دستگاه لیزر الکساندرایت مدل اپیکر (Epi Care)

از بین بردن موهای زائد پرطرفدارترین عمل زیبایی است که لیزر موثرترین وسیله برای آن در نظر گرفته می شود. دستگاه الکساندر مدل اپیکر EPICURE در طول موج 808 نانومتر بر اساس اصل فتوترمولیز انتخابی عمل می کند. یعنی اشعه ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار می دهد و آن را گرم می کند و از بین می برد. این منجر به این واقعیت می شود که موها میریزند و رشد آنها در ناحیه تحت درمان متوقف می شود.

لیزر ارائه شده توسط این دستگاه با خواص عالی و عملکرد بالا از پس زمینه سیستم های دیگر متمایز است. با موفقیت با هر نوع مو مقابله می کند و سوختگی، رنگدانه و ضایعات سیکاتریسیال باقی نمی گذارد. پس از استفاده، مشتریان متوجه توقف آهسته یا کامل رشد مو می شوند. با عملکرد عالی، سیستم کاملا جمع و جور است، بنابراین به راحتی می توان آن را بدون از دست دادن فضای آزاد قرار داد. همچنین وجود چرخ ها در این دستگاه باعث تحرک و سهولت جابجایی از دفتری به دفتر دیگر می شود.

نحوه کارکرد دستگاه لیزر الکساندرایت مدل اپیکر

دستگاه لیزر الکساندرایت مدل اپیکر به گونه ای عمل می کند که طول موج نور را با انرژی بسیار زیاد به ناحیه ای که قصد لیزر آن را داریم می تاباند. این کار باعث ایجاد حرارت می شود و لیزر با فرآیند فوتوترلیزر عمل می کند. فوتو ترلیزر در واقع اشعه ای نوری است که تنها به یک منطقه خاص حرارت می دهد. یکی از مهم ترین مزایایی که این دستگاه دارد این است که تنها فولیکول مو را مورد هدف قرار می‌دهد و به هیچ وجه باعث آسیب به پوست نمی شود. 

همچنین این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به طور مستقیم فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار میدهد و آن ها را از ریشه بیرون می آورد. همین امر موجب می شود به مرور زمان رشد این موها کاهش یابد و به طور کلی قطع شود. دستگاه لیزر الکساندرایت مدل اپیکر برای لیزر تمام نواحی بدن مانند: ساعد، بازو، زیربغل، بیکینی، صورت و ساق پا مورد استفاده قرار می گیرد. 

همچنین بهتر است بدانید این دستگاه برای انواع پوست با رنگ های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. برای اطلاع از قیمت لیزر موهای رائد با کلینیک گونه تماس بگیرید.

لیزر مو زائد

مشخصات کامل دستگاه لیزر الکساندرایت مدل اپیکر epicure

  • سیستم لیزر الکساندرایت مدل اپیکر مجهز به چرخ است. به همین خاطر حمل و نقل و جابجایی آن آسان است.
  •  دارای قفسه های اضافی برای ذخیره سازی است.
  • دارای صفحه نمایش بزرگ 8.4 اینچی لمسی تمام رنگی است.
  • دارای درپوش بالایی با مهر و موم لاستیکی و لبه بلند برای تعویض اپلیکاتور است.
  • این دستگاه طراحی مناسب نوک و نگهدارنده بسیار خوبی دارد.
  • همچنین دارای رابط کاربری راحت با قابلیت وارد کردن اطلاعات مربوط به بیمار، عکس ها و فیلم ها است.
  • پنج حالت پردازش: “اساسی”، “حرفه ای”، “عروقی”، “بروز”، “نبض صاف”را دارا می باشد.
  • لیزر الکساندرایت مدل اپیکر شاید بهترین راه حل برای کسب و کار آرایشی شما با حداکثر فرصت برای گسترش دامنه خدمات آرایشی برای مشتری باشد.
  •  بالاترین کارایی روی موهای نازک و روشن را دارد.

کاربرد دستگاه الکساندرایت مدل اپیکر

نام دستگاه الکساندرایت مدل اپیکر به دلیل استفاده در طراحی یک ماده معدنی طبیعی الکساندریت نام گذاری شده است. اگر پوست روشن و رنگ مو تیره باشد استفاده از این لیزر بسیار موثر خواهد بود. همچنین استفاده از آن برای از بین بردن موهایی که به دلیل مشکلات هورمونی ظاهر می شوند یا به دلیل ویژگی های ملی رشد می کنند منطقی است. این موها معمولاً کاملاً سفت هستند، تراکم بالایی دارند به همین خاطر سایر دستگاه ها برای رفع آن ها نتیجه ایده آلی ارائه نمی دهند. لیزر توصیف شده به طرز قابل توجهی آنها را حذف می کند و گاهی اوقات فقط یک کرک نامحسوس بر جای می گذارد.

موهای زائد نیز توسط این دستگاه کاملا از بین می روند. هنگام کار با دستگاه الکساندرایت مدل اپیکر  هیچ راهی برای پیش بینی طول دوره از قبل وجود ندارد. معمولاً 6 تا 8 جلسه مورد نیاز است که فاصله بین آن ها باید یک و نیم تا دو ماه باشد. اما به عنوان یک قاعده اما معمولا این دستگاه نتیجه بهتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد.

حذف دائمی موهای زائد به وسیله دستگاه لیزر الکساندرایت مدل اپیکر

یکی از مزایای لیزر موهای زائد به وسیله دستگاه لیزر الکساندرایت مدل اپیکر این است که روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد می باشد، به جای اینکه یک یا دو ماه یکبار با روش های سنتی یک جلسه رفع موهای زائد انجام دهید، پس از انجام بین 4 تا 8 جلسه لیزر امکان پذیر است. که یک سال تمام به هیچ جلسه ای نیاز نخواهید داشت. مشخص است که دستگاه های لیزر به طور کامل جوانه زدن مو را از ریشه متوقف می کنند، به طوری که موهایی که بعد از هر جلسه رشد می کنند روشن تر و کم تراکم می شوند تا زمانی که به مرحله ای می رسند که خانم ها اصلا به این جلسات نیاز نداشته باشند.

ما در این مقاله در مورد دستگاه لیزر الکساندرایت مدل اپیکر epicure صحبت کردیم. تمام کارایی، نحوه کارکرد و مشخصات آن را بیان کردیم. این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر می باشد که امروزه در کلینیک های زیبایی وجود دارد. به همین خاطر ممکن است قیمت لیزری که با این دستگاه انجام می شود بیشتر باشد. توجه داشته باشید که این دستگاه امروزه کارایی زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال خرید آن می باشند.