لیفت صورت با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ درمانی است که بر بهبود خطوط ریز و کاهش چین و چروک های عمیق تمرکز دارد. در نتیجه، لیفت صورت با میکرونیدلینگ امکان پذیر است و انجام این درمان می تواند برای شما مفید باشد و طول عمر نتایج شما را افزایش دهد.

فرایند انجام لیفت صورت

لیفت صورت، یک روش جراحی زیبایی است که برای از بین بردن چین و چروک‌ها و افتادگی پوست صورت انجام می‌شود. این روش، می‌تواند به جوانسازی صورت و ایجاد ظاهری شاداب‌تر کمک کند. فرایند انجام لیفت صورت، به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه، به بررسی مراحل کلی انجام لیفت صورت می‌پردازیم:

مشاوره با پزشک

قبل از انجام لیفت صورت، باید با یک جراح پلاستیک باتجربه و ماهر مشورت کنید. در این جلسه، جراح به بررسی وضعیت شما می‌پردازد و بهترین روش درمانی را برای شما توصیه می‌کند.

انجام آزمایش‌های لازم

ممکن است جراح از شما بخواهد که قبل از عمل، برخی آزمایش‌های لازم را انجام دهید. این آزمایش‌ها، می‌توانند به بررسی سلامت عمومی شما کمک کنند.

خدمات کلینیک گونه : بلفاروپلاستی

متوقف کردن مصرف برخی داروها

ممکن است لازم باشد که قبل از عمل، مصرف برخی داروها را متوقف کنید. در مورد این موضوع با پزشک خود مشورت کنید.

اجتناب از مصرف سیگار و الکل

سیگار و الکل، می‌توانند روند بهبودی را کند کنند. بنابراین، بهتر است قبل از عمل، مصرف سیگار و الکل را متوقف کنید.

اعلام آمادگی

در روز عمل، باید آمادگی کامل داشته باشید. همچنین، باید شخصی را همراه خود داشته باشید که بتواند شما را به خانه برساند.

انجام عمل جراحی

لیفت صورت، معمولاً تحت بی‌هوشی عمومی انجام می‌شود. در این روش، جراح برش‌هایی در اطراف سر و صورت ایجاد می‌کند. سپس، پوست اضافی و چربی زیر پوست برداشته می‌شود. در برخی موارد، ممکن است نیاز باشد که جراح عضلات صورت را نیز سفت کند.

پانسمان ناحیه جراحی

پس از عمل، ناحیه جراحی با بانداژ یا پانسمان بسته می‌شود.

خدمات کلینیک گونه : تخلیه غبغب

دوره نقاهت لیفت صورت

دوره نقاهت لیفت صورت، معمولاً 4 تا 6 هفته است. در طی این مدت، ممکن است تورم و کبودی داشته باشید. همچنین، ممکن است نیاز باشد که از پانسمان یا بانداژ استفاده کنید.

  • مراجعه به پزشک
    پس از عمل، باید به طور مرتب به پزشک مراجعه کنید تا روند بهبودی شما را بررسی کند.
  • نتایج لیفت صورت
    نتایج لیفت صورت، معمولاً دائمی است. با این حال، در برخی موارد، ممکن است با افزایش سن، تغییراتی در نتایج ایجاد شود.

عوارض احتمالی لیفت صورت

عوارض احتمالی لیفت صورت، عبارتند از:

  • تورم و کبودی
  • درد
  • عفونت
  • حساسیت به نور خورشید
  • عدم تقارن
  • خونریزی
  • آسیب به اعصاب

برای کاهش خطر بروز عوارض، مهم است که از یک جراح پلاستیک باتجربه و ماهر کمک بگیرید. همچنین، مهم است که دستورالعمل‌های جراح خود را قبل و بعد از جراحی به دقت دنبال کنید. در ادامه، به برخی از نکات که می‌توانید برای کاهش خطر بروز عوارض عمل لیفت صورت انجام دهید، اشاره می‌کنیم:

  • با یک جراح پلاستیک باتجربه و ماهر مشورت کنید.
  • قبل از عمل، آزمایش‌های لازم را انجام دهید.
  • در مورد عوارض احتمالی عمل جراحی با جراح خود صحبت کنید.
  • بعد از عمل، دستورالعمل‌های جراح خود را به دقت دنبال کنید.

لیفت صورت با نخ کلینیک گونه

درمان های میکرونیدلینگ می تواند نتایج لیفت صورت شما را طولانی تر کند

در بخش اول تاریخچه لیفت صورت با میکرونیدلینگ، ما شما را در مورد اینکه تکنولوژی ما را از نظر روش های لیفت صورت و میکرونیدلینگ به کجا رسانده است، آشنا می کنیم. از اولین پیوندهای پوستی انجام شده در هند باستان تا ظهور رینوپلاستی، که در ایتالیای قرون وسطی به دلیل محبوبیت دوئل محبوبیت پیدا کرد، تا جراحی پلاستیک امروزی که امروزه جراحان می توانند به لایه های زیرین پوست برسند و ماهیچه ها و بافت ها را دستکاری کنند. (که به عنوان روش SMAS (غلاف آپونورتیک عضلانی سطحی) تا آغاز میکرونیدلینگ از طب سوزنی تا امروز شناخته می شود، MDPen اکنون در بخش دوم تفاوت بین روش های لیفت صورت و میکرونیدلینگ و بحث را که برای شما مناسب است بررسی می کند.

تفاوت اصلی بین لیفت صورت و میکرونیدلینگ چیست؟

لیفت صورت و میکرونیدلینگ، هر دو روش‌هایی برای جوانسازی پوست صورت هستند. با این حال، تفاوت‌های اساسی بین این دو روش وجود دارد.

