کراتین ابرو چیست؟

شاید برایتان سوال باشد که کراتین ابرو چیست در یک توضیح مختصر باید گفت کراتین ابرو، درمان عالی برای نرم کردن ابروهای سرکش است. کراتین به موها تزریق می شود تا موهای زبر یا خاکستری ابرو را صاف کند تا روی پوست بنشیند. یک درمان آرامش بخش یک ساعته که شامل مرتب کردن و رنگ کردن ابرو در صورت لزوم است. بسته به نوع رشد مو و میزان مو، هنرمند شما را راهنمایی می کند که آیا این روش درمانی برای ابروهای شما مفید است یا خیر.

کراتین ابرو چیست؟

کراتین ابرو یک روش غیرتهاجمی است که از مواد شیمیایی و کراتین برای بالا بردن، صاف کردن و پرپشت کردن ابرو استفاده می کند. جراحی لیفت ابرو یک روش تهاجمی است که از برش های جراحی برای برداشتن پوست و چربی اضافی از ناحیه ابرو استفاده می کند.

هر دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارند. کراتین ابرو یک روش نسبتاً ارزان و بدون درد است که نتایج آن معمولاً 6 تا 8 هفته ماندگاری دارد. جراحی لیفت ابرو یک روش دائمی است، اما می تواند عوارض جانبی بیشتری مانند درد، کبودی و تورم داشته باشد.

انتخاب بهترین روش برای لیفت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • میزان تغییری که می خواهید ایجاد کنید: کراتین ابرو برای ایجاد تغییرات جزئی در ظاهر ابرو مناسب است. جراحی لیفت ابرو برای ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر ابرو مناسب است.
  • بودجه شما: کراتین ابرو یک روش نسبتاً ارزان است. جراحی لیفت ابرو یک روش نسبتاً گران است.
  • میزان تحمل درد شما: کراتین ابرو یک روش بدون درد است. جراحی لیفت ابرو می تواند دردناک باشد.

اگر به دنبال یک روش غیرتهاجمی و کم هزینه برای لیفت ابرو هستید، کراتین ابرو یک گزینه مناسب است. اما اگر به دنبال یک روش دائمی و موثر برای لیفت ابرو هستید، جراحی لیفت ابرو یک گزینه مناسب است.

در برخی موارد، کراتین ابرو ممکن است برای لیفت ابرو مناسب نباشد. به عنوان مثال، اگر ابروهای شما بسیار نازک یا کم پشت هستند، کراتین ابرو ممکن است نتواند ظاهری لیفت شده ایجاد کند. در این موارد، جراحی لیفت ابرو ممکن است گزینه بهتری باشد.

لمینت ابرو کراتینه و کراتین ابرو چیست؟

لمینت کراتین ابرو جدیدترین و هیجان‌انگیزترین روش درمانی است که به صنعت زیبایی وارد شده است و راه حلی بی‌درد برای ابروهایی که تقارن ندارند یا موهایشان از الگوی متفاوتی پیروی می‌کنند ارائه می‌ کند.

لمینت ابرو کراتینه یک درمان عالی برای نرم کردن ابروهای سرکش یا نامرتب است. این روش برای بلند کردن و پرتر جلوه دادن ابروها و در عین حال تغذیه و تقویت آنها با فرمول ملایم خود با کراتین طراحی شده است.

مزایای کراتین ابرو چیست؟

لمینت ابرو ممکن است به رفع مشکلات مختلفی که ممکن است در مورد ابروهای خود داشته باشید کمک کند، از جمله:

  • نازک شدن مو که ممکن است با افزایش سن ایجاد شود
  • شکاف در ابروهای شما ناشی از کندن بیش از حد یا اپیلاسیون بیش از حد در گذشته
  • موهای سرکشی که علیرغم برس زدن آنها تمایل به جهات مختلف دارند

فقدان شکل یا ناهمواری

به طور کلی، کراتین ابرو برای این است که ابروها ضخیم تر و پرتر به نظر برسند. کشیدن موها به صورت عمودی نیز ممکن است به نظر برسد که شما در حال رشد جدید هستید. کل فرآیند نیز کاملاً غیر تهاجمی است.

فرآیند آسان – ظاهر طبیعی

فرآیند لمینیت به سادگی موهایی را که از قبل دارید می گیرد و به آنها حجم و ساختار بیشتری می بخشد تا پرتر به نظر برسند در حالی که به طور همزمان هر شکافی را که در آن مو رشد نمی کند پوشش می دهد. نتایج ظاهری طبیعی دارند و نگهداری آن نسبتا آسان است.

نتایج کراتین ابرو چگونه است؟

بلافاصله پس از درمان، ابروها بسیار براق به نظر می رسند و ظاهری مرطوب به آن ها می دهند. این نگاه مرطوب به مدت 24 ساعت دوام می آورد. پس از شستن دوباره به حالت کرکی برمی گردند.

زیبایی

کراتین ابرو به شما ابروهای میکرو تیغه و بدون سوزن می دهد. در کراتین ابرو ممکن است تصور کنید که شخصی قصد دارد ابروهای شما را با پلاستیک ببندد، اما واقعیت اینطور نیست. درمان جدید، که از اروپا می آید و در آستانه طوفانی در صحنه زیبایی قرار دارد، مانند بلند کردن موهای زیبا برای ابروهای شماست. هر مو مورد توجه قرار می گیرد و نتیجه ای بسیار شبیه به اثر پر و پر از میکروبلیدینگ می دهد، اما بدون سوزن یا درد.

