مراقبت قبل از جراحی برداشتن چربی دهان

چربی بوکال یکی از جراحی های زیبایی است که ظاهر دلخواه را به بسیاری از افراد بازگردانده است. چربی بوکال، چربی در دهان یا چربی داخل لپ، نوعی چربی عمیق است. وجود این چربی گوشه های خارجی لب را پر می کند و اثر برجسته استخوان گونه را کاهش می دهد. افرادی که دارای این نوع چربی هستند می توانند با انجام چربی بوکال حجم ناحیه پایین گونه را کاهش دهند. این باعث می شود که گونه های آنها برجسته تر شود. بسیار مهم است که جراحی بوکال به روشی مشابه و با حفظ نسبت اجزای صورت انجام شود. پزشک نمی تواند مقدار زیادی چربی زیر گونه را از بین ببرد. چربی زیر ماهیچه های صورت عمیق است و با لیپوساکشن پاک نمی شود. تنها راه کاهش چربی در دهان، جراحی بوکال است. همانطور که قبلا ذکر شد، این جراحی پلاستیک صورت بسیار حساس است.

به همین دلیل باید در انتخاب پزشک برای این کار بسیار دقت کنید. حتما در مورد سابقه کاری و تجربه متخصص زیبایی صورت خود در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید. چربی بوکال چربی جنینی است و چربی زیر جلدی محسوب نمی شود. این نکته از این نظر حائز اهمیت است که میزان این چربی با افزایش یا کاهش وزن تغییر نمی کند، البته حذف آن در افراد چاق بیشتر محسوس است. اثر زیبایی عمل در افراد چاق بیشتر محسوس است. برای اطلاع از هزینه بوکال فت با کلینیک گونه تماس بگیرید.

از سوی دیگر، نتیجه ای که باید گرفت این است که نمی توان چربی بوکال را از طریق رژیم غذایی یا تغییر رژیم غذایی کاهش داد و تنها راه حذف آن جراحی است.مراقبت قبل از جراحی برداشتن چربی دهان بسیار مهم است که در ادامه درباره آن خواهیم گفت. 

نتایج تزریق چربی

تاثیر فرم صورت در شکل گیری چهره افراد و زیبایی

فرم صورت و ناحیه گونه ها و چانه تاثیر بسزایی در شکل گیری چهره افراد و زیبایی آن ها دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد با انجام کارهای مختلف سعی می کنند فرم صورت خود را زیباتر کنند. در دنیای امروز دیگر صورت پر و گرد جذابیتی ندارد و بیشتر افراد می خواهند به صورت خود حالتی زاویه دار بدهند. به همین دلیل از روش های مختلفی برای ایجاد زاویه خاصی در گونه و فک استفاده می کنند. یکی از بهترین روش ها برای اصلاح زوایای صورت، جراحی بوکال فت است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین افراد جویای کار پیدا کرده است.

امروزه سلیقه و انتظارات افراد از زیبایی صورت دستخوش تغییرات کوچک و در برخی موارد بسیار زیاد شده است. یکی از مواردی که با قطعیت می توان گفت این است که در فرم کلی صورت افراد تغییرات چشمگیری ایجاد شده است، به طوری که در گذشته معمولاً صورت کامل یک مزیت و یکی از شرایط اصلی زیبایی محسوب می شد. اما در حال حاضر برخلاف گذشته، اکثر مردم لب های گود و فرورفته، گونه های برجسته و زاویه فک را دوست دارند. به همین دلیل، بیشتر افراد از طریق ترشح چربی دهان به دنبال زاویه دار شدن صورت هستند که به آن ترشحات بوکال می گویند، به طوری که لب های فرورفته و گونه ها و زاویه فک هایشان برجسته تر است.

