ماندگاری لیفت پلک

چشمان ما کاری بیشتر از دیدن انجام می دهند، آنها احساسات ما را به دیگران منتقل می کنند. جراحی زیبایی پلک برای بازگرداندن ظاهری بازتر، شاداب تر و ایجاد ظاهری جوان تر به چشم ها کارایی دارند. اگر از غمگین به نظر رسیدن حتی زمانی که احساس خوبی دارید خسته شده اید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک متخصص جراحی زیبایی صحبت کنید. در ادامه با لیفت پلک، میزان ماندگاری لیفت پلک و دیگر مسائل مربوط به آن بیشتر آشنا خواهید شد.

لیفت پلک چیست؟

جراحی لیفت پلک می تواند به بازگرداندن ظاهری جوان و با طراوت به چشم های خسته و پیر کمک کند. لیفت پلک می‌تواند افتادگی پوست، صاف کردن چین و چروک، کاهش پف و سایر علائم پیری در اطراف پلک‌های بالا و پایین را برطرف کند.

چرا به جراحی پلک فکر کنیم؟

پلک‌های ما محل نازک‌ترین و ظریف‌ترین پوست بدن ما هستند، بنابراین جای تعجب نیست که علائم پیری زودتر از سایر نواحی اطراف چشم ما ظاهر شود. پیری پلک ها می تواند ظاهر فرد را پیرتر نشان دهد – زیرا احساسات بسیار زیادی با چشمان ما بیان می شود، افتادگی پوست پلک می تواند ظاهری خسته، غمگین یا حتی عصبانی را ایجاد کند، حتی زمانی که فرد احساس خوبی دارد.

جراحی زیبایی پلک برای کمک به مقابله با این تغییرات و بازگرداندن ظاهری طبیعی و شاداب و جوان به چشم ها ایجاد شده است. نتایج می تواند زندگی فرد را بهبود بخشد و به بیمار کمک می کند تا نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. همچنین اگر افتادگی پوست پلک مانع دید شما است، جراحی پلک می‌تواند مشکل شما را برطرف کند و به شما اجازه دهد چشم‌هایتان را به طور کامل باز کنید.

لیفت پلک کلینیک گونه

نحوه عملکرد لیفت پلک

لیفت پلک که به طور ساده تر به عنوان جراحی پلک شناخته می شود، یک عمل جراحی زیبایی رایج است که بسته به ناحیه ای که روی آن کار می شود، ممکن است کمتر از یک ساعت یا تا سه ساعت طول بکشد. در طول لیفت پلک، دکتر، پوست و چربی اضافی را از اطراف چشم و پلک های شما برمیدارد. او همچنین می‌تواند ماهیچه‌ها را برای تغییر شکل پلک‌های شما سفت کند که در ماندگاری لیفت پلک بسیار با اهمیت است. اگر افتادگی پوست پلک شما را آزار می دهد، لیفت پلک می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

آیا من کاندید خوبی برای لیفت پلک هستم؟

اگر بلفاروپتوزیس یا افتادگی پلک به دلیل ضعف عضلانیباشد، شما کاندیدای خوبی برای لیفت پلک هستید. همچنین اگر از پف چشم، کیسه های سنگین زیر چشم و پوست یا چربی اضافی اطراف پلک چشم رنج می برید، می توانید از لیفت پلک نیز بهره مند شوید. دکتر با معاینه پوست، صورت و پلک های شما طی یک مشاوره شخصی تعیین می کند که آیا جراحی پلک برای شما انتخاب مناسبی است یا خیر.

جراحی پلک چگونه است؟

قبل از عمل جراحی، بی حسی موضعی به شما داده می شود تا احساس ناراحتی نکنید. لیفت پلک یک عمل نسبتا سریع و بدون درد است. دکتر با استفاده از ابزارهای طراحی شده خاص، پلک های شما را با توجه به ساختار و شکل منحصر به فرد آن ها به طور دقیق برش می دهد. پس از عمل، او برش های جراحی شما را بخیه می زند و دستورالعمل های مراقبت های بعدی را در اختیار شما قرار می دهد که برای داشتن ماندگاری لیفت پلک بسیار ضروری است به توصیه های پزشکتان عمل کنید. لیفت پلک بسته به وضعیت پلک ها و چشم های شما می تواند کمتر از یک ساعت یا تا سه ساعت طول بکشد.

آیا بعد از لیفت پلک نیاز به ریکاوری وجود دارد؟

اگر لیفت پلک برای کاهش پف زیر چشم انجام شود، ممکن است بتوانید در همان روز عمل خود به خانه بازگردید. با این حال، لیفت پلک برای برداشتن پلک های پف کرده به چند روز زمان بهبودی نیاز دارد. مهم است که دستورالعمل های دکتر را دنبال کنید تا ماندگاری لیفت پلک طولانی ترباشد.

 

ماندگاری لیفت پلک چقدر است؟

ماندگاری لیفت پلک معمولا طولانی مدت است. طبیعی است که ماندگاری لیفت پلک بین بیماران کمی متفاوت باشد، اما می توان انتظار داشت که لیفت پلک بالا حدود 5 تا 7 سال دوام داشته باشد و ماندگاری لیفت پلک پایین اساساً دائمی است. پلک های بالایی، پس از چندین سال ممکن است پوست دوباره شروع به افتادگی کند. یک دلیل رایج این است که پیشانی و ابرو به مرور زمان افتادگی دارند و پوست بالای پلک شما را به سمت پایین فشار می دهند.

ترکیب جراحی پلک با یک روش دیگر

اگر شما هم مانند بسیاری از بیمارانی هستید، ممکن است بخواهید به رفع پیری در چند ناحیه مختلف از صورت خود بپردازید. انجام بوکال فت، لیفت ابرو، لیفت با نخ ، لیفت غبغب، لیفت صورت، تخلیه غبغب، بلفاروپلاستی همراه با لیفت پلک برای دستیابی به جوانسازی کامل صورت بشما توصیه می شود. لیفت ابرو به رفع افتادگی پوست و رفع شیارهای عمیق بالای چشم می‌پردازد، در حالی که لیفت صورت بر روی رفع افتادگی، افتادگی و چین و چروک روی گونه‌ها و گردن تمرکز دارد.