لیفت صورت به روش هشت نقطه

لیفت صورت 8 نقطه ای روشی برای درمان دو سوم پایین صورت است و اولین بار توسط دکتر جان تانکری در سال 2012 ارائه شد. این روش زمانی که می ‌خواهیم با کمترین مقدار فیلر به نتیجه برسیم، هنوز هم می ‌تواند مفید باشد، اما با استفاده از لیفت صورت چند نقطه ‌ای می ‌توان به نتایج بهتری دست یافت، که رویکردی پیچیده‌ تر در امکان درمان کامل ‌تری برای کل صورت است. یکی از موارد مهم در این نوع لیفت صورت جوانسازی صورت بدون جراحی است.

لیفت صورت به روش هشت نقطه

 در واقع لیفت صورت به روش هشت نقطه ای نشان دهنده یک برنامه جوانسازی جامع و غیرتهاجمی است و همچنین تکنیکی برای ایجاد اثر لیفتینگ با استفاده از کمترین مقدار مواد پرکننده پوستی است.

شما قبل از شروع درمان، مشاوره ای خواهید داشت تا نگرانی ها و انتظارات خود را درک کنید. در این مرحله شما این فرصت را خواهید داشت که سوال بپرسید و پزشک به طور عینی قسمت بالایی، میانی و پایینی صورت را از نظر ساختار، تناسب و تقارن درجه بندی می کند تا یک طرح درمان صورت مخصوص شما را تجویز کند و به طور کلی صورت شما را بهبود بخشد. مفهوم بازگرداندن حجم و ساختار در صورت برای دادن حمایتی که به پوست نیاز دارد، اکنون بسیار جا افتاده است و دوران پر کردن خطوط و چین ‌ها باید مدت ‌ها گذشته باشد. درک بهتر محفظه های صورت و الگوهای کاهش حجم به این معنی است که توانایی ما برای جوانسازی و زیباسازی صورت بسیار پیچیده تر شده است. در شکل زیر 8 نقطه تزریق جداگانه درمان شده در لیفت صورت به روش هشت نقطه ای را می توانید ببینید.

خدمات کلینیک گونه : بلفاروپلاستی

نتایج لیفت صورت به روش هشت نقطه

نتایج لیفت صورت به روش هشت نقطه عبارتند از:

  • به نظر حالت کاملا طبیعی ایجاد می شود،
  • به صورت جعلی یا بیش از حد انجام شده نخواهد بود،
  • فرم کلی صورت را تقویت می شود،
  • ساختار و پویایی صورت را بالا می برد،
  • پوست را صاف می کند، خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد،
  • یک اثر روشن کننده گی کلی می دهد،
  • حلقه های تیره یا گودی زیر چشم را کاهش می دهد،
  • بهبودی در استخوان فک و خود فک ارائه می دهد،
  • کمک می کند پوست برای مدت طولانی تری جوان به نظر برسد.

لیفت صورت

چه چیزی در لیفت صورت به روش هشت نقطه ای انجام می شود؟

حال بیایید ببینیم چه چیزی در لیفت صورت به روش هشت نقطه ای انجام می شود؟ همانطور که قبلا بیان کردیم، این روش جوانسازی تضمین می کند که پرکننده پوست دقیقاً در جایی که بیشتر مورد نیاز است هدایت شود. با بازگرداندن همزمان صدا در این هشت نقطه لنگر خاص، صورت شما لیفت متعادلی خواهد داشت. نتیجه این روش بسیار طبیعی است و نتایج را می توان بلافاصله مشاهده کرد.

لیفت صورت هشت نقطه ای چه مناطقی را هدف قرار می دهد؟

اجازه دهید ببینیم لیفت صورت هشت نقطه ای چه مناطقی را هدف قرار می دهد؟ هشت منطقه کلیدی که هدف قرار می دهد عبارتند از:

  • نواحی 1، 2 و 8 استخوان گونه را مشخص می کنند،
  • ناحیه 3 حفره های اشک توخالی یا زیر چشم ها را پر می کند،
  • ناحیه 4 چین های نازولبیال را کاهش و پر می کند،
  • ناحیه 5 برای بهبود خطوط ماریونت گوشه های دهان را بلند می کند،
  • ناحیه 6 ژول ها را کاهش می دهد.،
  • ناحیه 7 خط فک را مشخص می کند.

