دستگاه هایفو جیسیس jesys

دستگاه هایفو جیسیس برای صورت، گردن و بدن برای از بین بردن چین و چروک و مجسمه سازی بدن برای از بین بردن چربی استفاده می شود. زیرا بر فناوری سونوگرافی متمرکز با شدت بالا تکیه دارد که یک تکنیک غیر جراحی طولانی مدت، ایمن و موثر است. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه هایی می باشد که برای انجام این کار مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا فناوری ساخت آن بسیار پیشرفته می باشد. به همین خاطر نتیجه هایفو یی که با این دستگاه انجام می شود بسیار خوب می باشد.

دستگاه هایفو جیسیس برای صورت

دستگاه هایفوجیسیس در تمام قسمت های صورت برای درمان و پنهان کردن چین و چروک ها عمل می کند. همچنین برای بالا بردن ابرو، مشخص کردن فک و کمک به سفت شدن پوست و تجدید سلول های آن عمل می کند. تکنیک هایفو به طور کلی با توانایی آن برای رسیدن به سه عمق مختلف در پوست، لایه بالایی در 1.5 میلی متر، لایه پایینی در 3 میلی متر و لایه SMAS در 4.5 میلی متر مشخص می شود، جایی که تکنیک هایفو حرارت تولید می کند که ممکن است به 60 برسد. که به سلول‌های لایه هدف آسیب می‌رساند، که منجر به بهبود زخم، تولید انبوه کلاژن و الاستین جدید و سفت شدن طولانی‌مدت پوست می‌شود.

نحوه کارکرد دستگاه هایفو جیسیس jesys

اولتراسوند متمرکز دستگاه هایفو جیسیس  با اثر امواج صوتی گرما ایجاد می کند و آسیب بافتی کنترل شده را در لایه زیر جلدی ایجاد می کند. بافت پوستی که قصد هایفو آن را داریم تا ۶۵درجه داغ می شود. بنابراین، تولید کلاژن و الاستین تحریک می شود و خود پوست بازسازی می شود.

هایفو با این دستگاه  هیچ دردی ندارد و فرآیند ترمیم عمیق در بافت زیر جلدی با استفاده از پوشش مخصوص برای هر لایه پوست آغاز می شود. در حین استفاده، به لطف اصل عمل کاملاً متمرکز دستگاه هایفو جیسیس می توان با هر نوک لایه متفاوتی را مستقیماً زیر پوست متمرکز کرد. به این ترتیب در سطح پوست تداخلی ایجاد نمی شود و عملیات هایی که در زیر پوست انجام می شود به لطف ویژگی فوکوس خاص آن به صورت کنترل شده انجام می شود. 

مشخصات کامل دستگاه هایفو جیسیس

این دستگاه را می توان بهترین دستگاه هایفو جهان دانست چون با بالاترین دقت و به بهترین نحو ممکن می تواند این کار را انجام دهد. دستگاه هایفو جیسیس توانایی انجام هایفو صورت را در کمترین زمان دارد و چون این دستگاه بسیار پیشرفته است هیچ گونه کبودی و سوزشی را بر روی پوست شما باقی نمی‌گذارد.

کاربرد دستگاه هایفو جیسیس

دستگاه هایفو جیسیس باعث تقویت امواج و افزایش تولید کلاژن در پوست می شود.  این دستگاه سلامت پوست را تا حد زیادی بهبود می بخشد و در نتیجه پوست صورت و گردن جوان تر به نظر می رسد. این درمان برای کسانی که از افتادگی پوست رنج می برند و درمان های سفت کننده جراحی ندارند، ایده آل است. زیرا نیازی به برش ندارد، درد ایجاد نمی کند. زندگی عادی بلافاصله پس از درمان هایفو با دستگاه هایفو جیسیس آغاز می شود.  

مزایای هایفو غیر جراحی با دستگاه هایفو جیسیس

در این جا بعضی از مهمترین مزایای انجام این کار با دستگاه هایفو جیسیس بیان شده است.

  • هایفو علاوه بر سفت شدن پوست و ایجاد ظاهری جوان تر، نرمی پوست را افزایش می دهد.
  • این تکنیک نیازی به جراحی ندارد، اما چین و چروک را درمان می کند و به شما کمک می کند تا از شر خطوط صورت خلاص شوید.
  • این درمان خط فک را تقویت و مشخص می کند.
  • یک روش ایمن، موثر و بدون درد است.
  • این تکنیک جای زخم یا ترک بر جای نمی گذارد.
  • نتایج آن طولانی مدت است و یک درمان موثر و کم هزینه است.
  • جریان خون را در پوست افزایش می دهد و سطح تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهد.

چگونه پوست بعد از درمان هایفو جوان تر به نظر می رسد؟

 پس از شروع جلسات درمان لیفت صورت با هایفو، نتایج به طور مستقیم از نظر کاهش چین و چروک روی پوست و افزایش سطح کلاژن ظاهر می شود. که به نوبه خود منجر به لیفت گونه ها می شود، این تغییرات در پوست و صورت لزوماً ظاهری جوان تر و پوستی سفت تر و شاداب تر می دهد. مهمترین ویژگی این فناوری تاثیر بسیار زیاد آن بر ظاهر بیمار و نقش آن در افزایش اعتماد به نفس و شادابی به پوست او می باشد.

هایفو با استفاده از دستگاه هایفو جیسیس jesys چگونه انجام می شود؟

یک جلسه درمان هایفو بسته به میزان افتادگی پوست و ناحیه مورد نظر تقریباً یک تا دو ساعت طول می کشد.

ناحیه مورد نظر به طور کامل توسط متخصص تمیز می شود تا تمام ناخالصی ها از بین برود. ژل اولتراسوند و کمی پماد بی حس کننده روی ناحیه انتخاب شده قبلی اعمال می شود تا هر گونه ناراحتی یا درد کاهش یابد.

دستگاه هایفو جیسیس برای توزیع انرژی اولتراسوند در ناحیه پوست مورد نظر با تنظیم زاویه صحیح آن با دقت بسیار زیاد استفاده می شود. سپس اشعه اولتراسوند با فرکانس بالا به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کند و تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند.

جمع بندی

ما در این مقاله در مورد دستگاه هایفو جیسیس jesys صحبت کردیم و تمام مزایا، کاربرد ها، مشخصات و نحوه کارکرد آن را بیان کردیم. این دستگاه امروزه در کلینیک های زیبایی دارای طرفداران بسیار زیادی است و همین امر موجب افزایش قیمت آن شده است. اما با این حال با توجه به مزایای زیادی که دارد قیمت بالایی ندارد.