لیفت صورت، یک روش جراحی است که برای از بین بردن چین و چروک‌ها و افتادگی پوست صورت انجام می‌شود. در این روش، جراح برش‌هایی در اطراف سر و صورت ایجاد می‌کند. سپس، پوست اضافی و چربی زیر پوست برداشته می‌شود. در برخی موارد، ممکن است نیاز باشد که جراح عضلات صورت را نیز سفت کند.

میکرونیدلینگ، یک روش غیرجراحی است که برای تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست انجام می‌شود. در این روش، از یک دستگاه با سوزن‌های بسیار ریز استفاده می‌شود تا منافذ ریزی در پوست ایجاد شود. این منافذ، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌شوند.

تفاوت‌های اصلی بین لیفت صورت و میکرونیدلینگ، عبارتند از:

نوع روش: لیفت صورت، یک روش جراحی است. میکرونیدلینگ، یک روش غیرجراحی است.
مدت زمان انجام: لیفت صورت، معمولاً چندین ساعت طول می‌کشد. میکرونیدلینگ، معمولاً 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد.
دوره نقاهت: دوره نقاهت لیفت صورت، معمولاً 4 تا 6 هفته است. دوره نقاهت میکرونیدلینگ، معمولاً 1 تا 2 روز است.
هزینه: هزینه لیفت صورت، معمولاً بیشتر از هزینه میکرونیدلینگ است.
نتایج: نتایج لیفت صورت، معمولاً دائمی است. نتایج میکرونیدلینگ، معمولاً موقتی است و باید تکرار شود.

انتخاب روش مناسب، به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

میزان افتادگی پوست: اگر افتادگی پوست شما زیاد باشد، لیفت صورت بهترین گزینه برای شما است.
میزان بودجه شما: اگر بودجه محدودی دارید، میکرونیدلینگ گزینه مناسبی برای شما است.
میزان انتظار شما از نتایج: اگر انتظار نتایجی دائمی دارید، لیفت صورت گزینه مناسبی برای شما است. اگر انتظار نتایجی موقتی دارید، میکرونیدلینگ گزینه مناسبی برای شما است.

خدمات کلینیک گونه : بوکال فت

آیا یک روش میکرونیدلینگ برای من است؟

فقط تو می توانی به آن پرسش پاسخ دهی. هر کس منحصر به فرد است. بدن شما منحصر به فرد است. نتایجی که به دنبال آن هستید منحصر به فرد است. بدیهی است که خطرات با لیفت صورت بیشتر است، اما نتایج بسیار طولانی‌تر از میکرونیدلینگ باقی می‌مانند، که اغلب به جلسات متعدد نیاز دارد تا ظاهر مورد نظر شما را به دست آورد.

اگر به دنبال راه حلی فوری برای جوانتر به نظر رسیدن و احساس بهتر با تلاش اندک و هزینه کمتر هستید، میکرونیدلینگ ممکن است راه حل باشد. اگر به دنبال پاسخی بلندمدت هستید و مایلید برای رسیدن به آن وقت بگذارید، ممکن است یک لیفت صورت مناسب باشد.

برای اکثریت مردم روش میکرونیدلینگ راه حل مناسبی است. استفاده از فرآیندهای طبیعی درمان بدن برای به دست آوردن ظاهری جوان در چند دقیقه به نظر می رسد. روش میکرونیدلینگ با استفاده از قلم میکرونیدلینگ به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه جوان تر به نظر برسید، چین و چروک ها را از بین ببرد، پوست را سفت کند، اسکارهای قدیمی آکنه را بهبود بخشد، و رنگدانه های پوست را بهبود بخشد.

تفاوت اصلی بین لیفت صورت و میکرونیدلینگ چیست؟

لیفت صورت با میکرونیدلینگ را می توان با محصولات شگفت‌انگیز احیای پوست مانند پاک‌کننده آبرسان، سرم تجدید سلولی ، ماسک ژل ریکاوری جفت کنید. هنگامی که منافذ پوست شما با روش میکرونیدلینگ باز می‌شوند، می‌توانیم با تزریق این محصولات احیاکننده پوست به منافذ، که توانایی‌های درمانی پوست ما را افزایش می‌دهد، به بازسازی پوست خود کمک کنیم.

همه ما به ظاهر خود اهمیت می دهیم. همه ما اهمیت می دهیم که چگونه به دیگران نگاه می کنیم. مصاحبه شغلی، ملاقات با کسی در اولین قرار ملاقات، برخورد با دوستی که سال‌ها در خواربارفروشی ندیده‌اید، ملاقات با همکاران همسرتان برای اولین بار، صرف شام، تعطیلات ما می خواهیم همه جا خوب به نظر برسیم. ما اعتماد به نفس بیشتری داریم، پرانرژی‌تر هستیم، انگیزه داریم که صبح زود برخیزیم با دنیا مقابله کنیم، و مشتاقیم که وقتی احساس خوبی نسبت به خود داریم، اثری از خود در جهان به جای بگذاریم.

مطالعات نشان می دهد که عزت نفس پایین می تواند منجر به افسردگی، اضطراب و همچنین مشکلات سلامتی شود. کمتر احتمال دارد در زندگی خود ریسک کنیم و خودمان را برای طرد شدن کنار بگذاریم. رشد ما به عنوان یک فرد دچار رکود می شود و در اصل، ما فقط در حال گذر از حرکات زندگی هستیم، نه زندگی کردن. چه کسی از این نوع زندگی استقبال می کند؟

روش لیفت صورت با میکرونیدلینگ باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.