لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور

سبک زندگی بی تحرک و استفاده از غذاهای نامناسب باعث شده است تمامی افراد دچار معضلاتی مانند اضافه وزن شوند. اضافه وزن آسیب های بسیار زیادی را به بدن وارد می کند که از مهمترین آنها می توان به مشکلات قلبی اشاره کرد. نگاهی به آمار بیماری های قلبی نشان می دهد بسیاری از آنها در اثر وزن بالا رخ داده اند و همین امر لزوم لاغری و کاهش وزن را به همه یادآوری می کند. روش های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که بی شک یکی از آنها استفاده از راهکاری لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور است. با توجه به این موضوع که استفاده از دستگاه اسکالپتور می تواند برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد، همواره سوالات زیادی در این زمینه پرسیده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات کاملی را در مورد لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور در اختیار شما قرار دهیم.

 دستگاه لاغری سوپر بادی اسکالپتور چیست؟

دستگاه لاغری سوپر بادی اسکالپتور نوعی دستگاه برای از بین بردن چربی های مازاد در بدن است. این دستگاه ساخت شرکت کازموسافت فرانسه است و تاییدیه CE اروپا را بدست آورده است. تاییدیه CE یکی از سخت ترین تاییدیه هایی است که اتحادیه اروپا به یک محصول و یا دستگاه ارائه می دهد. این تاییدیه نشان می دهد تمامی استانداردها و اصول در ساخت آن رعایت شده اند و همین امر باعث شده است لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور در سراسر دنیا مورد توجه قرار گیرد. امواج الکترومغناطیسی که در این دستگاه به سمت چربی های بدن ارسال می شوند به شکستگی مولکول های چربی و کاهش چربی کمک می کنند.

دستگاه لاغری سوپر بادی اسکالپتور از چه تکنولوژی‌ای بهره می‌برد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که دائما پرسیده می شود در این زمینه است که دستگاه لاغری سوپر بادی اسکالپتور از چه تکنولوژی‌ای بهره می‌برد؟ همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این دستگاه امواج الکترومغناطیسی را به درون بافت های چربی می فرستد. در واقع، این دستگاه باعث می شود میدان مغناطیسی ضعیفی در بدن فعال شود. زمانیکه میدان مغناطیسی در بدن فعال می گردد کانال های کلسیمی انقباضات ماهیچه ها را تحریک می کنند. در نتیجه، زمانیکه بدن در حالت انقباض قرار می گیرد باید انرژی مورد نیاز تامین گردد.

این انرژی از چربی های انباشته شده بدست می آید و در اثر این امر عمل لیپولیز برای سلول های چربی در بدن صورت می پذیرد. زمانیکه سلول های چربی تجزیه می شوند در پایان به آب و دی اکسید کربن تبدیل می شوند و از بدن دفع می گردند. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند این روش یک روش ایده آل برای کاهش وزن است و هیچ گونه آسیبی به بدن وارد نمی کند، به همین دلیل امروزه لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور مورد توجه تمامی کسانی قرار دارد که می خواهند وزن خود را کاهش دهند.

Body-Sculptor

نحوه کار دستگاه اسکالپتور

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور بر اساس امواج الکترومغناطیسی استوار است. در این روش امواج الکترومغناطیسی به چربی های بدن تابانده می شوند و سپس چربی ها شکسته می شوند. در نتیجه، اگر فرد رژیم مناسب داشته باشد و ورزش کند به زودی این چربی ها در بدن از بین می روند و فرد می تواند به اندام مورد نظر خود برسد. اگر متقاضیان لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور به پروتکل های مکمل در کنار استفاده از این دستگاه توجه نداشته باشند، هرگز نمی توانند به نتیجه مورد نظر خود برسند و این مسئله چالش های زیادی را برای آنها به وجود می آورد.

دستگاه سوپر بادی اسکالپتور برای کدام دسته از آقایان و خانم‌ها مناسب است؟

لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور برای کسانی مفید است که رژیم های سختی را پشت سر گذاشته اند و اکنون می خواهند چربی هایی را که در برخی از قسمت های بدن آنها باقی مانده است از بین ببرند. افرادی که وزن بسیار بالایی داشته اند و اکنون شروع به رژیم و ورزش کرده اند می توانند بهترین نتیجه را از دستگاه سوپر بادی اسکالپتور بدست بیاورند. به این موضوع توجه داشته باشید اگر وزن بالایی دارید و نمی خواهید رژیم بگیرید و یا ورزش کنید نباید از این دستگاه استفاده نمایید. همچنین، کسانی که دارای چربی در بخشی از قسمت های بدن خود هستند، به طور مثال تنها چربی انباشته شده ای در قسمت شکم و پهلو و یا ران دارند، می توانند از لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور بهترین نتیجه را بدست بیاورند.

