگی خاطر بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.