لیفت غبغب با متد نخ

آیا جایگزین غیر جراحی برای لیفت صورت وجود دارد؟ همانطور که اتفاق می افتد، وجود دارد، و به آن لیفت با نخ می گویند. لیفت با نخ انواع مختلفی دارد که شامل لیفت غبغب نیز می شود. هنگامی که لیفت با نخ به درستی اعمال شود، می تواند پوست شما را بالا ببرد، ساختار آن را سفت کند و شما را بسیار جوان تر نشان دهد. همه این کارها بدون به دست آوردن هیچ جای زخم یا رفتن زیر چاقو انجام می شود. برای چند ماه در آنجا می ماند، جایی که به سنتز تولید کلاژن در ناحیه درمان کمک می کند. پس از جذب طبیعی، اثرات تولید کلاژن و سفت شدن پوست همچنان وجود دارد.

لیفت با نخ چقدر طول می کشد؟

نخ های PDO تاثیر بسیار طولانی مدتی روی پوست شما دارند. خود نخ واقعی به مدت 4-6 ماه قبل از جذب توسط فرآیند طبیعی هیدرولیز باقی خواهد ماند. به طور کلی، اکثر بیماران نتایج لیفت با نخ خود را در مجموع حدود 12 تا 15 ماه می بینند.

خدمات کلینیک گونه : لیفت غبغب

مزایای لیفت با نخ PDO

این نخ ها به معنای واقعی کلمه پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد و باعث می شود پوست شما بسیار صاف تر به نظر برسد، درست مانند تخلیه غبغب. به عنوان یک مزیت اضافی، لیفت با نخ PDO تولید کلاژن را تشویق می کند. این پروتئین فراوان ترین پروتئین در بدن است و مسئول استحکام و ساختار پوست شما است. بیشتر چین و چروک ها به دلیل کمبود کلاژن ایجاد می شوند، بنابراین لیفت با نخ می تواند از ایجاد چین و چروک بیشتر جلوگیری کند.

مزایای لیفت با نخ PDO

مزایای لیفت با نخ چیست؟

شکی نیست که لیفت غبغب بهترین نتیجه را به شما می دهد. هرگونه مداخله غیر جراحی باعث بهبود های ظریف در صورت خواهد شد. برای برخی از بیماران، یک عیب بزرگ لیفت غبغب، زمان از کار افتادگی مرتبط با آن است. این یک روش جراحی است که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و برای بهبودی و کاهش تورم به 1-2 هفته استراحت نیاز دارد. بازیابی از یک لیفت با نخ نسبتاً سبک است. به جای بیهوشی عمومی از بی حسی موضعی (لیدوکائین) استفاده می شود. بعد از عمل مقداری قرمزی و تورم وجود دارد و در حالی که برخی از بیماران ممکن است بخواهند بقیه روز را مرخصی بگیرند، اکثر آنها می توانند در همان روز به سر کار خود بازگردند. این ایده آل است و برای بیمارانی که برنامه های شلوغ دارند به خوبی جواب می دهد.

خدمات گونه کلینیک : تخلیه غبغب

ویژگی های لیفت غبغب با نخ

بخیه های مورد استفاده در لیفت با نخ از ماده ای به نام پلی دیوکسانون ساخته می شوند. این بخیه ای است که معمولا در جراحی استفاده می شود و یک بخیه قابل حل است. بخیه ها دارای “خارها” یا “مخروط” های ریز هستند که بافت صورت را می گیرند و به آرامی پوست را عقب می کشند و گونه ها و پاها را بلند می کنند. خارها برش های کوچکی هستند که در نخ بخیه ایجاد می شوند تا لبه های ملایمی برای گرفتن بافت صورت ایجاد کنند. در حالی که این کار موثر است، نحوه ایجاد خارها یکپارچگی و استحکام بخیه را از بین می برد. مخروط ها دندانه های قالب ریزی شده کوچکی هستند که به نخ بخیه متصل می شوند.

لیفت با نخ یک روش کم تهاجمی است و به همین دلیل می توان آن را با سایر روش های غیرجراحی ترکیب کرد تا نتایج شما را بهبود بخشد. این روش های کمکی شامل پی آر پی، پرکننده پوست، اسکالپترا، پیوند چربی، بوتاکس و سایر درمان های پرانرژی مانند ترماژ یا اولترا است که برای افزایش سفتی پوست و لیفت پوست انجام می شود.

ویژگی های لیفت غبغب با نخ

نقطه ضعف لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ یک روش ایمن و کم تهاجمی برای جوانسازی صورت است و می تواند یک جایگزین عالی غیرجراحی برای لیفت صورت باشد. با این حال، مانند هر روش زیبایی، آنها دارای معایب خاصی هستند. بزرگترین نقطه ضعف بلند کردن نخ این است که نتایج دائمی نیستند. نخ ها در نهایت حل می شوند و پوست در نهایت به حالت قبل از درمان باز می گردد. علاوه بر این، لیفت با نخ نیاز به جلسات متعدد دارد تا نتایج کامل حاصل شود. نتایج هر جلسه نیز ممکن است متفاوت باشد.

یکی دیگر از معایب لیفت با نخ، خطر عوارض و واکنش های نامطلوب است. عفونت، کبودی، تورم و آسیب عصبی ممکن است به دلیل تکنیک نامناسب رخ دهد. علاوه بر این، ممکن است جای زخم های قابل مشاهده بیشتری نسبت به لیفت صورت وجود داشته باشد. همچنین در نظر گرفتن هزینه لیفت با نخ مهم است. اگرچه می‌توانند ارزان‌تر از لیفت صورت باشند، اما معمولاً تحت پوشش بیمه نیستند و در صورت نیاز به چندین جلسه، می‌توانند به سرعت جمع شوند.

در نهایت، توجه به این نکته مهم است که لیفت با نخ جایگزین لیفت صورت نیست. آنها برای ارائه یک اثر لیفتینگ ظریف طراحی شده اند، بنابراین اگر به دنبال نتایج چشمگیرترین هستید، لیفت صورت ممکن است گزینه بهتری باشد.

خدمات کلینیک گونه : بوکال فت و بلفاروپلاستی

لیفت با نخ چند سال طول می کشد؟

میزان سالهایی که لیفت با نخ انجام می شود به عوامل مختلفی از جمله سن فرد، کیفیت پوست، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ژنتیک، شیوه زندگی و سلامت کلی بستگی دارد. در حالی که لیفت با نخ نمی تواند ساعت را از نظر فیزیکی به عقب برگرداند، می تواند ظاهری جوان تر و با طراوت را با بهبود در شلی پوست، چین و چروک و افتادگی پوست به شما بدهد. به طور کلی، اثرات لیفت با نخ می تواند از شش ماه تا یک سال یا بیشتر باقی بماند.

بر خلاف لیفت صورت سنتی، که شامل جراحی تهاجمی و زمان استراحت طولانی مدت است، لیفت با نخ معمولاً به حداقل برش و حداقل تورم نیاز دارد. این روش‌های غیرجراحی قسمت پایینی صورت، گردن و گردن را هدف قرار می‌دهند و از بخیه‌های قابل جذب برای لیفت و سفت کردن پوست استفاده می‌کنند.