لیفت صورت با تزریق چربی

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت یک عمل جراحی پلاستیک است که برای اصلاح علائم پیری در قسمت تحتانی صورت، مانند افتادگی پوست، چین‌های عمیق و ران طراحی شده است. با لیفت کردن بافت عمیق پایین صورت، صاف کردن و سفت کردن پوست و از بین بردن هر گونه اضافی، لیفت صورت می تواند به جوانسازی چشمی صورت دست یابد. لیفت ابرو نیز در این راستا کمک شایانی می کند.

در حالی که لیفت با نخ صورت بر روی بهبود در یک سوم پایینی صورت تمرکز دارد، روش‌های مختلفی برای رسیدگی به سایر نواحی صورت اختصاص داده شده است. برای کسانی که مایل به بلند کردن و صاف کردن یک سوم بالایی صورت از جمله خط ابرو و پیشانی هستند، لیفت ابرو به طور بالقوه می تواند به نتایج مطلوب دست یابد. از طرف دیگر، لیفت با نخ صورت بر روی بلند کردن گونه‌های افتاده تمرکز می‌کند تا ظاهری جوان‌تر به ناحیه میانی صورت بازگرداند. ترکیب این روش های جراحی پلاستیک صورت (و سایر روش ها) برای ایجاد یک استراتژی جراحی سفارشی بر اساس نیازهای خاص فرد امکان پذیر است.

مشاوره لیفت صورت

همه بیماران لیفت با نخ صورت تحت مشاوره گسترده با یکی از جراحان پلاستیک در مرکز جراحی پلاستیک منطقه ای قرار می گیرند. این مشاوره شامل یک بحث کامل در مورد ویژگی‌های صورت که بیمار می‌خواهد اصلاح کند و اینکه بیمار چگونه انتظار دارد بعد از عمل لیفت صورت مراقبت کند، می‌شود. جراح پلاستیک اختصاصی گزینه هایی را که به بهترین وجه انتظارات بیمار را برآورده می کند، مورد بحث قرار می دهد. این مشاوره گفتگوی آزاد و صادقانه ای است که بیماران با جراح پلاستیک خود دارند. این موارد را در هنگام لیفت ابرو نیز می توانید دریافت کنید.

علاوه بر رویه‌های جراحی زیبایی که در حال بررسی است، بیماران همچنین در مورد سابقه پزشکی خود و نحوه مراقبت پس از جراحی صحبت می‌کنند. از این بحث، یک طرح جراحی زیبایی شخصی شکل می گیرد. طرح جراحی زیبایی ممکن است علاوه بر لیفت صورت شامل روش هایی باشد تا ظاهر مورد نظر را به بیمار بدهد.

مشاوره لیفت صورت

روش لیفت صورت

هر لیفت با نخ صورت یا بوکال فت برای تناسب با ویژگی های منحصر به فرد صورت هر بیمار شخصی سازی می شود. لیفت صورت معمولا یک عمل سرپایی است که شامل بیهوشی می شود. به طور معمول، برش ها در خط مو، پشت گوش و زیر چانه قرار می گیرند تا پنهان یا کمتر آشکار شوند. سپس پوست به سمت بالا و عقب کشیده می شود، پوست اضافی برداشته می شود و پوست در جای خود بخیه می شود. گاهی اوقات نواحی از بافت زیر استخوان گونه برای تقویت ظاهر جوان صورت دوباره توزیع می شود.

پزشک شما باید به طور کامل در مورد خطرات لیفت صورت با بیماران خود صحبت کند. خطرات لیفت صورت برای هر بیمار متفاوت است، اما خطرات رایج مرتبط با لیفت صورت شامل تجمع خون در زیر پوست، عفونت و عوارض ناشی از بیهوشی است. آسیب به بافت زیرین صورت ممکن است رخ دهد، اما معمولاً با گذشت زمان بهبود می یابد.

ریکاوری لیفت صورت چگونه است؟

اکثر بیماران لیفت صورت در همان روز، چند ساعت پس از اتمام جراحی به خانه باز می گردند. نتایج لیفت صورت بلافاصله مشخص نمی شود زیرا صورت شما متورم و کبود می شود. چند روز پس از لیفت صورت، تورم و کبودی شروع به کاهش می کند. برخی از تکه های پف و تغییر رنگ ممکن است برای چند هفته باقی بمانند اما می توانند با آرایش پوشانده شوند. بی حسی صورت شایع است، اما باید پس از چند هفته کاهش یابد. چهار تا هفت روز پس از لیفت صورت، بخیه ها برداشته می شوند.

پس از لیفت صورت، پزشک دستورالعمل های دقیق بعد از عمل را به شما ارائه می دهد. به طور معمول حرکت و فعالیت برای چند هفته پس از عمل لیفت صورت محدود می شود. پس از چند هفته، نتایج لیفت صورت آشکار می‌شود، اگرچه ممکن است در چند ماه آینده مقداری «ته‌نشینی» صورت رخ دهد.

جای زخم های لیفت صورت

اگرچه هر لیفت صورت با توجه به نیازهای منحصر به فرد بیمار سفارشی می شود، جراحان پلاستیک مراقبت زیادی برای به حداقل رساندن برجسته بودن هر جای زخم با استفاده از آخرین تکنیک های جراحی انجام می دهند. به طور معمول، برش های لیفت صورت در خط مو، پشت گوش و زیر چانه ایجاد می شود. این قرارگیری ها می توانند به راحتی هرگونه علامت باقی مانده را استتار کنند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که با بهبود و بلوغ اسکارها، باید همچنان محو شوند و حتی غیر قابل تشخیص شوند.

جای زخم های لیفت صورت

ترکیب انتقال چربی و لیفت صورت

اغلب، انتقال چربی (که به عنوان پیوند چربی نیز شناخته می شود) همزمان با عمل لیفت صورت انجام می شود تا حجم اطراف گونه ها، پایین چشم ها، شقیقه ها و غیره را که از مشخصه های بارز یک چهره جوان هستند، بازیابی کند. برای تامین حجم صورت با انتقال چربی، چربی باید با استفاده از تکنیک های لیپوساکشن از ناحیه دیگری از بدن برداشت شود. پس از جمع‌آوری، سلول‌های چربی جدا می‌شوند تا چربی سالم و سلول‌های بنیادی را متمرکز کنند که طولانی‌ترین نتایج بهبود را ارائه می‌کنند. سپس چربی تصفیه شده به صورت استراتژیک به نواحی از صورت که برای دستیابی به ظاهری جوان‌تر نیاز به حجم دارند، دوباره تزریق می‌شود.

انتقال چربی همچنین می تواند به تنهایی انجام شود تا جوانی را برای بیمارانی که به دلیل افزایش سن از دست می دهند، ایجاد کند. به طور معمول، بیمارانی که از انجام روش‌های انحصاری انتقال چربی بیشتر سود می‌برند، خاصیت ارتجاعی پوست خوبی دارند و عوارض زیبایی ناشی از پوست اضافی را نشان نمی‌دهند.