 با توجه به این موضوع، توصیه می شود قبل از هر کاری ابتدا با اپراتور و یا متخصص مشورت نمایید تا بدن شما را به دقت آنالیز کند. پس از آنکه آنالیز بدن شما به اتمام رسید به شما می تواند مشاوره دهد آیا این دستگاه به کاهش وزن شما کمک می کند یا خیر. پس از آن می توانید بهترین تصمیم گیری را برای استفاده از این دستگاه داشته باشید.

چه افرادی نمی‌توانند از این دستگاه استفاده کنند؟

با اینکه لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور روش مناسبی برای کاهش وزن است اما استفاده از آن به تمامی افراد پیشنهاد نمی شود. زنان باردار هرگز نباید برای کاهش وزن خود از این روش استفاده کنند. به طور کلی، اضافه وزن در باردرای عادی است و این وزن به عنوان وزن بالا در نظر گرفته نمی شود. پس از بارداری زنان می توانند این روش را برای کاهش وزن مد نظر داشته باشند. البته کارشناسان و متخصصان به این موضوع اشاره می کنند زنانی که از زایمان آنها کمتر از 6 ماه گذشته است هرگز نباید برای لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور اقدام نمایند. در غیر اینصورت، خطر آسیب به سلامتی آنها وجود دارد. از طرف دیگر کسانی که به آسیب های پوستی مبتلا هستند ( مانند پسوریازیس) نباید این روش را مورد استفاده قرار دهند. زیرا امواج الکترومغناطیسی می تواند برای پوست های آسیب دیده بسیار زیان بار باشد و باعث شود بیماری پوستی آنها تشدید شود.

کسانی که دچار بیماری های قلبی هستند و ضربان قلب آنها غیر عادی است نباید لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور را امتحان کنند. بر اساس آمار این روش باعث تشدید بیماری های قلبی می شود که بسیار زیان بار است. اگر ورم شدید موضعی دارید به طور مثال در ناحیه ران و یا شکم ورم های غیر عادی وجود دارد، استفاده از این دستگاه می تواند به سلامتی شما آسیب وارد کند. افرادی که تومور دارند و یا عروق آنها سفت است نباید این روش را برای کاهش وزن مد نظر قرار دهند. همچنین، کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند بیماران هموفیلی هرگز نباید از دستگاه سوپر بادی اسکالپتور برای کاهش وزن استفاده کنند. در تمامی مواردی که در اینجا ذکر شد خطر آسیب به سلامتی وجود دارد. البته باید بدانید اگر شما برای انجام این کار به یک مرکز معتبر مراجعه کنید پزشک قبل از اجازه حتما اطمینان حاصل می کند که شما در این شرایط نباشید.

نتایج تا چه مدت ماندگار است؟

 

 

 از دستگاه لاغری سوپر بادی اسکالپتور در کدام نواحی می‌توان استفاده کرد؟

لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور برای بخش های مختلفی از بدن قابل انجام است. یکی از معضلات کسانی که دچار اضافه وزن هستند چربی در ناحیه شکم و پهلو است. بر اساس آمار بدست آمده از بین بردن چربی های شکم و پهلو بسیار دشوار است و مدت زمان زیادی زمان می برد تا این چربی ها از بین بروند. با توجه به این مسئله یکی از مواردی که سبب شد لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور مورد توجه قرار گیرد اثربخشی آن در از بین بردن چربی های تجمع یافته در ناحیه شکم و پهلو است. از این دستگاه می توان برای حذف چربی های ران ها نیز استفاده کرد.

برای تسریع در روند بهبود چه کاری باید انجام داد؟

بهتر است بدانید لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور زمانی رخ می دهد که شما به برخی از پروتکل ها توجه داشته باشید. برخی از افراد برای لاغری با این دستگاه اقدام می کنند اما به روش هایی که مکمل لاغری هستند توجهی ندارند و این مسئله باعث می شوند از این روش لاغری رضایت نداشته باشند. کسانی که می خواهند با استفاده از دستگاه سوپر بادی اسکالپتور وزن خود را کاهش دهند باید به رژیم غذایی خود اهمیت دهند و میزان کالری مصرفی را پایین بیاورند. مصرف غذا با کالری بالا مانند فست فودها ممنوع است.