اگر به فکر استفاده از پرکننده‌ های صورت در چندین ناحیه از صورت خود بوده‌ اید، این درمان کل صورت را در نظر می‌ گیرد تا ظاهر جوانی را به شما بدهد. به جای اینکه هر بخش را یک به یک انجام دهید، می توانید با لیفت صورت هشت نقطه ای از همه آنها مراقبت کنید. این روش تا یک ساعت طول می‌ کشد (ابتدا باید کرم بی‌ حس ‌کننده را بمالیم و منتظر بمانیم تا اثر کند)، اما در طول درمان تا حد امکان احساس راحتی می‌ کنیم. ممکن است کمی تورم یا کبودی در نقاط تزریق تجربه کنید، اما احتمالا طی چند روز از بین خواهد رفت.

مزایای لیفت صورت به روش هشت نقطه ای چیست؟

از جمله مزایای لیفت صورت به روش هشت نقطه ای این است که می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهری طبیعی و جوان ‌تر داشته باشید، بدون هیچ‌ کدام از خطرات یا زمان از کار افتادگی مرتبط با لیفت صورت معمولی و جراحی. با لیفت صورت غیرجراحی با استفاده از پرکننده های پوستی، نیازی به بیهوشی عمومی نیست و شما با اسکار، خونریزی، بخیه یا سایر خطرات جراحی مرتبط روبرو نخواهید شد. در حالی که نتایج دائمی نیستند، لیفت صورت هشت نقطه ای هزینه کمتری دارد.

 علاوه بر نرم کردن خطوط صورت، فیلر پوستی تولید اسید هیالورونیک طبیعی شما را تحریک می کند که به عنوان یک مرطوب کننده داخلی برای آبرسانی به پوست شما عمل می کند. اثرات پرکننده های مبتنی بر HA از طریق حل شدن توسط هیالورونیداز در صورت لزوم برگشت پذیر است و یک شبکه ایمنی و آرامش بیشتری را برای شما فراهم می کند.

در این مقاله در مورد لیفت صورت به روش هشت نقطه به بیان مطالبی پرداختیم. بیان کردیم که لیفت صورت هشت نقطه ای روشی را متحول کرده است که با استفاده از پرکننده های پوستی ساخته شده از اسید هیالورونیک  علائم پیری را معکوس کنیم. در مورد برخی نتایج آن صحبت کرده و بیان کردیم که نقاط هشت گانه صورت برای این منظور کدام مناطق هستند. در پایان در مورد برخی مزایای این روش به بیان نکاتی پرداختیم.

خدمات کلینیک گونه : بوکال فت

آمادگی لازم قبل از انجام لیفت صورت

آمادگی لازم قبل از انجام لیفت صورت، عبارتند از:

مشاوره با پزشک: قبل از انجام لیفت صورت، باید با یک جراح پلاستیک باتجربه و ماهر مشورت کنید. در این جلسه، جراح به بررسی وضعیت شما می‌پردازد و بهترین روش درمانی را برای شما توصیه می‌کند.
انجام آزمایش‌های لازم: ممکن است جراح از شما بخواهد که قبل از عمل، برخی آزمایش‌های لازم را انجام دهید. این آزمایش‌ها، می‌توانند به بررسی سلامت عمومی شما کمک کنند.
متوقف کردن مصرف برخی داروها: ممکن است لازم باشد که قبل از عمل، مصرف برخی داروها را متوقف کنید. در مورد این موضوع با پزشک خود مشورت کنید.
اجتناب از مصرف سیگار و الکل: سیگار و الکل، می‌توانند روند بهبودی را کند کنند. بنابراین، بهتر است قبل از عمل، مصرف سیگار و الکل را متوقف کنید.

در ادامه، به برخی از نکات خاص آمادگی قبل از لیفت صورت اشاره می‌کنیم:

اگر قصد دارید که از بی‌حسی موضعی استفاده کنید، باید 8 ساعت قبل از عمل، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
اگر قصد دارید که از بی‌هوشی عمومی استفاده کنید، باید حداقل 8 ساعت قبل از عمل، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. همچنین، باید از مصرف داروهای مسکن و آرام‌بخش خودداری کنید.
اگر داروهای خاصی مصرف می‌کنید، باید در مورد مصرف آنها با پزشک خود مشورت کنید.
در صورت رعایت این نکات، می‌توانید روند عمل لیفت صورت را برای خود و پزشک خود آسان‌تر کنید.

برخی از سوالاتی که می‌توانید در جلسه مشاوره از پزشک خود بپرسید، عبارتند از:

آیا شما تجربه کافی در انجام جراحی لیفت صورت دارید؟
چه نوع برش‌هایی برای جراحی لیفت صورت استفاده می‌کنید؟
مدت زمان جراحی چقدر است؟
دوره نقاهت جراحی چقدر است؟
چه عوارض احتمالی وجود دارد؟
هزینه جراحی چقدر است؟

با پرسیدن این سوالات، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد جراح و جراحی لیفت صورت کسب کنید.