آیا لیفت بازو بدون جراحی امکان پذیر است

امروزه در کنار لیفت صورت برای زیبایی اندام خود از لیفت بازو نیز استفاده می کنند. می دانیم لیفت بدون جراحی مانند لیفت با نخ می تواند در بین مردم بسیار محبوب باشد. لیفت بازو یا براکیوپلاستی، پوست و چربی آویزان بالای بازو را که به دلیل کاهش وزن قابل توجه یا فقط به دلیل افزایش سن است، از بین می برد. جراحان پلاستیک در انجام لیفت بازو برای بهبود کانتور بالای بازوها و ناحیه اتصال دیوار قفسه سینه تخصص دارند.

لیفت بازوی بدون جای زخم از لیپوساکشن با فرکانس رادیویی برای مایع کردن و حذف سلول ‌های چربی ناخواسته استفاده می ‌کند و سفت ‌کردن ماندگار پوست را فراهم می نماید. لیفت بازو برای سفت کردن بازوها بدون جراحی و ایجاد جای زخم مورد نیاز آن بسیار موثر است.

در واقع یک کاوشگر فرکانس رادیویی BodyTite را از طریق یک برش کوچک روی پوست وارد می‌ کنند که کمترین جای زخم را ایجاد می‌کند. انرژی فرکانس رادیویی (RF) به گرما در زیر پوست تبدیل می‌ شود و سلول ‌های چربی ناخواسته را مایع می ‌کند و سپس با یک کانول نازک خارج می ‌شوند. انرژی RF همچنین باعث ایجاد واکنش سفت شدن پوست در ناحیه درمان می گردد.

بدن گرمای حاصل از انرژی RF را به عنوان یک زخم درک می کند و با بازسازی کلاژن در ناحیه و سفت کردن پوست پاسخ می دهد. این روند سفت شدن تا ماه ها پس از آن ادامه دارد. اما آیا لیفت بازو بدون جراحی امکان پذیر است؟ در ادامه در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

انواع لیفت بازو

انواع لیفت بازو شامل موارد زیر است:

  • لیفت سنتی بازو: جراح مقدار زیادی از پوست و بافت چربی را از زیر بغل تا آرنج بر می دارد. این موثرترین گزینه برای بیمارانی است که مقادیر قابل توجهی پوست و چربی اضافی در کل بازو دارند.
  • لیفت بازو طولانی: جراح بافت چربی و پوست شل زیر بازو را بر می دارد و هر گونه نگرانی مربوط به نواحی کنار بدن را برطرف می کند.
  •  

 

  • لیفت بازوی مخفی (براکیوپلاستی با برش محدود): گاهی اوقات از لیپوساکشن استفاده می شود، لیفت بازوی مخفی شامل یک برش جراحی است که می تواند در چین زیر بغل ایجاد شود. این روش می تواند برای بیمارانی که دارای چربی متوسط و پوست شل هستند گزینه موثری باشد.
  • فقط لیپوساکشن: این روش می تواند برای تغییر شکل بازو برای برخی از بیماران استفاده شود. نیاز به یک برش کوچک و زمان بهبودی کوتاه دارد. به طور معمول، لیپوساکشن برای بیمارانی با خاصیت ارتجاعی پوست خوب، پوست اضافی کم یا بدون چربی و مقدار کمی چربی بهترین کار را دارد.
  • CoolSculpting: یک گزینه غیرجراحی که اغلب در مواردی استفاده می ‌شود که مقدار کمی چربی باید کاهش یابد، این روش به پوست شل و آویزان نمی ‌پردازد.

اما آیا لیفت بازو بدون جراحی امکان پذیر است؟ بیایید به این سوال پاسخ دهیم.

  1. لیفت بازو بدون جراحی

لیفت بازو بدون جراحی

لیفت بازو بدون جراحی چطور کار می کند؟ این روش که به عنوان Renuvion شناخته می شود، به صورت زیر عمل می کند:

جراح زیبایی از یک دستگاه دستی استفاده می کند که انرژی بسیار کنترل شده ای را در منبع آسیب دیده منتشر می کند. این فناوری از چیزی به نام J-Plasma استفاده می کند که مخلوطی از گاز هلیوم و انرژی فرکانس رادیویی است. این باعث تولید چیزی به نام “پلاسمای سرد” می شود که وقتی گاز هلیوم توسط انرژی فرکانس رادیویی انرژی می گیرد، تولید می شود. از آنجایی که گاز هلیوم کاملاً پایدار است، می ‌توان آن را در سطوح انرژی پایین یونیزه کرد تا امکان تحویل هدفمند و قابل پیش‌ بینی فراهم شود.

J-Plasma بافت های زیر پوست را گرم می کند و باعث انقباض بافت ها می شود. در عین حال، گاز هلیوم بافت های اطراف را خنک می کند تا دست نخورده باقی بمانند. چیزی که برای شما باقی می ‌ماند، بازوهای سفت ‌تر است که بعد از آن جای زخم قابل مشاهده نیست. این فناوری در ابتدا برای حذف ضایعات و تومورها توسعه یافت. اما محققان لوازم آرایشی با شگفتی متوجه شدند که این ماده باعث جوانسازی سلولی نیز می شود. متأسفانه، در حال حاضر فقط تعداد کمی از جراحان این فناوری را ارائه می دهند.

آیا لیفت بازو بدون جراحی امکان پذیر است؟ برای اکثر افرادی که دارای افتادگی متوسط و پوست شل در بالای بازوهای خود هستند، لیفت بازو بدون زخم یک روش عالی است. همچنین اگر مقدار زیادی چربی در قسمت بالای بازوها داشته باشید این عمل عالی خواهد بود. با این حال، اگر مقدار زیادی پوست اضافی دارید، لیفت بازوی بدون جای زخم ممکن است نتواند پوست شما را به اندازه کافی سفت کند تا نتایج مورد نظر شما را به دست آورد.

روش ‌های غیرجراحی برای کاهش چربی بازو برای بیمارانی که به دنبال بهبود کانتورینگ در بازوها هستند، تبدیل به یک راه حل شده است. دکتر گرین متخصص در کانتورینگ بدن است و انواع روش های زیبایی غیر تهاجمی از جمله پرکننده های پوستی، بوتاکس، کیبلا، کول اسکالپتینگ، ترماژ، بازسازی پوست با لیزر و غیره را ارائه می دهد. باید سابقه پزشکی، وضعیت فعلی پوست و تمایلات فردی تان به دقت ارزیابی شود تا یک برنامه درمانی ارائه گردد که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. بنابراین در مورد این سوال که آیا لیفت بازو بدون جراحی امکان پذیر است یا خیر باید بگوییم بله امکان پذیر است.

در این مقاله در مورد اینکه آیا لیفت بازو بدون جراحی امکان پذیر است صحبت کردیم. توضیح دادیم که لیفت بازو چیست و برای چه منظوری انجام می گردد. در مورد انواع آن مطالبی را عنوان نموده و لیفت بازو بدون جراحی را نیز بیان کردیم. در مورد اینکه لیفت بازو برای چه کسانی مفید خواهد بود نیز صحبت کردیم.