همچنین، این افراد باید در طول زیاد آب و مایعات زیادی بنوشند. ورزش کردن الزامی است و به فرم دهی بدن کمک می کند. هر چقدر روش هایی که به آنها اشاره شد بیشتر مورد توجه قرار گیرند، به همان اندازه نتیجه لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور بیشتر مشخص می شود و این مسئله می تواند به افراد کمک نماید به اهداف خود دست پیدا کنند. این مسئله بسیار ارزشمند است و حس خوبی را در افراد به وجود می آورد.

 کاربردهای دستگاه سوپر بادی اسکالپتور

همانطور که تا به اینجای متن به آن اشاره کردیم کاربردهای دستگاه سوپر بادی اسکالپتور برای کاهش وزن است. افرادی که ورزشکار هستند، رژیم های سخت گرفته اند و یا می خواهند چربی های موضعی بدن خود را از بین ببرند می توانند با این دستگاه به نتیجه برسند. بهتر است بدانید لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور تنها زمانی رخ می دهد که شما به موارد دیگری از جمله رژیم غذایی و ورزش اهمیت بسیار زیادی بدهید.

ویژگی منحصربه‌ فرد دستگاه سوپر بادی اسکالپتور

ویژگی منحصر به فرد دستگاه سوپر بادی اسکالپتور کاهش وزن در بخش هایی از بدن است که چربی به صورت موضعی تجمع یافته است و از بین بردن چربی در آن قسمت بسیار دشوار است. به طور مثال، چربی شکم و پهلو بسیار سخت از بین می رود. اما با این روش به سادگی می توان آنها را حذف کرد. همچنین، افزایش گردش خون از جمله مزایای بسیار مهم لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور به شمار می رود. افزایش گردش خون باعث می شود میزان اکسیژن در بافت های بدن افزایش پیدا کند و این مسئله به طور مستقیم بر سلامتی اثر می گذارد.

مزایای سوپر بادی اسکالپتور

تا به اینجا در مورد مزایای لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور صحبت کردیم. اگر بخواهیم به صورت تیتروار به مزایای سوپر بادی اسکالپتور اشاره کنیم می توانیم موارد زیر را مد نظر قرار دهیم:

  • از این روش می توان برای درمان چربی های ناحیه شکم و پهلو استفاده کرد.
  • با لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور می توان چربی های زیر پوستی در ناحیه بازوها، ساق پا و چانه را از بین برد.
  • دستگاه سوپر بادی اسکالپتور سلولیت ناحیه لگن و ران ها را از بین می برد.
  • دستگاه سوپر بادی اسکالپتور از پیری پوست جلوگیری می کند و افتادگی پوست پس از بارداری و یا دوران یائسگی را به میزان بسیار زیادی کنترل می نماید.
  • این روش به بهبود قوام پوست در پوست های پرتقالی کمک می نماید و نوعی روش درمانی به شمار می رود.

معایب دستگاه اسکالپتور

زمانی که صحبت از لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور می شود افراد زیادی در مورد معایب دستگاه اسکالپتور سوال می پرسند. باید بدانید این روش هیچ گونه عوارض خاصی ندارد و در برخی از موارد ممکن است باعث خارش و یا قرمزی پوست شود. برای کنترل این روش می توان از کرم های مرطوب کننده استفاده کرد و التهاب پوست به سرعت کنترل می گردد.

تعداد جلسات لازم برای لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور

بسیاری از کسانی که به مراکز تخصصی لاغری و کاهش وزن مراجعه می کنند در مورد تعداد جلسات لازم برای لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور سوال می پرسند. به طور کلی، هر فرد در طول ماه تنها یک جلسه دارد. دوره این روش درمانی 12 جلسه 30 دقیقه ای است و پس از آن فرد می تواند کاهش وزن دلخواه خود را تجربه نماید.

اگر افرادی که برای این روش اقدام می کنند به پروتکل های لاغری توجه داشته باشند در طول یک ماه می توانند 7 تا 8 سانتی متر سایز کم کنند. این مقدار قابل توجه است و به ورزشکاران و کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند کمک می نماید هر چه زودتر به اهداف خود برسند.

هزینه استفاده از دستگاه لاغری سوپر بادی اسکالپتور چقدر است؟

مسئله دیگری که در لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور مطرح می گردد هزینه استفاده از دستگاه لاغری سوپر بادی اسکالپتور است. با توجه به این موضوع که شما برای کاهش وزن باید به یک مرکز معتبر بروید و ابتدا پزشک بدن شما را آنالیز کند و سپس روش لاغری با این دستگاه را مشخص نماید، شما باید با کارشناسان و متخصصان در تماس باشید.

