هزینه لیفت غبغب

اگر تا به حال در مورد داشتن غبغب خود آگاه بوده اید، تنها نیستید. ده ها هزار مرد و زن هر ساله به دنبال اطلاعاتی در مورد برداشتن غبغب هستند. در سال‌های اخیر، محبوبیت این روش کاملاً افزایش یافته است – تا حد زیادی به دلیل گرایش آن در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Tik Tok. در زیر، نگاهی خواهیم داشت به اینکه عمل جراحی تخلیه غبغب (لیفت غبغب) واقعاً شامل چه چیزی است، از جمله اینکه یک کاندیدای خوب چگونه به نظر می رسد، هزینه لیفت غبغب چقدر است، در هر مرحله از عمل چه انتظاراتی باید داشت.

تخلیه غبغب چیست؟

تخلیه غبغب که به عنوان تخلیه ساب منتال یا برداشتن غبغب نیز شناخته میشود، روشی است که چربی را از زیر غبغب و در امتداد گردن حذف می کند. این روش به خودی خود کم تهاجمی و کم خطر است. از بی حسی موضعی استفاده می شود، بنابراین بیمار می تواند در طول عمل بیدار باشد اما در سراسر ناحیه درمان بسیار راحت و بی حس خواهد بود.

تخلیه غبغب چیست؟

چه کسی کاندیدای خوب برای لیفت غبغب است؟

هرکسی که به دلیل چربی بیش از حد از خطوط گردن و ناحیه غبغب خود ناراضی است، ممکن است کاندیدای خوبی برای لیپوماتیک غبغب در باشد. همچنین داشتن خاصیت ارتجاعی پوست بسیار مهم است.

هرچه پوست شما خاصیت ارتجاعی بیشتری داشته باشد، احتمال اینکه پس از لیفت با نخ به عقب برگردد یا جمع شود، بیشتر می شود. تخلیه غبغب به خودی خود پوست اضافی را از بین نمی برد – فقط چربی را از بین می برد. بنابراین، بیمارانی که به دنبال برداشتن پوست شل در نواحی غبغب و گردن خود هستند، ممکن است نیاز به کشیدن غبغب (ساب منتوپلاستی) یا لیفت صورت (ریتیدکتومی پایین) داشته باشند.

در نهایت، کاندیدای خوب برای تخلیه غبغب باید افراد غیر سیگاری و دارای سلامت کلی بدنی باشند. همچنین بهتر است وزن سالم و ثابتی داشته باشید.

مزایای تخلیه غبغب 

تخلیه ساب منتال فواید زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن چربی اضافی و پری از امتداد یقه و ناحیه غبغب
  • بهبود ظاهر غبغب 
  • بهبود تعریف در امتداد خط فک
  • سفت کردن پوست گردن (برای کسانی که پوست به اندازه کافی الاستیک دارند)
  • بهبود زیبایی شناختی مشخصات بیمار

تخلیه غبغب چگونه انجام می شود؟

تخلیه غبغب مانند سایر روش های تخلیه انجام می شود. جراح شما با بی حسی موضعی شروع می کند. بیماران می توانند در حین تخلیه غبغب بیدار باشند. با این حال، آرام‌بخش و راحت خواهند بود و ناحیه درمان کاملاً بی‌حس می‌شود تا دردی یا ناراحتی احساس نشود.

هنگامی که ناحیه اطراف غبغب، گردن و خط فک کاملا بی حس شد، جراح شما چندین برش کوچک ایجاد می کند. به طور کلی، یک برش مستقیماً در زیر غبغب و دو برش بسیار کوچک دیگر ایجاد می‌شود – یکی زیر هر گوش. از طریق این برش‌ها است که جراح لوله نازک و نازکی به نام کانولا را وارد می‌کند. سپس آنها این ابزار استریل را به جلو و عقب حرکت می دهند تا چربی اضافی را به هم بزنند و از جای خود خارج کنند. چربی از ناحیه درمان ساکشن می‌شود، زیرا جراح شما گردن و فک شما را شکل می‌دهد.

هنگامی که تخلیه کامل شد، جراح برش های شما را می بندد و بانداژ و لباس گردن را اعمال می کند. قبل از ترخیص برای رفتن به خانه، به همراه فهرستی از دستورالعمل‌های مراقبت از برش‌ها و بهینه‌سازی بهبودی، برای مدت کوتاهی تحت نظر خواهید بود.

تخلیه غبغب چگونه انجام می شود؟

آماده شدن برای مشاوره تخلیه غبغب

خوب است که برای مشاوره تخلیه غبغب خود آماده شوید. یادداشت هایی در مورد سابقه پزشکی کلی خود، هر سوالی که ممکن است در مورد جراحی داشته باشید، هر عکسی از خود یا دیگران که فکر می کنید ممکن است به توضیح اهداف شما کمک کند، و لیستی از تمام داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید را به همراه داشته باشید.

ریکاوری تخلیه غبغب

بهبودی از تخلیه نسبتاً سریع و بدون درد است. اگر کمی درد دارید، در یکی دو روز اول خواهد بود. از آنجا، ناراحتی شما باید خفیف باشد یا وجود نداشته باشد. با این حال، تورم و کبودی را تجربه خواهید کرد. بیماران اغلب می خواهند بدانند که چه مدت پس از تخلیه باید از بند غبغب استفاده کنند. این از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و معمولاً به کیفیت پوست شما بستگی دارد.

اگر جوان هستید و خاصیت ارتجاعی پوست خوبی دارید، ممکن است مجبور نباشید تا زمانی که یک بیمار بالغ‌تر با خاصیت ارتجاعی پوست ضعیف، از بند غبغب استفاده کنید. این به این دلیل است که بند غبغب به پوست کمک می کند تا هنگام پاشنه پا جمع و سفت شود. بدون آن، این روش ممکن است چربی اضافی را از بین ببرد، اما پوست می تواند شل باقی بماند. بیمارانی که خاصیت ارتجاعی پوست ضعیفی دارند به کمک بیشتری در این زمینه نیاز دارند.

به طور کلی، استراحت و استراحت در طول ریکاوری تخلیه غبغب مهم است. راحت باشید، رژیم غذایی سالم داشته باشید، مایعات فراوان بنوشید و نمک زیاد مصرف نکنید، از الکل اجتناب کنید، سیگار نکشید و از قرار دادن محل برش در معرض نور خورشید خودداری کنید. در نهایت، در طول دوره ریکاوری اولیه، چیز سنگین بلند نکنید و ورزش نکنید. در عوض، صبر کنید تا مجوز ورزش را از جراح خود دریافت کنید. اکثر بیماران حداکثر پس از یک هفته می توانند به سر کار و بسیاری از فعالیت های معمول روزانه خود بازگردند.