ماندگاری جراحی پلک

هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست. با این حال، از بین تمام روش‌های جراحی پلاستیک موجود، ماندگاری جراحی پلک طولانی‌ترین نتایج را دارد – به طوری که پس از انجام آن، احتمالاً دیگر نیازی به انجام مجدد آن نخواهید داشت. این بدان معنا نیست که ماندگاری جراحی پلک شما تا آخر عمر دقیقاً به همان شکل باقی می‌مانند. جراحی پلاستیک می تواند معجزه کند، اما نمی تواند از پیری شما جلوگیری کند و با گذشت سالها چهره شما همچنان تغییر خواهد کرد.

این بدان معناست که تغییرات ایجاد شده در طی جراحی پلک شما باید کم و بیش دائمی باشد. برای مثال، هر چربی که از پلک برداشته شود، دوباره رشد نخواهد کرد (حتی اگر وزن اضافه کنید). و کیسه های زیر چشم و روی چشم نیز نباید دوباره ظاهر شوند. این احتمال وجود دارد که بعداً ابرو پایین بیاید، که می‌تواند باعث ایجاد چین‌های جدید در پلک‌های بالایی شود، و معمولاً  از طریق لیفت ابرو یا صورت برطرف می شوند، نه جراحی پلک.

بسیاری از کارشناسان ماندگاری جراحی پلک را بین ده تا پانزده سال عنوان می کنند، اما این یک قانون قطعی نیست، اکثر افرادی که یک بار تحت عمل جراحی پلک قرار می‌گیرند، نیازی ندارند دوباره آن را انجام دهند – به خصوص اگر به یک جراح واجد شرایط مراجعه کنید که بار اول آن را درست انجام دهد!

جراحی پلک چقدر طول می کشد؟

اگر چشمان شما دائماً افتاده و خسته به نظر می رسد، ممکن است به این دلیل باشد که به خواب بیشتری نیاز دارید. با افزایش سن، سطح کلاژن و الاستین در پوست شما شروع به کاهش می کند. پوست شما به تدریج شل می‌شود و ممکن است با افتادگی پوست اطراف چشم‌تان دچار مشکل شوید. خوشبختانه، مجبور نیستید بنشینید و از این علائم پیری رنج ببرید، می توانید با جراحی پلک آنها را برطرف کنید.

نحوه عملکرد جراحی پلک

جراحی پلک که به طور ساده تر به عنوان جراحی پلک شناخته می شود، یک عمل جراحی زیبایی رایج است که ممکن است کمتر از یک ساعت یا تا سه ساعت طول بکشد. در طول جراحی پلک ، دکتر پوست و چربی اضافی را از اطراف چشم و پلک های شما برمیدارد. اگر افتادگی پوست پلک شما را آزار می دهد، جراحی پلک می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

ماندگاری جراحی پلک

جراحی پلک چقدر طول می کشد؟

جراحی پلک پایین به ندرت نیاز به تکرار دارد. اگر متوجه شدید که پلک‌های شما به مرور زمان دوباره شروع به افتادگی می‌کنند، ممکن است به جای جراحی دیگر پلک، لیفت ابرو انجام دهید و حتی می توانید در کنار آن از روش هایی چون بوکال فت، لیفت با نخ، لیفت و تخلیه غبغب نیز برای بهبود ظاهر خود استفاده کنید.

آیا من کاندید خوبی برای جراحی پلک هستم؟

  اگر بلفاروپلاستی یا افتادگی پلک به دلیل ضعف عضلانی آزارتان می دهد، کاندیدای خوبی برای جراحی پلک هستید. همچنین اگر دارای پف چشم، پوست یا چربی اضافی اطراف پلک چشم دارید، می توانید جراحی پلک انجام دهید. دکتر با معاینه پوست صورت و پلک های شما تعیین می کند که آیا جراحی پلک برای شما انتخاب مناسبی است یا خیر.

جراحی پلک چگونه است؟

جراحی پلک یک عمل نسبتا سریع و بدون درد است. دکتر پلک های شما را با توجه به ساختار و شکل منحصر به فرد آن ها به طور دقیق برش می دهد. پس از عمل، او برش های جراحی شما را بخیه می زند و دستورالعمل های مراقبت های بعدی را در اختیار شما قرار می دهد. جراحی می تواند کمتر از یک ساعت یا تا سه ساعت طول بکشد.

خدمات کلینیک گونه : بلفاروپلاستی

آیا دوره نقاحت وجود دارد؟

اگر جراحی پلک شما برای کاهش پف زیر چشم انجام شود، ممکن است بتوانید در همان روز عمل خود به خانه بازگردید. با این حال، جراحی پلک برای برداشتن پلک های پف کرده به چند روز زمان بهبودی نیاز دارد. مهم است که دستورالعمل های دکتر را دنبال کنید تا ماندگاری جراحی پلک شما طولانی تر شود.

 قدم بعدی را بردارید

آیا دوست دارید در مورد جراحی پلک بیشتر بدانید؟ به سادگی میتونید به کلینیک های مخصوص آن مراجعه کنید و از داشتن ظاهری جوان تر لذت ببرید. بخصوص آنکه ماندگاری جراحی پلک بسیار زیاد است و گاهی می توان گفت ماندگاری جراحی پلک دائمی است. و البته این به نوع پوست و مراقبت های شما بعد از جراحی بستگی زیادی دارد.