لیفت ابرو در دوران بارداری

بارداری برای اکثر زنان بسیار هیجان انگیز است و همچنین زنان در این دوران تمایل به نوازش بیش از حد دارند. با این حال، به نظر می ‌رسد در دوران بارداری نبایدهای زیادی را باید رعایت کنند که می ‌تواند برای کسانی که دیگر قادر به انجام فعالیت‌ ها و کارهای عادی خود نیستند، محدود کننده و ویرانگر باشد. در حالی که بیشتر مادران آینده می توانند به خاطر فرزندشان از بسیاری چیزها چشم پوشی کنند، ولی برای بسیاری از مادران کار دشواری است. همه ما لیستی از نبایدها را شنیده ایم؛ موهایتان را رنگ نکنید، ناخن های اکریلیک نگیرید، برنزه نکنید و … . برخی از این هشدارها اساسی هستند، در حالی که برخی دیگر بیشتر احتیاطی هستند. بهترین گزینه این است که از پزشک زنان یا مامای خود بخواهید بر اساس بارداری شما راهنمایی های لازم را انجام دهد. لیفت ابرو در دوران بارداری یک ساعت تا یک ساعت و نیم طول می کشد. تا زمانی که موافق باشید و بتوانید ۲ تا ۳ ساعت دراز کشیدن را تحمل کنید، می توانید درمان ها را انجام دهید.

روش لیفت ابرو در دوران بارداری

لیفت ابرو که به عنوان لیفت پیشانی نیز شناخته می شود، روشی محبوب برای جوانسازی پیشانی و ابرو در کسانی است که می خواهند علائم پیری را اصلاح کنند. تغییر موقعیت ابرو و پیشانی نه تنها ابرو را بلند می کند و ناحیه چشم را افزایش می دهد، بلکه شکل جوانی را به خط ابرو باز می گرداند. لیفت ابرو با هدف بازگرداندن ظاهر طبیعی ناحیه فوقانی صورت که مطابق با بقیه قسمت های صورت است، انجام می شود. در این مقاله می خواهیم به لیفت ابرو در دوران بارداری بپردازیم.

عمل لیفت ابرو معمولاً برای اصلاح علائم پیری انجام می شود که در آن چین های پیشانی و پایین آمدن ابرو باعث فرسودگی یا پیری ظاهری شده است. این ممکن است در افراد جوان ‌تر نیز رخ دهد، که منجر به شلوغی کمپلکس ابرو یا پلک می ‌شوند و ظاهری خسته و نگران ایجاد می ‌کند. با شلوغ کردن پلک ها، می تواند پوست پلک بالایی را نیز کلاه دار جلوه دهد و احساس پوست اضافی را ایجاد کند. کانتور ابرو نیز با از دست دادن قوس طبیعی آن تغییر می کند. لیفت ابرو فقط به دلایل زیبایی انجام نمی شود. در بسیاری از موارد، افتادگی ابرو می‌تواند بینایی را تحت تأثیر قرار دهد و بنابراین، عمل لیفت ابرو می ‌تواند به طور قابل توجهی میدان بینایی جانبی را بهبود بخشد. در این مقاله می خواهیم در مورد چگونگی انجام و خطرات احتمالی آن مطالبی را عنوان کنیم.

لیفت ابرو در دوران بارداری

روش لیفن ابرو در دوران بارداری به این صورت است که ابتدا به شما بیهوشی داده می شود تا در طول عمل جراحی راحت باشید. جراح شما آرامبخش داخل وریدی یا بیهوشی عمومی را پیشنهاد می کند. در مرحله دوم برخی از جراحان ترجیح می دهند از آندوسکوپ (لوله ای نازک با دوربین در انتهای آن) و ابزارهای ویژه ای استفاده کنند که از طریق برش های کوچک ایجاد شده در خط مو قرار می گیرند. این اجازه می دهد تا بافت و عضله زیر پوست تنظیم شود و منبع چین و شیارهای قابل مشاهده در پیشانی را اصلاح کند. سپس برش های لیفت ابرو را با بخیه های قابل جابجایی یا قابل جذب، چسب های پوستی و یا کلیپ های خاص می بندند.

خطرات لیفت ابرو در دوران بارداری

وقتی باردار هستید، به راحتی می توانید غرق اطلاعات و توصیه های کتاب ها، رسانه های اجتماعی و دوستان شوید. این می تواند به ویژه در مورد اطلاعات مربوط به خدمات زیبایی، از جمله لیفت ابرو صادق باشد. اگر انتظار دارید و هرگز قبلاً لیفت ابرو را امتحان نکرده اید، احتمالاً از خود می پرسید که آیا این کار بی خطر است؟ در پاسخ باید بگوییم که لیفت ابرو در دوران بارداری کاملا بی خطر است، فقط حتما با یک جراح پلاستیک و یا آرایشگر آموزش دیده به یک سالن معتبر بروید. این همیشه ضروری است، حتی زمانی که باردار نیستید.

خدمات لیفت ابرو در دوران بارداری برای زنان باردار ایمن در نظر گرفته می شود، با این حال ممکن است پوست شما حساس تر از حد معمول باشد و اپیلاسیون را دردناک تر کند. اگر قبلا هرگز موم مصرف نکرده اید، ممکن است شروع آن در دوران بارداری ایده خوبی نباشد. لطفاً توجه داشته باشید، متخصص از شما می ‌خواهد در شروع لیفت ابروی خود، یک سلب مسئولیت را امضا کنید. تنها لیفت ابرو در دوران بارداری که توصیه نمی کنیم، لمینت ابرو است، محصولاتی که در این درمان استفاده می شوند شبیه لیفت و رنگ کردن مژه است که در آن محصولات استفاده شده ساختار موهای ابرو را تغییر می دهد تا ظاهری پرتر به آنها بدهد. در دوران بارداری هورمون ‌های شما افزایش یافته و تغییر می ‌کنند، بنابراین اگر قبلاً این درمان را انجام داده ‌اید و هیچ واکنشی نداشته ‌اید، ممکن است در دوران بارداری تغییر کند. این خطرات و سایر خطرات قبل از رضایت شما به طور کامل مورد بحث قرار خواهند گرفت. مهم است که تمام سوالات خود را مستقیماً با جراح پلاستیک خود مطرح کنید.

در این مقاله به بررسی لیفت ابرو در دوران بارداری پرداختیم و اشاره کردیم که امروزه برای جوانسازی از روش های گوناگونی استفاده می کنند که یکی از این روش ها، لیفت ابرو است. در مورد روش انجام آن و خطراتی که ممکن است در انجام آن در دوران بارداری وجود داشته باشد مطالبی را عنوان کردیم. همچنین بیان کردیم که علاوه بر لیفت ابرو از لیفت مژه و همچنین لمینت ابرو نیز استفاده می کنند و همه این کارها برای ایجاد تناسب بین اجزای مختلف صورت است که در دوران بارداری انجام لمینت ابرو توصیه نمی شود اما لیفت ابرو عموماً اشکالی ایجاد نمی کند.