سوالات متداول

در این قسمت تلاش می کنیم به سوالات پرتکرار شما در مورد لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور پاسخ دهیم.

۱- فواید این روش چیست؟

استفاده از دستگاه سوپر بادی اسکالپتور یکی از روش هایی است که مورد تایید کارشناسان و پزشکان سلامتی است. این دستگاه توانسته است تاییدیه CE اروپا را بدست بیاورد. شما با این روش می توانید وزن خود را کاهش دهید و چربی هایی را که در بخش های مختلف بدن از جمله شکم، پهلو و ران ذخیره شده اند حذف نمایید. این مسئله می تواند برای ورزشکاران و کسانی که به خوش فرمی بدن خود اهمیت می دهند بسیار مهم باشد.

۲- عوارض و مضرات این روش چیست؟

تمامی کسانی که می خواهند برای لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور اقدام کنند در این باره سوال می پرسند عوارض و مضرات این روش چیست. باید بدانید این روش هیچ گونه عوارض خاصی برای سلامتی ندارد و اگر پروتکل ها به خوبی مورد استفاده قرار گیرند به حفظ سلامتی و کاهش وزن کمک می نمایند. اما در برخی از موارد خطر سوزش و خارش پوست وجود دارد که با استفاده از کرم های مناسب به راحتی می توان این عارضه را کنترل کرد. در نتیجه، در صورتی که شما مشکل خاصی برای لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور نداشته باشید ( آن قسمت که توضیح دادیم چه کسانی نباید از این روش استفاده کنند) به راحتی می توانید از این دستگاه به نتیجه مورد نظر برسید.

 ۳- بهترین کاندید برای این روش چه کسانی هستند؟

بهترین کاندید برای لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور کسانی هستند که چربی موضعی دارند و می خواهند هر چه زودتر آنها را آب کنند. همچنین، کسانی که دچار ایست در کاهش وزن شده اند و می خواهند به بدن خود شوک وارد کنند می توانند از این روش استفاده نمایند. ورزشکاران نیز می توانند به عنوان مکمل برای کاهش وزن خود از روش لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور استفاده کنند.

۴- اثرات دستگاه سوپر بادی اسکالپتور چه مدت ماندگار است؟

ماندگاری این روش به رژیم غذایی شما بستگی دارد. اگر پس از آنکه چربی های مازاد خود را از بین بردید به رژیم خود اهمیت بدهید دائما ورزش کنید و تلاش نمایید سبک زندگی خود را سالم نگه دارید ماندگاری آن بسیار بالا خواهد بود و هرگز دوباره چربی ها در بدن شما جمع نمی شوند. اما اگر به سبک زندگی خود توجهی نداشته باشید بی شک دوباره چربی ها در بدن شما تجمع پیدا می کنند و این مسئله می تواند برای شما چالش برانگیز باشد.

۵- روش حذف چربی‌ها با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور چیست؟

ممکن است در زمان لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور این سوال برای شما پیش بیاید که روش حذف چربی ها با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور چیست؟ همانطور که در طول این متن به آن اشاره کردیم این دستگاه امواج الکترومغناطیسی تولید می کند و این امر سبب می شود در میان بافت های بدن میدان های مغناطیسی به وجود بیایند. میدان مغناطیسی چربی های بدن را می شکند و سپس آنها را از بدن خارج می کند. در کنار این روش اگر به رژیم غذایی خود توجه داشته باشید بی شک به نتایج دلخواهی می رسید.

۶- مزایای سوپر بادی اسکالپتور نسبت به دیگر روش‌ها چیست؟

مزایای سوپر بادی اسکالپتور نسبت به روش های دیگر افزایش جریان خون در بدن است. این مسئله باعث شده است که لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور دارای خاصیت درمانی نیز باشد. زیرا جریان خون باعث می شود بافت های بدن بسیار سالم شوند و اگر در این بین فرد ورزش کند و غذای سالم بخورد می تواند سلامتی خود را نیز ارتقا دهد.

۷- افرادی که اضافه وزن زیادی دارند چند دوره باید از دستگاه استفاده کنند؟

از جمله مواردی که در زمان لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور پرسیده می شود در این باره است که افرادی که اضافه وزن دارند چند دوره باید از این دستگاه استفاده کنند. پاسخ به این سوال بستگی به واکنش بدن آنها برای چربی سوزی دارد. معمولا دو تا سه دوره برای این افراد مناسب است.

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد لاغری با دستگاه سوپر بادی اسکالپتور در اختیار شما قرار دهیم. این روش یک روش غیر تهاجمی است که به شما کمک می کند هر چه زودتر به اهداف خود برسید.