رفع چین و چروک پیشانی با مزوتراپی

اکثر مردم از ظاهر شدن چین و چروک، مشکلات پوستی و علائم پیری رنج می برند. این مشکل زمانی خطرناک تر می شود که در پیشانی ظاهر شود. این مشکل به طور ویژه زنان را تحت تاثیر قرار میدهد، زیرا آنها همیشه به ظاهر جذاب و پوستی نرم و لطیف علاقه دارند و به دنبال راهی هستند تا این چین و چروک ها را ازبین ببرند. رفع چین و چروک پیشانی با مزوتراپی بهترین انتخاب برای این افراد می باشد. مزوتراپی یکی از قوی ترین تکنیک های نوآورانه در دنیای زیباسازی پوست به حساب می آید که فرآیند تزریق ریز سوزن به صورت است. مواد تزریقی حاوی ویتامین ها و ترکیبات طبیعی است که پوست را تغذیه کرده و ترشح طبیعی کلاژن را تحریک می کند. الاستین که به طور موثر به مقاومت در برابر ظاهر چین و چروک و علائم پیری کمک می کند و نرمی، طراوت و درخشندگی جذاب را به پوست باز می گرداند یکی از مواد های تزریقی مزوتراپی می باشد. مزوتراپی برای مواردی مانند لکه های تیره، لیفت صورت یا از بین بردن چین و چروک استفاده می شود.

آیا می توان چین و چروک پیشانی را با مزوتراپی از بین برد؟

مزوتراپی در پزشکی و زیبایی به عنوان یک درمان موثر برای چین و چروک پیشانی به دلیل کاربردهای گسترده و روش های ملایم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

مزوتراپی یک روش کم تهاجمی است که ترکیبی از عناصر طب سوزنی، نوروتراپی و رفلکسولوژی است و عمدتاً در جراحی پلاستیک برای صاف کردن و سفت کردن پوست پیشانی استفاده می شود. در طول استفاده از مزوتراپی  مخلوطی از مواد با اندازه های مختلف به لایه میانی پوست پیشانی تزریق می شود تا گردش خون و ثبات را بهبود بخشد.  در اینجا از موادی مانند هیالورونیک اسید، ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه استفاده می شود.

هیالورونیک اسید یک ماده داخلی با قابلیت اتصال قوی به آب است که اثر سفت کننده و مرطوب کننده بر روی پوست پیشانی دارد. استفاده از آن باعث می شود  پوست پیشانی سفت شود، تعادل رطوبت آن به دست آید و ظاهر چین و چروک به وضوح کاهش یابد.

مزوتراپی پیشانی چه مزیت های دارد؟

تغذیه صورت با ویتامین های بسیار غلیظ و حفظ رطوبت و طراوت آن: مخلوط غلیظ ویتامین حس طراوت و شادابی را به صورت و پیشانی می بخشد. البته در صورت انجام درست مزوتراپی پیشانی این مزایا تثبیت شده اند.
مزوتراپی پیشانی می تواند برای جلوگیری از جراحی استفاده شود: مزوتراپی پیشانی یک پیشگیری موثر برای بسیاری از جراحی های زیبایی است و می تواند در روتین مراقبت از پوست شما قرار گیرد و بلافاصله بعد از جلسه سوم نتیجه آن را مشاهده کنید.
رفع مشکلات پوستی: بسیاری از افراد در ناحیه پیشانی چین و چروک زیادی دارند مزوتراپی پیشانی می تواند بهترین راه برای این افراد باشد. زیرا ویتامین های که به واسطه مزوتراپی به پیشانی تزریق می شوند می توانند به راحتی تمام چین و چروک های این ناحیه را از بین ببرند.

قیمت مزوتراپی پیشانی چقدر است؟

مزوتراپی پیشانی دارای قیمت های متفاوتی است. چون عوامل زیادی بر میزان قیمت آن تاثیر دارند. برای آشنایی بیشتر شما ما در اینجا بعضی از مهم ترین این عوامل را برای شما بیان کرده ایم.

میزان چین و چروک های پیشانی: هر چقدر چین و چروک های پیشانی شما بیشتر باشد نیاز است که پزشک وقت و مواد بیشتری برای رفع آن ها به کار ببرد. همین امر باعث افزایش قیمت مزوتراپی پیشانی شما می شود.
پزشک متخصص: همه پزشکان برای انجام این کار قیمت یکسانی ندارند. بنابراین انتخاب پزشک نیز بر قیمت تاثیر دارد.
نوع دارو: دارویی که برای مزوتراپی پیشانی به کاربرده می شود دارای انواع مختلفی است که هر نوع قیمت خاصی دارد.
مهم ترین اقداماتی که قبل از انجام مزوتراپی پیشانی باید انجام دهید

مزوتراپی پیشانی مانند سایر روش های پزشکی یا زیبایی، مجموعه ای از نکات را دارد که باید توسط افرادی که برای موزتراپی مراجعه می کنند رعایت شوند. اگر شما نیز قصد انجام این کار را دارید ما در این جا چند مورد  از این نکات را برای شما بیان کرده ایم.

با پزشک مشورت کنید و متعهد شوید که آزمایشاتی را انجام دهید که مشخص کند آیا می توانید تزریق مزوتراپی پیشانی انجام دهید یا خیر.
برای جلوگیری از خونریزی شدید بعد از تزریق، مصرف داروهایی را که پزشک از آنها جلوگیری می کند، مانند آسپرین، مسکن ها یا داروهای ضد التهاب را حدود یک هفته قبل از تزریق قطع کنید.
چند روزی از محل کار خود مرخصی بگیرید تا بعد ازتزریق به خوبی استراحت کنید و ممکن است نتوانید کارهای روزانه را انجام دهید، زیرا ممکن است بعد از تزریق کمی درد داشته باشید.

خدمات کلینیک گونه : بلفاروپلاستی

مهم ترین نکاتی که بعد از انجام مزوتراپی پیشانی باید به آن ها توجه کنید
برای کاهش قرمزی و جلوگیری از تورم، کمپرس یا کیسه آب سرد را در محل تزریق قرار دهید.
بعد از تزریق مقدار زیادی آب بنوشید، یعنی حداقل هشت لیوان در روز بنوشید.
حداقل یک هفته پس از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، سولاریوم مصنوعی، سونا یا دوش آب گرم خودداری کنید.
از یک رژیم غذایی متعادل با کربوهیدرات کم و پروتئین بالا استفاده کنید.

ما در این مقاله در مورد رفع چین و چروک پیشانی با مزوتراپی صحبت کردیم. همچنین قیمت، مزایا و مراقبت های قبل و بعد آن را برای شما بیان کردیم. در این مقاله موارد زیادی در مورد مزوتراپی پیشانی برای شما بیان کردیم. امید وارم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.