خوشبختانه علم همراه با تغییر ذائقه افراد برای حفظ زیبایی چهره پیشرفت کرده و امکان انجام چنین اعمالی را فراهم کرده است. لازم به ذکر است که هیچ برنامه ورزشی برای حذف چربی از لب بدون کاهش وزن در سایر قسمت های صورت وجود ندارد. همچنین بعد از آن پوست صورت و گردن در فرد آویزان می شود که اصلا خوشایند نیست. بنابراین، بهترین راه برای برداشتن چربی از لب و زاویه دار کردن صورت، انجام جراحی برداشتن چربی بوکال توسط یک جراح پلاستیک با تجربه و خوش نام است. بافت چربی زیر گونه بوکال نامیده می شود. این چربی ها ظاهری گرد به چهره فرد می دهند که معمولا در کودکان زیبا و جذاب است اما در بزرگسالان گونه ها و فک ها را کمتر دیده می شود که در نهایت زاویه صورت فرد را پنهان می کند. در واقع هدف اصلی جراحی چربی بوکال یا برداشتن چربی دهانی بوکال نشان دادن برآمدگی گونه و زاویه فک است که در اثر زخم لب ایجاد می شود. این سبک چهره در جامعه مدرن رایج است.

روش های حذف چربی بوکال

آگاهی از فرآیند حذف چربی بوکال می تواند در کاهش استرس بیمار بسیار موثر باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، چربی بوکال توده ای است که در یک گود در زیر عضلات سطحی صورت قرار دارد. مقدار آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با ایجاد یک برش کوچک در داخل دهان و در کنار گونه ها، بافت چربی بوکال برداشته می شود. سپس محل برش با بخیه های قابل جذب بسته می شود. چون این برش در داخل دهان ایجاد میشود، هیچ زخم یا برشی روی صورت بیمار باقی نمی ماند. یکی از مزایای چربی بوکال این است که پس از انجام آن کبودی و تورم زیادی وجود نخواهد داشت. بیماران معمولاً خونریزی ندارند، بنابراین بیمار می تواند چند ساعت پس از جراحی ترخیص شود.

چربی بوکال یک عمل سرپایی است.

بیماران نباید دو روز قبل از جراحی سیگار بکشند.

یک هفته قبل از عمل، مصرف برخی داروها مانند آسپرین ممنوع است.

باید قبل از عمل ناشتا باشند .

قبل از جراحی بهتر است از دهانشویه استفاده شود.

بر اساس تشخیص پزشک، عمل برداشتن چربی بوکال با بی حسی موضعی یا با استفاده از داروهای آرام بخش انجام می شود. فرآیند از بین بردن چربی گونه ها از سی دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. بیمار چندین ساعت تحت نظر می ماند. وقتی پزشک متقاعد شد که وضعیت عمومی بیمار خوب است، دستور ترخیص را می نویسد. مراقبت های بعد از عمل نیز باید در منزل انجام شود. برای مشاهده قبل و بعد بوکال فت کلیک کنید.

فواید چربی بوکال

به گزارش drvitenas یکی از مهمترین مزایای جراحی رفع چربی بوکال، انجام سریع و آسان آن است. جراحی چربی بوکال بدون اسکار صورت انجام می شود و مدت استراحت پس از جراحی بسیار کوتاه است. همچنین ظرافت تغییری که این عمل روی صورت شما می گذارد به قدری زیاد است که اطرافیان شما ممکن است با دیدن شما متوجه تفاوت آن نشوند و با کم توجهی متوجه این تغییر خواهند شد. برای درک بهتر این موضوع می توانید صورت قبل و بعد از این عمل را در بسیاری از بیماران مقایسه کنید تا به طبیعی بودن و ظرافت بالای آن پی ببرید.

از آنجایی که این عمل تنها با یک برش کوچک در داخل دهان انجام می شود، هیچ جای زخم قابل مشاهده ای روی صورت وجود نخواهد داشت و در نتیجه اثری از عمل قابل مشاهده نخواهد بود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد با خیال راحت به این عمل می روند. جالب است بدانید که دوره نقاهت بعد از این عمل تنها یک تا سه روز طول می کشد و فرد می تواند در عرض یک هفته به حالت عادی خود بازگردد و مانند چند روز قبل از عمل فعالیت خود را از سر بگیرد. تحقیقات نشان می دهد که تنها درصد کمی از افرادی که این جراحی را انجام می دهند، نتیجه خوبی نمی گیرند و این ممکن است به دلایل مختلفی مانند غیرحرفه ای بودن جراح باشد.