لیفت بینی با نخ

رویاهای شما برای داشتن پل بینی بلندتر و صاف تر و نوک بینی تیزتر اکنون می تواند برآورده شود با بینی صاف و سفت خداحافظی کنید. و با درمان جایگزین لیفت با نخ بینی، از بینی صاف تر و مشخص تر استقبال کنید.

لیفت با نخ بینی چیست؟

لیفت با نخ بینی یک درمان غیرجراحی و کم تهاجمی برای تقویت بینی است که در کره شروع شد و در کشورهای دیگر به عنوان جایگزینی مطمئن برای سایر درمان های بزرگ کردن بینی مانند [پرکننده های بینی] و جراحی زیبایی بینی کاشت بینی مورد توجه قرار گرفت. لیفت با نخ بینی شامل استفاده از نخ های جراحی زیست تخریب پذیر است که به طور خاص برای بهبود طبیعی ارتفاع و نیمرخ پل بینی و همچنین تیز کردن نوک بینی بهبود یافته است.

نخ های مورد استفاده در لیفت بینی با نخ مشابه مواردی است که در جراحی استفاده می شود و به طور ایمن با استفاده از مواد قابل جذب زیستی مانند پلی دیوکسانون (PDO) که استفاده می شود، سنتز می شوند. نخ ها به آرامی و بدون خطر در طول یک دوره 6 تا 9 ماهه توسط بدن جذب می شوند و نتایج حتی طولانی تر نیز باقی می مانند. لیفت با نخ بینی به روش های زیر بینی شما را تقویت می کند:

  • شکاف ها یا پیچ خوردگی های کوچک روی پل بینی را صاف می کند.
  • پل بینی با ظاهری بالاتر ایجاد می کند.
  • پل بینی را برای نیمرخ بینی صاف تر صاف می کند.
  • نوک بینی را بالا می برد، برجسته و تیز می کند.
  • گشاد شدن سوراخ بینی را کاهش می دهد.
  • تعریف کلی بینی را برای مجموعه ای زیباتر از ویژگی های صورت بهبود می بخشد.

لیفت بینی با نخ

مزایای لیفت بینی با نخ چیست؟

  • اثر فوری و بهبود در بینی.
  • نتایج تا یک سال ماندگاری طولانی دارند.
  • ایمن، موثر و یک جایگزین مناسب برای پرکننده بینی و رینوپلاستی است.

معایب لیفت بینی با نخ چیست؟

  • بر خلاف پرکننده ها قابل حل نیست.
  • قادر به اصلاح قوز/برآمدگی روی پل بینی نیست.

لیفت بینی با نخ چگونه صورت می گیرد؟

کل درمان حدود 15 تا 30 دقیقه طول می کشد تا کامل شود. پس از اینکه به عنوان کاندید مناسبی برای لیفت با نخ بینی ارزیابی شدید، بی حس کننده موضعی (مسکن) در نقطه ای که نوک بینی و پل بینی به هم می رسند تزریق می شود. این نقطه همچنین به عنوان تنها محل تزریق برای کل عمل عمل خواهد کرد.

سپس بی حس کننده موضعی در تمام طول پل بینی و نوک بینی وارد می شود. این کار با یک سوزن کانولای منعطف و منعطف انجام می شود. این مرحله باعث بی حسی و آماده سازی ناحیه برای قرار دادن نخ بینی می شود. نخ های بینی PDO روی یک کانول بلانت نصب می شوند و با دقت در پل بینی و نوک بینی شما قرار می گیرند. از آنجایی که بینی شما به طور مناسب بیهوش می شود، راحتی شما در طول این فرآیند به حداکثر می رسد.

 

لیفت بینی با نخ

 

عمل لیفت بینی با نخ چگونه است؟

نخ های بینی PDO پس از وارد شدن به بینی به دو روش به بلند کردن، تراشیدن و کانتور کردن بینی شما کمک می کنند:

از نظر مکانیکی

 نخ ها مانند داربست بر روی ساختار بینی شما عمل می کنند و به آن حمایت مکانیکی فوری می دهند و شکل و تعریف بینی شما را بهبود می بخشند.

از نظر بیوشیمیایی

 PDO (پلی دیوکسانون) ، جزء کلیدی نخ های بینی، کاملاً زیست سازگار است و ثابت شده است که تولید کلاژن را تحریک می کند. بعلاوه، نخ های بینی خود در ساختارهای دندانه مانند یا خارهایی پوشیده شده اند که باعث افزایش کلاژن و فیبروبلاست های بافتی در بافت های اطراف می شوند.

در طی 6 تا 9 ماه، نخ های بینی به طور ایمن و به تدریج حل شده و جذب بدن می شوند. این فرآیند تولید کلاژن و فیبروبلاست‌های بافتی را در بینی شما تحریک می‌کند، که همچنان پل بینی و نوک بینی شما را بالا می‌برد تا نتایجی تا 1 سال، گاهی اوقات 2 سال باقی بماند.

برای لیفت بینی با نخ به چند نخ نیاز دارم؟

به عنوان یک تخمین، از حدود 6 تا 10 نخ دندانه دار PDO برای بلند کردن پل بینی و حدود 4 تا 8 نخ دندان دنده PDO برای نوک بینی استفاده می شود. قاعده کلی این است که هرچه لیفت بیشتری در بینی لازم باشد، نخ های بیشتری مورد نیاز است. به علاوه، تعداد دقیق نخ ها برای لیفت با نخ بینی در نهایت به فرد و نوع نخ های استفاده شده بستگی دارد.

برای مثال، تعداد به ظاهر زیاد نخ‌ها ممکن است در واقع دارای نخ‌های تک رشته‌ای بیشتری باشند (نازک‌تر و کمتر برای بلند کردن نخ بینی) و تعداد کمتری از نخ‌های دندانه دار (برای بلند کردن نخ بینی مؤثرتر). مهم است که بیماران این تفاوت را درک کنند و بفهمند که چه نوع و تعداد برای هر نوع نخی که در لیفت با نخ بینی استفاده می شود.

لیفت نخ بینی چقدر طول می کشد؟

نتایج لیفت بینی با نخ می تواند به طور متوسط 1 سال و گاهی تا 2 سال دوام داشته باشد. جایگزین لیفت با نخ نیز می تواند هر 1 تا 2 سال یکبار یا به محض اینکه نخ ها کاملا جذب بدن شما شود تکرار شود. طول عمر نتایج تحت تأثیر عوامل زیادی مانند رژیم غذایی، ورزش، عادات سبک زندگی (مانند مصرف الکل یا سیگار کشیدن) و ژنتیک است.

آیا لیفت با نخ بینی ایمن است؟

بله. این روش زمانی ایمن است که توسط پزشک آشنا با لیفت با نخ بینی انجام شود. نخ های قابل جذب پلی دیوکسانون (PDO) سال هاست که با سابقه ایمنی خوب در جراحی استفاده می شود. لیفت بینی با نخ از سال 2003 انجام شده است. اکثر عوارض لیفت با نخ بینی، در صورت وجود، به دلیل انتخاب نادرست بیمار (مانند انجام لیفت با نخ برای بیمارانی که کاشت بینی انجام داده اند) یا تکنیک ضعیف در قرار دادن نخ ها در بینی ایجاد می شود.