کراتین ابرو چیست؟

لمینت ابرو چیست؟

این جدیدترین و هیجان‌ انگیزترین روش درمانی است که به صنعت زیبایی وارد شده است، و راه‌حلی بدون درد برای ابروهایی که تقارن ندارند یا موهایشان از الگوی متفاوتی پیروی می‌کنند، ارائه می‌کند.

ابروهای ژولیده را رام می کند.

اگر ابروهای نامنظم دارید، لمینت ابرو یکی از بهترین خدمات برای آن است. کراتینه‌ ای که روی موهای ابرو اعمال می‌ شود شبیه به پر است که در آن موها را در جای خود قرار می‌ دهد. لمینت ابرو رشد طبیعی ابروهای شما را رام و موی آنها را تغییر جهت می دهد.

کراتین ابرو همانند لیفت ابرو؟

کراتین ابرو را می توان لیفت ابرو یا لمینیت ابرو نامید. برای برخی از ابروها، قوس را دقیقاً در نقطه مناسب بالا می‌برد تا یک لیفت فوری ایجاد کند، برای سایر ابروها، جلوه‌ای لمینت براق ایجاد می‌کند. این سرویس با شل کردن موها کار می کند و ما را برای هدایت آن به نفع خود آسان تر می کند. در واقع لیفت ابرو تنها خاصیت بالا بردن تارها و موی ابرو را دارد اما کراتین ابرو خاصیت رنگ بخشی هم داشته و‌ بویژه برای ابروهای کرکی و کمرنگ مناسب تر است. در کنار لیفت ابرو پیشنهاد می کنم از خدمات لیفت پلک برای زیبایی بهتر چشم ها آگاه شوید.

نحوه تقویت ابروها: 4 نکته برای داشتن ابروهای پرپشت تر

در حالی که می توانید از محصولات زیبایی مانند مداد ابرو، کراتین ابرو و ژل ابرو برای پرکردن ابروها برای داشتن ظاهری کامل استفاده کنید، می توانید با درمان های طبیعی از شکستگی و تحریک رشد ابروها جلوگیری کنید. برای کمک به داشتن ابروهای پرپشت این مراحل را دنبال کنید:

1. لایه برداری و مرطوب کردن

قبل از انجام هر گونه درمان موهای ابرو، پوست زیر ابروهای خود را تمیز کنید. لایه برداری این ناحیه با آب گرم و یک اسکراب ملایم، سلول های مرده پوست را که باعث ایجاد و مسدود شدن فولیکول های مو می شوند، از بین می برد. بعد از پاکسازی و لایه برداری، یک کرم صورت را روی ناحیه ابرو ماساژ دهید تا پوست تغذیه شود. تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست ابرو نیز به نفوذ محصولات و درمان های ابرو به پوست کمک می کند.

2. حالت با روغن

مالیدن روغن به ابروهای شما یک روش طبیعی برای آبرسانی و تقویت ابروهای شما است و از رشد موهای سالم حمایت می کند. یک روغن مغذی مانند روغن کرچک یا روغن رزماری انتخاب کنید و محلول را با یک اسپول یا چوب ریمل تمیز به ابروهای خود بکشید. روغن کرچک حاوی ویتامین E و اسیدهای چرب است، در حالی که روغن رزماری به گردش سلولی در فولیکول‌های مو کمک می‌کند. آرایشگران همچنین توصیه می کنند ابروهای خود را با روغن نارگیل یا روغن زیتون که مرطوب کننده و مغذی هستند، نرم کنید.

3. از اصلاح کردن با موچین دست بردارید

همانطور که موهای ابروی شما رشد می کند، موهای سرگردان ممکن است در زیر و بالای خط طبیعی ابروی شما ظاهر شوند. از کندن بیش از حد این موها با موچین خودداری کنید تا بقیه موها رشد کرده و شکل طبیعی ابروهای شما را پر کنند. موچین کردن موهای ابرو در طولانی مدت می تواند روند رشد را متوقف کند، بنابراین به ابروهای خود فرصت دهید تا دوباره رشد کنند.

4. از سرم رشد مو استفاده کنید

رشد موهای ابرو شش تا هشت هفته طول می کشد. با این حال، می توانید با استفاده از سرم رشد ابرو، رشد مجدد را تقویت کنید. اگر ابروهای نازکی دارید و می خواهید رشد ابروها را تقویت کنید یا موهای کم پشتی دارید و ابروهای پرتر می خواهید از سرم ابرو استفاده کنید. سرم های ابرو حاوی مواد مغذی غنی مانند پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و پروتئین ها، ریزش مو را با تحریک و آبرسانی به فولیکول های مو درمان می کند. سرم های رشد موی ابرو قوام مشابهی با ژل های ابرو دارند، بنابراین می توانید آنها را با یک چوب ریمل تمیز روی موهای خود برس بزنید.

برای اطلاع از هزینه لیفت ابرو با کلینیک گونه تماس بگیرید.