مراحل تخلیه غبغب

هنگامی که صحبت از درمان غبغب به میان می آید، گزینه های تزریقی مانند پرکننده های پوستی برای بازگرداندن حجم صورت ایده آل هستند، در حالی که درمان های اولتراسوند مانند اولتراپی برای تحریک رشد منابع کلاژن جدید برای کاهش مستقیم اثر افتادگی غبغب ها موثر هستند. که به بازسازی، صاف و سفت کردن پوست اطراف چانه و خط فک برای نتایج طولانی ‌مدت کمک می‌ کند. هر درمان مزایای منحصر به فرد خود را دارد و متخصصان می توانند به شما در انتخاب روش مناسب برای نیازهای پوست خود کمک کنند. تخلیه غبغب می تواند اثر زیبایی خاصی به صورت انسان بدهد که در این مقاله می خواهیم در مورد مراحل تخلیه غبغب مطالبی بیشتری را عنوان کنیم.

پرکننده غبغب بهترین انتخاب است، زیرا آنها پوست را تغییر شکل می دهند و در عین حال به چین و چروک افتادگی چانه و خطوط فک کمک می کنند. پرکننده ‌های غبغب با راه ‌اندازی مجدد منبع طبیعی اسید هیالورونیک پوست، ماده‌ای کلیدی که مسئول تامین و حفظ رطوبت و سطوح مواد مغذی در سلول‌های پوست است، کار می‌کنند. این ماده معجزه آسا با افزایش سن کاهش می یابد، اما هنگامی که مجدداً در نواحی مورد نظر مانند جفت ها تزریق می شود، اسید هیالورونیک از دست رفته به خوبی جبران می شود و ظاهری بسیار با طراوت و جوان به پوست می دهد.

افراد می توانند با انتخاب یک درمان ترکیبی که چین و چروک را هدف قرار می دهد و همچنین حجم را بازیابی می کند، نتایج قابل مشاهده را به حداکثر برسانند. تزریق‌ های ضد چروک می ‌توانند برای شل کردن عضلات گردن، جلوگیری از انقباض و ایجاد چین و چروک در آنها استفاده شوند، در حالی که پرکننده ‌های پوستی برای حجیم کردن ناحیه برای بازگرداندن ظاهری برآمده و جوان عمل می‌ کنند. با استفاده از این روش‌ های غیرتهاجمی، بیماران می ‌توانند بدون نیاز به جراحی یا استراحت، به نتایج چشمگیری دست یابند که مشابه لیفت با جراحي است. نتایج همچنین می‌توانند فوراً در پایان یک جلسه درمانی قابل مشاهده باشند، و این گزینه را برای یک درمان سریع تبدیل می ‌کند. در این مقاله می خواهیم در مورد مراحل تخلیه غبغب بیشتر صحبت کنیم.

لیفت غبغب

روش های انجام مراحل تخلیه غبغب

از جمله روش های انجام مراحل تخلبه و لیفت غبغب انجماد چربی است. می دانیم که انجماد چربی یکی از روش های غیر تهاجمی برای بلند کردن و سفت کردن مژه ها است. این روش به ویژه برای خلاص شدن از شر غبغب با از بین بردن بافت‌ های چربی ناخواسته و هدف قرار دادن پوست افتاده غبغب کار می‌کند. با استفاده از یک اپلیکاتور متخصص، می توان از این درمان برای هدف قرار دادن، خنک کردن و کاهش سلول های چربی ناخواسته در نواحی چانه و خط فک با متبلور شدن و چروک شدن آنها به طور طبیعی استفاده کرد و نتایج طولانی مدت قابل توجهی به همراه داشت. مانند تزریق فیلر، یکی از مزایای اصلی این فرآیند سرعت و آسانی درمان است. این فرآیند ناراحتی کمتری ایجاد می کند و تقریباً زمان بهبودی بیمار بسیار ناچیز است.

روش‌ های سونوگرافی غیر جراحی در مورد هدف قرار دادن غبغب ها نیز بسیار مؤثر هستند. این روش‌ ها با تحریک تولید کلاژن و مواد الاستین جدید، پوست را احیا می ‌کنند و ساختار را به پوست شما بازگرداند تا ظاهری کشیده و سفت داشته باشد. اولتراپی روشی پیشرو در این زمینه است که از فناوری آزمایش شده اولتراسوند برای تقویت تدریجی پوست شما استفاده می کند. اولتراپی به طور خاص با شروع یک فرآیند ترمیم پوست در ناحیه ی خراطین کمک می کند تا کلاژن موجود را تقویت کند و در عین حال تولید کلاژن جدید را تقویت کند. برخی از بیماران تنها پس از یک جلسه، لیفت اولیه را مشاهده می کنند، اما نتایج واقعی در طی یک بازه زمانی سه تا شش ماهه با افزایش کلاژن جدید آشکارتر می شود. بر خلاف لیفت صورت جراحی، اولتراپی هیچ وقفه ای ندارد، به این معنی که می توانید مستقیماً پس از درمان به فعالیت های عادی خود بازگردید.

علاوه بر روش‌های انجماد چربی، پرکننده ‌ها و اولتراسوند، بسیاری از انواع درمان ‌های دیگر نیز برای هدف قرار دادن پوست افتاده، از جمله درمان‌های لیزر، لیفت با نخ و لایه‌ برداری غیرجراحی نیز وجود دارد. فناوری فرکانس رادیویی (RF) مانند Pelleve و Thermage CPT نیز منجر به تحریک تولید کلاژن طبیعی از طریق اقدامات گرمایشی و انرژی ‌زای پیشرفته می شوند. فن‌آوری ‌های RF از انرژی RF برای شروع فرآیند تجدید طبیعی پوست بدن استفاده می‌ کنند و منبع ثابتی از انرژی گرماساز را در جایی که پوست و لایه چربی به هم می ‌رسند ارائه می ‌کنند.

دستورالعمل های مراقبت بعد از مراحل تخلیه غبغب

دستورالعمل های مراقبت بعد از مراحل تخلیه غبغب به این صورت است که جراح برای شما داروهای ضد درد تجویز می کند و به شما دستور می دهد که هنگام دراز کشیدن سر خود را بالا نگه دارید و از انجام فعالیت های شدید خودداری کنید. باید منتظر کمی کبودی و تورم باشید. کمپرس سرد می تواند به کاهش تورم کمک کند. بهبودی پس از جراحی معمولاً زیاد طول نمی کشد.

در این مقاله در مورد مراحل تخلیه غبغب مطالبی را عنوان نمودیم. اشاره کردیم که برای جوانسازی صورت کارهای مختلفی انجام می گیرد. تمام این کارها با روش های مختلفی صورت می گیرند که یکی از این روش ها تخلیه غبغب است. به روش های مختلف انجام آن توسط جراح اشاره کردیم و بیان کردیم که تاثیرات آن بر روی صورت به چه صورت خواهد بود. در پایان نیز به برخی دستورالعمل های مراقبتی که بعد از عمل باید انجام داد، اشاره نمودیم.